polo 1.6 tdı,golf 1.6 tdi jetta 1.6 tdı passat ve caddy 1.6 tdı kullanıcıları sorunlarınızı onerılerınızı,paylaşımlarımızı,cozumlerımızı bu konu baslıgı altında açmak ıstedım herkese yararlı olur dıye duşundum:)
polo 1.6 tdı,golf 1.6 tdi jetta 1.6 tdı passat ve caddy 1.6 tdı kullanıcıları sorunlarınızı onerılerınızı,paylaşımlarımızı,cozumlerımızı bu konu baslıgı altında açmak ıstedım herkese yararlı olur dıye duşundum:)
konu iyi olmuş :) benim bi sorum var bu a3 lerde golflerde passatlarda falan klimatronik ten devir hız motor suyu sıcaklığı ve bi dünya daha özellik gözükebiliyor..
bu özellik caddy de var mıdır acaba ? 2012 camfortline teyp ; rcd 310
editt; gizli özellik miş.
2012 cadyy,1 senedir kullanıyoruz şu an 7 bin küsür km de,yıldan dolayı bugün servisteydim standart bakım harici ( yağ-su-polen ıvır zıvır ) sağ sol cam inip kalkarken ses yapıyordu,kapı içleri açılıp oradaki kriko,dişli vs grubuna bakım yapıldı garantisi bitmek üzere olan arkadaşlar bu hususa dikkat etsinler harici araç cidden çok çok iyi :)
bende şimdi konuaçıyordum polo tdi problem diye iyi oldu saolasın :)
bendede rcd 310 var 2010 polo bu dedıklerın acılabılırmı acaba
__________________
gelelim benim sıkıntıma :D
2010 polo tdi aldım.noterden çıktıgım gıbı megachıps yazılım yaptırdık gerçekten keyifli oldu.yaklaşık 4bin km sonra ısıtma bujısı lambası yanıp sönmeye başladı.sonra arıza yaktı ve en son partikül filtresinin lambası.
o ara partikülü iptal ettik dp yapıldı ve 60lık düz boru. yeni yazılım attık mecburen.sonra tekrar arıza yaktı araba.sonra fark ettık kı egt sensoru bozulmus.gıttım servisten taktırdım butun lambalar söndü şükür derken bı 3bın km sonra rollingte tekrar arıza yandı bilgisayara bagladık aldıgım sensör sağlam gözüküyor ama aracın verdıgı hata egzos basnç sensrü hatası.bunun sebebi ne olabılır. 1 defa sildirdim tekrar yandı.şimdi tekrar sildirdim henüz yanmadı ama gazlayınca yanacak emınım.başına gelen varmı.nedeni ne olabilir.
http://m1308.hizliresim.com/1d/y/s30du.jpg
Hala aynı yerdeyim 1.6 tdi için Turbo upgrade :) bu araca hangi turboyu uyarlayabiliriz acaba
kmr2-gt@ abi dün audi forumunda denk geldim adam klimda iki düğmeye aynı anda basıyodu devir hız ,, bir sürü özellik çıkıyodu ama kendi aracımda bi türlü bulamadım :( şimdi bulabilirsem atıcam link ini ama bulamadım geçmişi silmişim pc nin :( passat ta falan da var mış bu olay
rica ne demek yararli olur diye dusundum... bak abi sen simdi beni polodan soguttun yaww bende yaptirmayi dusunuyodum bendede ole problemler olurmuki
bu sorunu yaşayan hiç görmedim.sanmıyorum dunyada başka böle arıza gören o benım dırek bahtımla alakalı bır durum.:)sorun olmaz sende bence yaptır :) gaz tepkısı ust devırlerı cıddı farkedıyorcok keyıflı oluyor.
valla buysa sorun çok sıkıntı olur :( ama yaptrıdıgım yer gunde 2 3 tane partıkul ıptalı yapıyor.işi bilmeyen birileri değil. dukkanı buyuttu o derece :)
Yokmu hiç bu sorunla karşılaşan. Ne olabilir başka
Bu sorunlar hep olabilir :)
Sorunsuz olmasını istiyorsak standart binmeye yeni sistemde mecburuz....
Gerçek şu adamlar aynı aracın 90 105 130 160 200 hp olanını üretiyolar..
1000 TL vererek 90 hp olanı alıp 200 hp olanına çevirmemize engelliyecekler tabiki :)))
Bahsettiğin hata tecrübelerime göre dp olduğu için eksozda yeterli back pressure oluşmuyor..
Sistemde tespit edip bi hata var diyerek beyne kaydediyor.Duruma göre safe moda geçiyorsunuz....
Pratik çözüm arıza silme cihazlarından edinmek.....
