Merhaba arkadaşlar,
bir arkadaşım işi gereği Fransa'ya gidecek ve orada GTI alıp 400+ hp li güçleri hedefliyor bahsettiğimiz değerlerin mümkünatı var mıdır en başta dsg gibi bir engel de var önümüzde, neler yapılabilir, neler yapılmalıdır?
Printable View
Merhaba arkadaşlar,
bir arkadaşım işi gereği Fransa'ya gidecek ve orada GTI alıp 400+ hp li güçleri hedefliyor bahsettiğimiz değerlerin mümkünatı var mıdır en başta dsg gibi bir engel de var önümüzde, neler yapılabilir, neler yapılmalıdır?
fransada bu işleri yapıyorlar mı?
bari 208gti alsında yapsın, taş yerinde ağırdır
yönlendirme burdan yazmakla bitmez aracı yaptıracağı usta yada tüner i kimse oturup uzuuun bir liste hazırlamaları lazım ne yapacaklarını kararlaştırmaları lazım beklentilerini belirlemeleri lazım ondan sonra dünya üzerinde yapan varmı bi araştırmak lazım onların tecrübelerinden yararlanmak lazım kısacası lazımda lazım
mesela en basiti şanzumanı değiştirmeniz gerekir sonra motor içi,acaba yürüyen o güçlerde ne alemde sonra en başta kilit gerekir vs vs burdan yazması kolay ama yapması zor şeyler ciddi emek işçilik ve nakit gerektirir..
300 + olabilitesi var bence ama 400 astronomik olmus
Edit: Dsg gibi bi illet var ortada onu unuttum :) motor icin konustun sanzuman bence 300+ bile kaldirmaZ
olmaz diye birşey yok, şanzuman değiştirebilir. Yürüyen aksama takviye yapılabilir. Motor içi gerekli altyapı yapılarak mümkün olabilir ama bana göre bir polo parası daha gider.
200+ ler tutunma konusunda zorluklar cekiyorken 400+ bir makinenin iyi tutunabilmesi icin iyi ugrasmak gerekir sanirim.
Bir ara 2.0 wrc edition soylentisi vardi tr icin, fransada bu tip bir secenek varsa daha hacimli motor ile yola cikilabilir belki..
mk6 golf gti alsın manuel manuel mis gibi :)
Makina hemen hemen aynı , bu linke bakarsan üstüde mümkün gözüküyor.
Anyone? Modified Golf MK5 1.4 Tsi GT over 500Bhp????? - uk-mkivs
ne oluyor sımdı kafam karıstı :D cıkabılırmı acaba ama bır polo arabasıda gıdebılır sanırım :)
polo r alınıp yapılabilir. 2.0 220 hp olan 6 ileri manüel vitesli rahatlıkla 400+ olur gibi geliyor...
hacim olmadıktan sonra 400 hayalden öteye geçemez :)
ne egzantrigi var ne emmesi ne gömmesi şanzıman zaten evde yok
endeki arabayla ugrasıncaya kadar mk4 golf R alsa da onu yapsa olmamı (illede vag için konusuyorum)
400 hp gücü bir şekilde alabilirsiniz. Motor içi forged internal ile toplanır, enjektör, turbo vs.vs. büyütülür ancak üzerindeki DSG şanzımanı 400hp'yi kaldıracak kadar güçlendirmek ikinci el Polo GTI parasına mal olabilir.
peki bu Polo manuele cevrilemezmi ?
DSG li bir VAG ı manuele çevirmek için dünya para harcamak gerekir, mekaniği bir kenara bırakalım, dünya kadar elektronik sistem değişikliği yapmak gerekir.
Şanzımanın komple değişmesine falan gerek yoktur.
nm golf r de dsg polo da dsg.
Hemen çıkıcaklar ama o 6 ileri ıslak kavrama sizin 7 ileri kuru diye.o araba 550 + :)
Uğraştırır ama niye olmasın keyiflide olur fakat polo o güçlerde yol tutmaz gibi.Zaten önden kayma eğilimi var.Biraz sıkıntı bir iş aslında yapılamamasından değilde GTI da olsa bir POLO olmasından limitleyen şeyler var yani.Dsgye atılan yazılım sadece polonyada 6-7 bin tl civarlarında tutmuştu.Yani arkadaşınız bir polo alır.180 hp yetmesse 1.5 polo daha almış olur.
ikinci bir edit daha : volkswagen.fr den baktım manueli yok 1.4 TSI DSG diye geçiyor.Fakat herhalde doğuşun iteklemeden sattığı tek araba polo GTI.Özellikle yurtdışı sitelerinide kontrol ediyorum fransada 26.600 € başlangıç fiyatı daha :) arkadaşınızın yerinde olsam eğer böyle bir şaka makinesi yapıcak olsam polo R ı beklerdim en mantıklısı o olurdu heralde 2.0 manuel:)
valla benim satıştakı elamanla muhabbetim olmuştu 80-90 tl civarlarında olucak tr ye geirse dedi.Gelip gelmeme noktasında oda emin değildi üretim sayısıda çok fazla değil çünkü.Valla açıkcası ben o parayı veremem bir polo ya.Elimdekiyle mutluyum değişecek olursam o paraya onu alacağıma 100 liraya 2.el temiz veya imkan olursa 120 liraya sıfır golf r alırım.Gerçe bu meretinde manuel ve hafiflik avantajı varya.çakal vw heryerden kıstırıyor.
golf r larin sanzimani sikilti benim gozumde.. polo 80 lira fln olursa alinip stage 4 yapip 450 hp 500 hp arasi deli gibi olur kanaatimce
Polo R 80 tl olamaz,120 den asagı gelmez otv den dolayı.
400hp,hayalı bıle zor. motoru yaptık-aktarmada ok,sanzımana geldı sıra...
Yorumlar için teşekkürler :)
Man sanziman iyi olur yuklenmek icin ama illa 500 mu kovalamak gerek?
350-400 iyidir ve dsg ile daha hizli olur.
Gti bile 26.000 euro civari. 30 euro olsa R,koy otv yi...
500de gozum yok zaten abi 360 370 hp polo cildirdirir zaten o kucuklukle.. ama dedigin fiyatlara cikarsa zor satar golf r varken
Polo R TR ye gelmeyebilir ihtimal yüksek
Aslında manuel versiyon 1.4 140 hp Polo da var ama oda gelmiyor muhtemelen hiç gelmeyecektir.
İşte onla güzel oynama yapılabilir ama motor müsait mi tam bilmiyorum çünkü bildiğiniz gibi aktif silindire sahip bir sistem mevcut silindirleri açıp kapatıyor..
Golf 5 zamanı ötv bu kadar değilken bile 2.0 tdi siparişle geldi ama kaç tane var saysanız ? O fiyatlara çıkınca insan golfe bakmıyor farklı alternatiflere yönelesi geliyor :)
Tabiki.O zamanlar alım gücü bu zamana göre daha düşüktü ama oranlasak bugün ki ötv ile alakası yoktu.120 gibi rakamı golf e verecek kimse tanımıyorum.Aslında çok güzel araçlar çıkar piyasaya çok güzel işler yapılır ama çoğu distribütor bu ötv den dolayı spor araç getirmiyor işte.
ingiltere forumlarin da 320 hp fabia rsler var stage3 olaraktan. upgraded clutchla yuruyolar. polonun gelicegini hic sanmiyorum. gelirsede 120 130bin tlden assagi olmaz gibi geliyo. ***** 2.0 cunku. hacim yok diyenler icinde 1700cc stroker kitler var :)