Araç muhteşem olmuş, en çok da magic body control'e bittim diyebilirim..
MAGIC BODY CONTROL
Printable View
Araç muhteşem olmuş, en çok da magic body control'e bittim diyebilirim..
MAGIC BODY CONTROL
Şu sistem mütiş işte helal olsun S class a yakışanda bu.
ee şimdi biz bunu izledik ama arabamızdan soğuduk o nolucak :D
BOSE Active Suspension comparison - YouTube
seneler önce böyle birşey izlemiştim. şimdi merco nun videosunu izleyince aklıma geldi :)
onu bunu geçtimde mercedesin reklam kalitesi çok yüksek arkadaş ne izlettiriyor ya. ayrıca araçtada bokunu çıkarmak deyimi kullanılmış. mükemmel. a8 devrini kapattım.
son nokta bu yaa resmen aşmış kendisini
yuh demek istiyorum
Buram buram kalite kokuyor arkadas. Yıldız bu işi biliyor.
bu sistem turkiye de bozulur, o kamera onunde 2340234234 cukur gorunce kafayi yiyip almanya ya help command i gecer :D
İzlemez olaydım keşke fotoğraflarda beğenmemiştim içini ama video da çok hoşuma gitti tek gözüme takılan şey ambiyans ışığının kırmızı oluşu beğenmedim arabalardan soğdum yaa yarım saatir kendimi herşeyi akıl eden arabayıda kullanmak zevk vermez diye avutmaya çalışıyorum :) yalnız o ani duruş sistemi türkiyede iş yapmaz arkadan gelen herzeman toyota olmayabilir ***** 4 lüde yaksa havayi fişekte atsa durduramayabilir arkadakini :hahaha:
the best or nothing :)
Araba sürmeyi unutturur bu araba!!
mercedes'teki sistemle bunun alakası yok. lexus'taki aracı tahtaya çeviren viraj denge sabitleyicisi bir nevi. mercedes'teki ise yoldaki engebeleri yokmuş hissine çeviren ütü mübarek. otomobilde konfor tarihi açısından bi devrim kısacası. kaldı ki s klasse dünyanın en önemli 3-5 modelinden birisidir.
Tahtaya mi ceviriyor ? Viraj denge sabitleyicisi mi ? Vay be muhendis misin? 00:44-0:55 saniyeler arasina hic bakma geregi duymadin herhalde ? Videonun sonunda arabanin atlayabildigi bile iddia ediliyor, bakmadan yaptigin yorum enteresan geldi.
Adamlar o zaman yapmis, uygulanabilir hale getirememisler, ya pahali gelmistir ya birsey olmustur fakat mercedes araclara koyabilmis tebrikler.
ben o videoyu 4-5 sene önce izledim. :)
"tahta" ibaresi anlaşılmamış. şimdi siz hiç yana yatmayan bi araçta, viraja hızlı girdiğinizde oturduğunuz koltukta sabit kalacağınızı mı zannediyosunuz? :) mühendis değilim ama beyinsiz de değilim.
ayrıca ortaya çıkarıp araçta uygulamadıktan sonra bi anlamı yoktur o teknolojinin. yoksa neler yapıldı bu dünyada neler... ;) gerçi konuştuğumuz modellerden birisi büyük ölçüde otomobil tarihini şekillendiren s klasse; diğeri de zamanında ona, onun silahlarıyla (bir nevi kopya) rakip olarak ortaya çıkmış bi model.
O değilde ne ara Bose süspansiyon sistemli Lexus LS400 ve yani kasa S kullandın?
Al bak tahta viraj çubuğu
http://www.extremetech.com/wp-conten...-11_edited.jpg
http://media.ed.edmunds-media.com/no...gy_218_600.jpg
A Bose Suspension - News - Automobile Magazine
yeni s kasayı bir süre kullanıp başka bir araba kullanan adam 2güne dağıtır o arabayı bu konfora, cukurları hissetmemeye alıştıktan sonra :D
tahta yorumu da cem yılmaz'ı hatırlattı :)
mükemmel ötesi gerçekten :) ama trafik de böyle arabaların gezmesi doğru değil arkanda vuracaz sonra al başına belayı D:
Borked borked :(
Almanya baslangıç fiyatı 80 bin euro Türkiye de 240 bin euro başka birşey yazmaya gerek yok sanırım...
Adamlar konforu icat ediyor :)
ne ls ne de s klasse kullanmadım, o güzelliklere nail olamadım.
tahta yorumunda haklısınız, saçma bi şekilde abarttım. yalnız kastettiğim şuydu ki, virajda yana yatmayan bi araçta, özellikle yüksek hızlı dönüşlerde aracın içindekiler aynı hızla kapılara doğru ilerlemez mi? hatta sert bi şekilde çarpmazlar mı? aracın belli bi oranda yatması veya yaylanması iyi değil midir? g kuvvetine maruz kalma olayı kastettiğim.
bir de mercedes başka bi firma tarafından yıllar önce ortaya çıkarılan bi sistemi çalmış ya da kopyalamışsa o da ayrı bi konu. neden lexus uygulamamış, o ise daha merak ettiğim başka bi konu.
araba yatınca daha az G kuvveti mi hissedilir diyosun virajda. e güzelmiş :)
Ayni G etkisi yaratir. Hatta daha cok sallanirsiniz araba yana yatacak ve bir yerde duracak, e direksyonu birde diger tarafa cevirdiysen camdan cama.. Ayrica Bose de buyuk ihtimal cok yavas bir sekilde esniyordur tahta degildir. Ama detaylari bilmeden kullanmadan bu tarz bir videodan arabanin icinde ne hissedildigini anlamak pek mumkun degil.
bu tarz reklamlar bana çok sıkıcı gelir ama izledim sıkılmadan adamlar yine yapmış helal olsun
Cok iyi gercekten Helal Olsun..
Aktif süspansyon benim bildiğim kadarı ile ilk olarak formula 1 de williams tarafından geliştirilmişti. O sene takımlar şampiyonu olmuş , ertesi sene yasaklanmıştı f1 de.
Mercedes te aktif süspansyon uzun süredir bulunan opsiyonel donanım. Aktif süspansyondan kastım, yükseklik ayarı veya comfort- sport mod gibi sürüş modları değil. Videodaki gibi aracın yattığı noktaya doğru aktif bir şekilde süspansyon kontrolü.
Fakat burada mercedesin yeniliği aktif süspansyon değil. Virajda yine videodaki gibi aktif tepki vermesinin yanında aracın yürüdüğü yoldaki tümsek veya çukurlara göre süspansyonu aktif bir şekilde ayarlayabilmesi. Bu yeni bir donanım dünya üzerinde.
Not: bildiğim kadarı ile s500 ve üzeri modeller için opsiyonel sunulan bir donanım.
Mükemmell :)
magıc body hayranlık verici..
vay arkadas yine adamlar yapmış!