S13 - M50 Swap Drift Otomobili
Bu otomobili geçen sene Bmw M60b40 motor ile kullanmak istemiştim. Ama motorun kondisyonu beni üzdü ve farklı bir motora geçmem gerekti.
Aracım M60B40 ile :
http://driftdays.files.wordpress.com...g?w=667&h=1000
Yeni motorumuzu piyangodan bulduk :
http://driftdays.files.wordpress.com...pg?w=791&h=593
Hemen montajına başladık :
http://driftdays.files.wordpress.com...pg?w=791&h=593
Sonra Turbo yapımına geçtik :
http://driftdays.files.wordpress.com...pg?w=791&h=593
Yeni motor M50b25 ile görüntüsü :
http://driftdays.files.wordpress.com...pg?w=791&h=593
Ve 2 Haziran Drift antrenmanı :
http://driftdays.files.wordpress.com...pg?w=791&h=507
JDM Works olarak Bmw turbo işinde oldukça hızlı ve dayanıklı işler yapabiliyoruz. Bu yüzden yeni motor tercihimi sıralı 6 silindir , 2.5lt hacminden dolayı M50b25 den yana yaptım.
Motoru araca koymamız 2 haftamızı aldı. JDM Works turbo kitini monte etmek ise 6 günde halloldu ve cumartesi günü bitti. Pazar günü ilk kez Drift antrenmanına katıldım . Devir bandındaki güç , tork olarak beklentimden iyi oldu. Şu anda 12psi da yaklaşık 330-340hp civarında güç aldığımızı düşünüyorum. Henüz dynoya çıkamadık.
30 Haziranda ilk ayağı Tekirdağ da düzenlenecek olan APEX MASTERS Drift Yarışı için eksiklerimi tamamlamaya çalışıyorum. Bu sene çok güzel , büyük özenle hazırlanmış otomobiller var gerçekten. Bu araç sahipleri ile yarışmak daha da büyük keyif olacak.
Son iki yıldır , SM 665 S14a'yı sattıktan sonra ,kendi arabamla drift yapamamıştım. Bu araba bu motor ile çok iyi geldi. Kendime geldim diyebilirim :)
Konunun detayları için blog'umu ziyaret edebilirsiniz.
Because Race Car
Biraz video ile renklendirelim :
Sanayi içinden çıkış ve ayar görüntüleri
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=Yn3xwnz1aAs
Drift Antrenmanı - İlk Test
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=FXzHeupe73k