Dolaşırken tesadüf eseri denk geldim Verildiyse affolsun.
Çok başarılı topladıklarını düşünüyorum :)
Printable View
Dolaşırken tesadüf eseri denk geldim Verildiyse affolsun.
Çok başarılı topladıklarını düşünüyorum :)
adamlar çok kaliteli çalışmışlar valla 0 olmuş
hep merak etmişimdir , ortalama bir sedan kaç litre-gram boya ile boyanır?
helal olsun ustaya adam mis gibi topladı valla ***** sitede her tür kazasız diye çakarlar bunu yaşından dolayı temizlik boyası yeni moda şimdi bu :)
Liiiiiiiiiinnnnkkkkkkkk
gelde bu arabaya kazalı de turkıyede bole toplayan olursa herhangı durumda atlar gıderım yanına bu tıtızlıkle toplıcaksa eger :D
Keyfekeder boyalı.
Bu video'daki titiz çalışma da mükemmel
Wölfl Unfallinstandsetzung Taufkirchen - YouTube
Ferrari diyorum noktayı koyuyorum :)
ölmemiş ki bu araba, sol ön çamurluk hariç değişen yok :)
Bizim sanayilerde işinin ehli insanlara parayı basarsan seni bile toplar bu ne ki :)
arabada büyük bir hasar yokki. bende aman aman bir işçilik göremedim. Türkiyede bunun aynısını yapan bir çok usta var. ayrıca o kadar yaptıktan sonra o jantlar o arabaya takılır mı :D
Tabiki mesela benim önümde çok araba toplandı senelerdir, eskiden kafalarına göre kazığa bağlayıp çekerlerdi ki hala o şekilde yapanlar var, adam gibi yapılırsa aynı çıkıyor, ama tabii ki bilgisayarlı gibi olmuyor, kazıkla çekenlerin çoğu daha sonra arabanın hatları bozuk gözükmesin diye bir çok parçanın ayarıyla oynardı, mesela kaput ve sol çamurluk çizgisi aynı gitmiyorsa sağ çamurluk kaputa doğru çekilir o aradaki mesafe kapatılıp kaputla oynanırdı sol çamurluk çizgisi eşitlenirdi falan fişman, kazanın durumuna göre çok değişiklik gösteriyor yapılan işler, ama verdiğin paranın karşılığını bilgisayarlı da alırsın :)
Bişey yok ki arabada çıtır hasarlı. Bu göz ne pertten toplama bebekler gördü.. :D
S5 kaput altı fotoğrafı niye yok? :) Abartılıcak bir işcilik yok
iyide bunda şaşırılacak bişey yokki ? türkiyede hergn milyonlarca araç bu şeklde toplanıyor ve araç sadece ön sol çamurlktan hasar almş. paylaşmaya değecek bir video değil.
bunlar bi konya sanayiye gitsin de görsün :D bi topkapı yapsınlar bi antalya yapsınlar,ondan sonra konuşalım :D
vakt-i zamanında yoktan varediyoduk resmen heygidihey :D sene 97-2001 arası.. :o
atla gel herzaman beklerız.
on tamponu arka tamponu camurlugu sıfır aldılar arabaya macun bıle cekmedıler. bıde ustune ustluk komple boyadılar :D
tr dede var sıkıntı yok
bılgısayarlı da manuelde cekebılırsın
bnm dıkkat ettıgım bı nokta var .adam sase cektırıken podye sacını cekıclıyor alttan alttan vuruyor duzelsın dıe.
bızde dayama kullanılır vurdugu yerın arkasına darbe gıtmesın orayıda bozmasın dıe.
yaptıkkları hıcbısey yok acıkcası arka sol camurlugu olmayan bı a4 topladık yenı keske fotosunu cekseymısım.
bi fatih oto kaporta değil;)
2 arabadan 1 araba çıkartan var burası Türkiye
buda bişey mi türkiyede 3ü 1 arada yapılıyor :D
Ben olsam,maksat boy göstermekse videonun bitiminde s5 e biraz daha güzel bir jant takardım.
bizdeki arabaların bu kadar güzel toplanmama sebebi değişen takıntısı olması bence =) mis gibi sıfır takıyo adamlar herşeyi..gerçi işini iyi yapanlarda var tabiki =)
Ben bir video çekeyim bari. şase kolu değişimi, kaynaksız yapıştırma perçinleme işlemi ile arka çamurluk değişimi, yapıştırma perçinleme ile tavan sacı değişimi. Cellette marka sistem 5000 doğrultma kalıpları ile amortisör kulesi değişimi vs gibi son teknoloji onarım tekniklerini biz uyguluyoruz. Hiç aklıma gelmemişti video çekmek. bu hafta içi bende hazırlayayım :)
valla ben de bi fatih usta değil yazmaya gelmiştim
İngiltere için gayet kolay bir restorasyon adamlar ölüyü diriltiyor mübarek.
İyi tamam herşey çok güzelde Allah rızası için o jant ne ya :D
Açıkçası ben abartılacak bir şey göremedim hatta kamera gezinirken gördüklerimi de yazayım amatör gözümle.. İşin ehli bir usta Tr'de bu şekilde çok rahat toplar, şaşırılacak örnek degil yani demek istedigim. Hatalara bakacak olursak ;
1- Baktıgımız yöne göre, sol ön çamurlukla kaput un farda birleşme noktaları aynı durmuyor.ayar gerekiyor. (Sağla simetrik degil)
2- Arka 2 çamurluk ağız setleri altlara bazı yerlerde kaybolaya yakın, pek hat verilememiş bir iki yerde.
3- Yine baktıgımız açıyla, sol arka stop un bagaja dahil olan ve çamurluga dahil olan kısmı arasında yükseklik farkı var (sağ stop a bakılarak anlaşılabilir)
* Araca dokunamadıgımız için kaporta yüzeyindeki zımpara hataları,macun boşlukları yada boya sıktıktan sonra slikon yapmış mı vs tabiki göremiyoruz buradan.
Yakından ve benim gibi amatör bir gözden daha dikkatli bir arkadaş çok daha fazlasını rahatlıkla tespit edebilir.