Başlıkta yazılı 3 araçda sanırım aynı motoru kullanıyor ve tabikide şanzumanı ?
Aralarındaki farklar nelerdir. ?
Avantajlı olan hangisidir?
Birde Bocanegra ile Cupra arasında sadece dış makyaj farkı mı var ?
Printable View
Başlıkta yazılı 3 araçda sanırım aynı motoru kullanıyor ve tabikide şanzumanı ?
Aralarındaki farklar nelerdir. ?
Avantajlı olan hangisidir?
Birde Bocanegra ile Cupra arasında sadece dış makyaj farkı mı var ?
Teknik anlamda fark varmı bilmiyorum ama gti in yururu ikisinden de daha iyi bana da çok ilginç gelmişti :)
Yürürünün iyi olması Kilo farkı mı?
Hepsinin motoru aynı değil mi ?
Çupra ve boca nın 4. Vitesi polo gtidan daha uzun Skoda rs için bir yorum yapamıycam.
editt.......
aralarındaki en ağırı skoda
Kilo ve şanzıman oranı farklı. Ayrıca Fabiada Asr tamamen kapanmıyor.
A1>Polo Gti>İbiza cupra>Fabia rs
A1 polodan da hızlı
Artık buarada prestij konuşuyor.
dyno üstünde fazladır azdır hatta aynılardır yada satıs politikasındanmıdır bilemem ama fabrika verisine göre a1 deki +5 hpcik'den kaynaklı olmasın o hızlılık :soru:
A1 1.4 185 hp oda 'Audi' olduğu için, klasik Volkswagen zihniyeti ve pazarlaması :)
Hepside aynı :)
Hangisinin kasayı beğeniyorsan onu al
bende defalarca sıralamanın a1>polo>cupra>fabia oldugunu duydum/gordum.
ama alcak olsam hakkımı ibiza cupra yada bocanegra'dan yana kullanırdım.
Volkswagen Polo GTI Hatchback review | Auto Express
Skoda Fabia vRS Hatchback | Auto Express
SEAT Ibiza Cupra | Auto Express
Biri az daha hızlı ama çakması çok, biri çok sıkı görünüme sahip ama konsolu çirkin,birinin tipi hothatche uzak az daha yavaş ama en iyi yol tutan. Kişisel karara kalmış bir durum.
Gti ile a1 denedi mi ki ben gti geçiyor diye biliyordum varsa sıkalım :D
A1 in fabrika verisi GTI dan geride gözüküyor denendi mi acaba ?
Yazan verilere bakınca A1 1290 kg, Polo 1269 kg, Cupra 1184kg görünüyor.
Cupra yaklaşık 100kg farkı avantaja çeviremiyor mu ?
fabia ruhsatta 1318 kg yazıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=PuzcR_Eiees
https://www.youtube.com/watch?v=CqErqJwYnVw
https://www.youtube.com/watch?v=t9A0FuRJFlM
video altında 1190 kg demiş a1 e poloyada 1184 kg
gti-a1 0-100 lerine aynı demiş. vrs 7.3
ibizayı bulamadım :D
ben dış görünüşten dolayı bocanegrayı seçerdim
sımdı en hızlısı hangısı bunlardan :D
2011-2013 gti'lar 2010-2011 cupra'lardan daha hızlı orası kesin ama makyajlı cupra'mı 2013 gti mı hızlı dersen orası karışık çünkü cupra kullanan arkadaşlar cupra, gti kullanan arkadaşlar gti diyor işte klasik bindiği arabayı savunmak işte :)
aman aman tsı konusuna gırersem sabaha anca uyurum deneyen cıkar elbet beklerız :)
videolardan 60-200 sürelerinde gti>fabia>a1 gibi gördüm ben tabi test koşullarını eşit varsayarsak
eski kasa cupralarda dijital kadran,yağ sıcaklığı görme gibi bir kaç nokta eksikti diğerlerine göre. 2013lerde durum nedir, bilen var mıdır?
Stock a1 yoh mu :D
38 -40 bine çiçek fabia vrs ler var. satma derdi yoksa alinir çiçek gbi binlir bence=)
nie begenmiyosunuz anlamiyorum bence cok yakişikli fabia yahu=)
2013 zır stock polo gti vs 2013 iskender downpipe'lı, bmc cda'lı cupra denedik: Aynı gittiler.
Defalarca yan yana 220-230lara ciktik, fark olmadi.
OrcunInce kendi konusunda da yazdi.
Ben üçü arasında fiyat performans ve bana verdiklerine bakarak Fabia'yı tercih ettim.. 4 kapılı olması, içinin geniş olması en büyük etkendi.. Aralarında en yavaşı Fabia, bu da ağırlıktan kaynaklanıyor.. Onun haricin de bugün yine alsam yine Fabia alırım...
Hem performans açısından hemde görünüş açısından Polo GTI derim ben.
Boca yı hiçbirisine tercih etmem, benim açımdan en olmuşu Bocanegradır.
Edit.........
Orcun abi bahsi gecen arac benim aracim dp ve egzozla ile suanki ile ayni gidiyordu geri dusme filan yoktu sadece 2.ve 3.denemelerde cabuk sistigi icin geri dusuyordu
valla burdada egzos fıltre dp ve yaylı cam tavansız cupra ıle 2013 model aynı model polo gtıda 4 kapı cam tavanlı denedıklerınde 2 boy kadar fark açıyor. Cupra poloya.