Pistte ve günlük kullanımda keyif vericek , modlanabılır araç tavsıyenızi istiyorum..
Bütçem maximum 100.000 TL
Printable View
Pistte ve günlük kullanımda keyif vericek , modlanabılır araç tavsıyenızi istiyorum..
Bütçem maximum 100.000 TL
Nissan GT-R bütçe verseydiniz daha uygun bir araçta önerebilirdim tabi
997tt :D :D :D
tüplü şayin
çok ucu açık bi soru olmuş :) abi bütce ne kadar ?
Seçenekler birbirinden alakasız.. 4cekerler varken önden çeker almanın mantığı yok bana göre.. Ben olsam aralarından subaruyui alırdım
son 4 şık üsttekilere ve bütceye bakınca gereksiz olmuş gibi.
tamamen kendi zevkime göre evo 9 ve subaru arasında kaldım.
Direk EVO X seçtim. Benim başım çok yandı herkes yansın nihahahhaa
O butce ile s3 alip motor ici yapip stage 4 alt yapisiyla stage 3 olarak piste girerdim(amac limitinde kullanmadan uzun omurlu kalabilmek).Hafifletme (koltuk stepne vs sokme) ve yol tutus uzerine butcede kaliyor sanirsam coil lastik fren gelistirmeleriyle hem gunluk hem pist icin ideal bir arac yaratilabilir.
Ek:Bana kalsa siteden birisi a4 unu satiyordu yapili ve guzel bir aracti sahibindende de vardi bir ara hic bu kadar butce ayirmadan o aracla katilirdim o da ayri mesele.
şanzımanı dayanıklılıgı time attacka en uygun araç parça bollugu sebebiylede STİ
Neyden keyif aldigini bilmiyorum ama ben birinci olamayacagim bir yaristan keyif almam, o yuzden 100.000 butceye onden ceker bir arac alir, modlar, klasmanimda birinci olurum. Benim icin tum 4 cekerlerden ve arkadan itislilerden daha cok zevk vermis olur. En hizli onden ceker aracin pilotu olmak demek tescilli iyi pilotaj demektir.
4 ceker alirsan en hizli olman icin su an ki pist rekorunu kirman gerekiyor ki 100.000TL butce yukaridaki 4 cekerlerin anca stogunu almaya yeter, dort tanede jant lastik alirsin para biter.
Arkadan desen yine 4 cekerle ayni, tamam ayni demeyelim sadece 2sn daha dusuk rekoru, arada daglar yok onden cekerlerdeki rekor gibi, o yuzden gene yalan olur birincilik.
Rollingde hizli gidersen plakani herkes tanir ama pistte en hizli olursan herkes seni tanir bunu unutmamak lazim.
4Çekeride arkadan itişide kullanmış biri olarak. Pist için 40k liraya pologti dsg alır. 10K lira moduna harcar. İstanbukparkta bile 2:30 ve altına koşmaya bakardım
Güneş'in 2.paragrafına katılıyorum.
Ben de yerinde olsam o kadar parayı 1 arabaya yatıracağıma yarı parasıyla S3 yada Polo alıp gırtlağına kadar doldurmayı denerim.
Ama dersen ki ben uğraşmak istemiyorum alırım M3 binerim..
Inanin 2:30 alti kosmak gercekten cok zor (benim sahsi gorusum) 10lira harcanmis bir polo gti ile.85.000TL ye yakin hl plakali test araci megane 3 trophy i alip ustunde bolca ugrasip 2:30u gormeyi deneyebilirsiniz olaya cekise gore listeye girmek acisindan bakiliyorsa sadece.Gunlugede keyifli ve ozel bir araciniz olur.
golf R bence bunların arasında hem 4 çeker hem dsg hemde yüklenince iyi güçler alınabiliyor ...günlük kullanımda dsg olmasından dolayı çok rahat şehir içi kullanılabilir bence...
Sahibindende astra opc vardı bitane.Yurtdışında bayağı sağlam dolduranlar var.Tipi de çok hoş.
bence golf r son derece mantıklı :)
golf R :):)
Golf R alınıp çok güzel yüklenebilinir
golf r iyidir,8p s3 ten keyifli geldi bana.
Wrx stİ pİstte golf r gÜnlÜkte hangİsİne daha Çok aĞirlik verİyorsaniz onu seÇerdeİm
Istanbulparkta zemin cok iyi tutuyor zaten 4 cekere bence gerek yok,
diger forumda yazdigim gibi megan trophy, focus rs,rocco r,rcz cok iyi ve en cok tercih edilen secenekler..
Bu arada pistte surelerde, etkinliklerde hala iddiali sti wrx evo goremedik.
önden çeker yapacaksan megane Rs al. Polodan her türlü daha iyi yol tutar. Daha hızlıdır. 30 bine arabayı alsan. 20 harcasan GTX28 ile dehşet olur. 50 de cebinde kalır.
Bence TTS de iyi bir seçenek abi , hem göze de hitap eder , sadece yazılım filtre eksoz temiz 360-370hp. Açıkcası ben başka araç bakmazdım.
Hiç biri murat. Değişiklik yap al bir s2000 yada 350 z :)
Yok Alper abinin dedigi 20liranin icinde motor icide var.Bende ayni fikiri paylasiyorum ama araci satiyoruz reklam gibi algilanmasin diye soyleyemedim.Kilitte var onuda bu rakama dahil sayarsak dehset keyifli bir pist araci olur icide iyice sokulup r26r kivamina gelirse kusursuz olur,dedigi gibi paranin yarisida cepte kalir.
forged piston kol, saplamalar. çelik motor ve şanzuman kulakları. hafif volant, r26.r kilitli dif. r26.r baskı balata. gtx28. forge hortumlar. forge cooler. forge dump valve kit. standalone beyin, egzoz, cai, wideband v.s göstergeler, kaliteli lastikler, birsürüde ıvır zıvır.
yani 400 hp şaka makinası ve pist rekoru için 25 30bin civarı harcanacak bir liste var bence :)
yani yol tutuşu filan mükemmel bir araçtır rs. yurtdışında rs4e bile boy boy saplayan r26 örnekleri var ama tr de yapan çıkarmı birgün bilmiyorum. sonuçta reno lan altı üstü mantığındayız :)
Corsa OPC diyorum bende hatta sizinde bahsettiğiniz Nurburgring edition var standart bilstein li falan o aracı alıp kalan parayla doldurulursa mükemmel olur zaten , corsa opc hem önden çekiş hemde çok fazla ağır deil diye düşünüyorum son zamanlarda da son derece sıkı projeler var OPC ile ilgili , hatta 800 HP a kadar ulaşıldı
bence 8p s3 alınıp bz s3 ayarında bı setupla pısttede cok keyıflı olur caddede abi :)
bu sebepden oyum s3 den yana :)
bende S3 derim Bz nin setupı cidden şaheser gözümde, hem cadde hem pist keyifli olur :rolleyes:
BMW 335 coupe. Üstüne Caesar'ın yaptılklarından. Tadından yenmez :)