yokuş yukarı hemen hemen +2 gibi bi egim var göz kararı
https://www.youtube.com/watch?v=iO7foWBkRt0
Printable View
yokuş yukarı hemen hemen +2 gibi bi egim var göz kararı
https://www.youtube.com/watch?v=iO7foWBkRt0
arabanın canını almışsın
2. Viteste anlamadim debriyaja mi basip cekiosun ?
Küçük hacimli turbo beslemeli araçların kesiciye kadar götürünce boğulduğunu , daha gerilerde vites atılması gerektiğini düşünüyorum öyle daha istekli gidiyor sanki
https://www.youtube.com/watch?v=f0u5bUWSULc
bu da düz yolda
kazasız belasız kardeşim ama çok yavaş vites atıyosun :)
Buda bizim passatın 0-120 si.1.4 tsı 122hp.Süre kasmadan çekmiştim yazın.Konusu varken koyayım, aynı motor farklı gövdelerde örnek olur:)
VW Passat TSI Acceleration(0-120) - YouTube
maşallah sizin aracada :)
sizin viteslerde kemikli mi 2ye ben hızlı atamıyorum hiç bi zaman elime alcam diye korkuyorum
Maşallah guzel cevırıyor
sen focusun vıteslerını gorme o zaman passata kemıklı dıyosan :D
Vw vitesleri biraz kemikli doğrudur ama benim araçta vites geçişleri çok net.Hiç bir viteste takılma olmuyor.Çektin mi vites yolunu buluyor.Hatta ben passatta vites attığım gibi diğer araçlarda vites atamıyorum.Arkadaşımın focusta 3 kere 3. vitese atamamıştım rollde.Geçmiyordu bir türlü.Passat o konuda çok iyi.Hırslanınca DSG'den farkım kalmıyor:D
Ufak bi hızlanmadan çok Ufaktan aracın canını çıkarmışın gibi..
Sıkıştırılmış Ufak hacimli turbo beslemeli araçlarda yüksek devirlerde vites attırmak son derece zararlı umarım sadece bi seferlik video cekimi için bu kadar yüksek devirde vites attırmısındır. Sürekli yapıyorsan bunu en kısa zamanda turbonu ve diger tüm mekanik aksamları eline alman garantidir..
Kazasız belasız sürüşler.
boşa giden 13 saniye
nası bosa gıden 13 sanıye?
izlemeseydınız o zaman kımse ızlemek zorunda degıl adam kendı capında kendı zevkıne gore basmıs vıdeo koymus zorunlumusunuz ızlemek ıcın herkesın aracı t yper gıbı gıdıcek dıye bı kaıde yok adamın arabası bu kadar gıdıyo napsın ayıp denen bısıy var
@Piscocuk
Sadece hizli arabalarin videosu cekip koyulcak diye bisey yok ben cektim paylasmak istedim. Caldigim 13 saniyeniz.icin ozur.dilerim.
Tesekur ederim. Normalde boyle kullanmiyorum tabiki video amacli biseydi sadece gece yol bosken cekmek istedim, gazlama amaçlı 3-4 kez sıktım zaten o da 5200de vites atıyorum
takılma böyle şeylere kardeşim.bu tarz yorumlar buralarda çok normal :) sen yenisin galiba
amacım seni krımak değil öyle ufaktanda olsa insan bişeyler bekliyor..kim bilir sen nasıl bir ruh hali ve mutlulukla paylaştın haklısında ama bana çok boş geldi
asıl ben seni kırdıysam ben senden özürdilerim
O kaybettiğiniz 13 saniyede dünyayımı kurtaracaktınız ?
Video içinde arkadaşlar açıklamış.. Ufak turbolu araçlarda sıkıntı olur bu kadar devir çevirmek.. Biraz daha aşağılarda atarsan daha sağlıklı gittiğini göreceksin..
Bende dizelde 3800-4000 gibi atıyorum vitesi.. Çünkü o devirden sonra boşa dönüyormuş gibi oluyor. Araba gitmek istemiyor..
Maşallah aracına.. 122'lik güzel gidiyor :)
forumda ne çok boş yorum yapan insan var . Maşallah kardeş bence güzel hızlanıyor aracın kazasız belasız
ben senin şahsına karşı hiç bişey söylemedim abi neden üstüne alınıyorsun ki + olarak hem özelden pm atıyorsun hemde buraya yazıyorsun benim sana söylediğimi nerden çıkardın
Ozaman bana söyledin senden hala boş yorum atan varmı acaba su post'a ?
Ben demişimki Sıkıştırılmış ufak hacimli turbo beslemeli araçlarda yüksek devir çevirmek son derece saglıksız motor mekanik turbo piston vs. her yonden zararlı demişim sen kendinden 6 yas büyük birine diyosunki ne kadar boş yorum yapan insan var forumda? Bu söyledigimin neresi boş ?
Sen kısa pantolonla Mahallede taso oynarken, çocuklar duymasın çıkartmaları toplarken, Ben TR Tuning, Tuning türkiye dergilerini alır üşenmeden sonuna kadar defalarca okur bilgi edinirdim.
maşallah bende 122 lik 6 kasa kullanıcısıyım vites geçişi hariç süper vallaha ben elimde de kalsa zıpof :D
Bu arada passat 122hp tsı'da 1.vites 6bin devir 2. vites 5bin devirde vites atılırsa 0-100 9 saniye çıkıyor diyorlar.Hep aklımda deneyeceğim ama unutuyorum.Eğer gerçekse çok iyi bir değer 9 saniye:)
Yüksek devir konusunda da yazılanlar doğru, 5500den sonra pek bir şey değişmiyor.İnsan anlıyor aracın boşa döndüğünü.Keza diğer aracımız 1.4 TDI PD fabiada öyle 4200den sonra ölü.Max hp devrinin 200-300devir yukarısında vites atmak bence en mantıklısı.
Kardeşim vites sıkıntısını 122lik tsi leonda bende yasadim bu kadar fark ettirmese de kasiyordu . Devirlerde o kadar maksimum limiti gormenin manasi yok hızlanma icin bence yine de sen bilirsin . Kazasiz belasiz .
Maşallah golf 122 likler baya iyi gidiyo.
Bizde Focusun makyajlı makyajsız kasasını kullandık vitesi hızlı atınca 3 e geçiremiyordum :)
Yukarda yazıldığı gibi düşük hacimli ve sıkıştırmalı motorlarda limitör beklemenin bi yararı yok artı zararı var. Kesinlikle boş bi bilgi değil ayrıca renoyla mercoyla alakası yok bu tarz şeylerin hepsi bu tarz kullanımlarda kaçınılmaz sona varır :)