Yoksa çıldırtır :)
neymiş demekki tdi motorlar sıkıntısızmış konuya yazan hıc olmamış :)
kaya gibiler mübarekler :D
tdi cılar burdan devam etsin işte :)
Tdi larin alayina kurban :D
vw neden polodan felan kaldırdı 1.6 unıteyı anlamıs degılım
Valla benim tek sıkıntım bizim jetta ile caddy nin aynı gitmesi :D caddy bide dsg deneyecek adam olsa deniyecem oda yok sadece 100-120 ye kadar denedık onda da caddy biraz önde ya da kafa kafaya gittik
işte 40 ta rolling yaotık 120 e kadar kardeşim kullandıgı için fazlasıan cesaret edemedim basmasın dıye yavasşladım drag yaptık 100 e kadar yine aynı
ikiside 1.6 tdi ben caddy kardeşim jettayı kullandı 4400 de vites at dedim ama 5000 e kadar çevirdiyse bilemicem :)
Bu arada jetta 130.000 de caddy 30.000
Tdi motorlar genelde saglam sikintisiz bide tdci-hdi konusu acmk lazim:)
@KMR2-GT
senin sorunun G450.
hiç uğraşmana gerek yok çünkü aracında partikül filtresi yok.
sahip olduğun arızalara dtc off yapılacak. ancak ozaman tam anlamıyla dpf off olmuş olur.
http://i.hizliresim.com/d4jX9Q.jpg
gizli menü için fotoğraf size yardımcı olacaktır.
polo 1.6tdi da makina soguk veya sıcak farketmiyor starttan hemen sonra aracın yag cubugunu cekitiğimizde duman atma olayı var fakat aynı duman motorun üstünde yag koydugumuz kapağı actıgımızda da geliyor. yani dışardan bakıldıgında makina aynı anda üstten ve yag cubugunun oradan duman atıyor..
gecen özel servise 105bin bakıma bıraktıgımda usta farketti bunu da... en ucuz hesap enjektor pullarında problem vardır dedi ben buna pek ihtimal vermedim ama en fazla maliyetli olarakta piston segmanlarından bahsetti...
acaba cayc 1.6tdi da aynı problemi yasayan arkadaslar var mı ?
Eğer duman aşırı değil ise o dumanı genelde atıyor araçlar.
Yazılımlandık , çok tatlı,sevimli olduk:)
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...21301669_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...80669074_n.jpg
Buda aracın konusu : http://www.techturkey.com/forum/otom...ml#post7531840
güzel olmuş bencede. arabalarını modlayanlarda yaklasık değerler vererek hem güç hem yakıt hemde maliyetide yazarsa çok seviniriz. en baş sayfada uygulanan parçalar ve global ucretler guc artısları olarak kımler uyguladıysa yazarsa cok ıyı olur bence :)
Ben en son EGR bağlantısnı manifold dan çıkardım. çok kalın bir parça ve emme manifoldunun girişinde ciddi bir alan işgal ediyor..
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/...54172564_o.jpg
Doktor sımdı gordum mesajı..Fotograf yanıltmıs bızı.
Aynı dynosheeetın duzgun cekılmıs halı saygılar sevgıler..
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
-Eski golf6 aracım yazılımlıydı ve her sürüşümde o kadar çok zevk alıyordum ki :)
-Yaklaşık 2 ay sonra türkiyeye dönüyorum ve direkt Yazılım + DPT iptali ile işe girişiyorum :) Birazda Golf7 zevklensin :)
-Benim şu ana kadar gördüğüm tek sorun bazı bir eski jenerasyon TDI motorlarda enjektör sorunu var(cayc-cayb).Oda çok nadir olmakla birlikte 2009-2010 modellerde var sanırım.
-Golf7'de kullanılan CLHA-CLHB kodlu motorlarda daha bir sorun olduğunu duymadım
Amcamda caddy var 2011 sanirim ilk 1.6tdi lerden. Arac daha 10 binde falan iki kere farkli enjektorlerin elektronik kismi bozuldu cddi masraf acti. Yildan dolayida garantisi bitmisti aracin. Iki kere farkli zamanlarda farkli enjektorler yolda birakti amcami.kronik bi sikintimi acaba
bnde bıkac kısıden duymustum yenı cıkan 1.6 tdı ların 2010 2011 enjektorlerının sıkıntılı oldugunu ama dogrumudur bısıy bılmıyorum sadece duydum
Bir önceki nesil TDI'lerde malesef enjektör sorunu var özellikle 2009-2010 ama bununla ilgili servis bülteni var.Aracınız tamamen servis bakımlı ise bozulduğu halde bile sorgusuz sualsiz değiştiriyorlar ücret almadan.Tek nokta:Servis bakımlı olması