İki aracı yakında deneyeceğiz böyle bir karşılaştırma konusuda bulmadım. Sizce sonuç ne olur ikiside tamamen fabrikasyon stock..
Printable View
İki aracı yakında deneyeceğiz böyle bir karşılaştırma konusuda bulmadım. Sizce sonuç ne olur ikiside tamamen fabrikasyon stock..
180 e kadar yakın giderler, 208 yarım boy filan daha önde olabilir, 180 den sonra ibiza açar arayı.
edit:düzeltme yapayım, polo gti'a göre söyledim ben. ibiza dada çok bir değişiklik olmaz heralde
performans verilerine göre. 208 gti ın vites oranları uzun olduğu için olabilir o fark.
şimdi zeperfs ten baktım, 208 gti ın performans verisine, daha önce baktığımda 36 sn civarıydı 200 ü, şimdi baktığımda 34.7 yazıyor. Ya veriler güncellendi sonradan yada ben yanlış hatırlamışım. polo nun 0-200 34.6 208 in 34.7 gösteriyor.
180 den sonra 208 ilerlemeye başlayacaktır.
Cupra geçer diyorum ben :)
208'in ilk denemesi olacak hrh forumda.
Performansı merakla bekliyorum..
Çok farklı araçlar değiller ama Alman motorunun güveni bence ağır basar sadece ama boy vermez:)
xx
208 hafif güçlü cupra dsg.Şanzıman oranlarını bilmiyorum ama mantık olarak baya bi geçmesi gerek.sadece 4.vitesin sonlarına kadar tampon tampona giderler.
2 araclada denedik bana gore aralarinda bi fark yok.cok denkler.
iki araçta standartsa uzunda gti alacaktır.
180e kadar aynı gidiyorlar (denedik)
180'den sonra cupra'nın geçmesi muhtemel zira 208 180'den sonra çook yavaş.
sonucu merakla bekliyorum.
Brain : ) arkadaşım bende merak ediyorum.. Video bekliyoruz denemenizden sonra..
Peugeot 208 GTI vs Seat Ibiza Cupra 1.4 TSi 180 - FastestLaps.com
İnternette karşılaştırmada 0-100 aynı fakat 0-200 Cupra önde ama son hızda da GTİ önde gözüküyor.
Yukarda ukku isimli arkadaşın ve bu sitenin dediğine göre GTİ'ın uzunda hızlanması Cupra'ya göre yavaş ama son hızda GTİ azcık daha hızlı gözüküyor.
Stock stock rollde Cupra geçer diye düşünüyorum.
Rollingte 1dakika top speed gidilmeyeceğini var sayarak cupra önde bitirir diyorum.Farkın sebebi dsg olacaktır diye düşünüyorum.
bu sitedeki hızlanma verileri iki araç içinde çok iyimser. Zeperfs te yazan veriler daha doğru diye düşünüyorum. 2013 cupra nın verilerini bulamadığım için polo ile olan verilerini koydum. 2013 cupra da vites oranlarında filan bazı farklılıklar mevcut.
Yalnız daha önceden 208 in 0-200 hızlanma verisinin 36 sn den fazla gösterdiğini hatırlıyorum. Deneme olursa 200 e kadar basılırsa sonuç daha iyi anlaşılır
VW Polo V GTI vs Peugeot 208 GTI [32784383]
COMPARISON TESTS - AMuS - Fiesta ST vs 208 GTi vs Clio RS Cup vs Polo GTi | German Car Forum
bu sitedede 208 gti 0-200 de 36 sn gösteriyor, demek ki yanlış hatırlamamışım :)
250 nm tork. Hatalı yazılmış heralde. Zaten fabrika verisi 6.9 sn, 0.1 saniyelik fark olabilir ancak son paylaştığım sitedeki veriler sport auto dergisinin verileri. En doğrusu odur sanırım. buda dergide yazan ayrıntılı veriler.
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Yalnız 208 GTİ fiyat olarak baya yüksek geliyor bana şimdi baktımda Sahibinden.com'da sıfır fiyatı 60.000 TL. Bu fiyatlarda olduğunu bilmiyordum..
208'in +sı Corsa Opc'den sonra bu klasmanda manuel sevenler için manuel şanzıman olması bence.
Clio RS'in de EDC şanzıman yaptığını varsayarak söyledim.
bu klasmanda zaten sıfır olarak alınabilecek en mantıklı araç cupra şu anda. hem donanımı tam hemde fiyatı uygun. 208 inde fiyatını hakedecek bir üstünlüğü yok cupra ya karşı. vag grubu araçlara dsg için 6 7 bin lira ekstra para istenirken, dsg li cupra ve pololar oldukça uyguna satılıyor aslında. daha donanımsız dizelleriyle aynı paralar.
Kesinlikle bende öle düşünüyorum. Manuel severler ancak alır diye düşünüyorum ama 60.000 tl acayip fazla bir fiyat bu araç için. Polo GTİ'dan bile pahalı ve dediğin gibi herhangi bir üstünlüğüde yok. Halbuki kaç kere bu arabanın muhabbetini yaptık arkadaş ortamında ama demekki fiyatını hiç konuşmamışız :)
0-215 km/h : Peugeot 208 GTi (Motorsport) - YouTube
Bu videoda da gerçekten 170 den sonrası baya karın ağrısı gibi duruyor.
evet dediğin gibi 170'den sonra baya yavaş hızlanıyor.2013 cupra bulamadım ama bu videoda polo gti baya iyi gidiyor.
224 km/h en Volkswagen Polo GTI (Option Auto) - YouTube
en iyisi stock stock deneyip noktayı koymak :)
İkisi arasında net farkı görmek içinde sanırım araya bir şerit koymak şart gibi görünüşe göre çok yakınlar ve bazı noktalarda kopma ihtimalleri var ve yakın yürürlerde birbirlerinden bu değerlere göre kopmaları çok zor :) kafa kafaya gider sürekli :)
Seat Ibiza Cupra Acceleration 0 - 250 KMH on Autobahn - YouTube burada bir video buldum zaten deneyen arkadaşlar da sonucu söylemiş ama merake ttiğim hangisi mod'a daha açık? Daha doğrusu tsi lar bir çok kez denendi acaba gti için de durum nedir?
Kimse yanlıs anlamasın ama herkes bi yorum yapmış saygı duyarım.Aracım daha 1500 km iken herseyi orjinalken stock polo ile denememde 200 den sonra bariz bi şekilde acarak gidiyorum 6 boy civarı bıraktık.Daha sonra ibiza cupra ile denedim arkadaşlar ısrarla araclar denk gidiyo dedi ama saygı duydum buna:) kimseye gider yapmıyorum yanlış anlaşılmasın.Şuan downpipe egzoz var aracımda denemk isteyen polo gtı ibiza cupra varsa eger denenir video koyulur herkesde görmüs olur bu muhabbetlerde son bulur :)
Fiyatını hakeden bir otomobil değil herşeyden önce 208 gti. Polo gti ve Ibiza cupra'dan pahalı olmasının hiçbir anlamı yok. Pistte de kullanma şansı buldum trafikte de, bana hiç öyle hardcore bir hothatch hissi vermedi. Üstüne üstlük oyuncak gibi direksiyonu ve gözükmeyen göstergelerde cabası. Sırf manuel diye alınabilir bence ama o da bu fiyata olmaz.. Piyasada 208 gti olmamasının sebeplerinden en büyükleri bunlar.
Ben polo için 57 bin fiyat aldım 208 i 55 bin e aldım.he donanım olarak polo daha doludur ona lafım yok.Fakat ıbıza konusunda kesinlikle katılmıyorum.Ibıza almayı çok istedim gercekten cok güzel duruyo ama içini hiç begenmedim cok sade ve heryeri sert plastik.Zaten ıbızanın da 45 bin civarında olmasının sebeplerinden biride bu olsa gerek.
Cupra ve GTI için unuttuğunuz bişey var
ikisi std otm vitesle geliyor
polo için 1.4 1.6 tdi seçeneklerinde manuel ile otm vites arasında 5.500 TL ye yakın fiyat farkı var
yani şu demek oluyorki iki arçtada kafadan 5000 TL avantajlı demektir..