2.viteste denedım hep 6000 devırden sonra gazı bırakıyorum devır çok yavaş iniyor hatta 3000 4000 arası takılıyor resmen duruyor ,bı kac sanıye sonra ınıyor.neden yapar bunu
devır arttıkça takılma süresi artıyor..
Printable View
2.viteste denedım hep 6000 devırden sonra gazı bırakıyorum devır çok yavaş iniyor hatta 3000 4000 arası takılıyor resmen duruyor ,bı kac sanıye sonra ınıyor.neden yapar bunu
devır arttıkça takılma süresi artıyor..
düz boru?? egzoz sisteminde neler var?
standart.hatta son susturcu 1.4un standart sustucusu.ss arıorum bulursam allahın ıznıyle takacam hemen
Vtec ler hakkında bi bilgim yoktu ama aynı takılma benim mercedesimde oluyordu onun sebebi ise gaz kelebeği ile rölanti motoru yada müşürü denilen bi parçadan çıkmıştı.
rolantı dengelıyıcı temızlendı bujıler degıstı carbon clear yapıldı arabaya.
gaz kelebegıne bakmadık valla
Bak bakalım bi ondan olabilir uzun süredir temizlenmemiş falansa. Vti da oluyormu bilmiyorum ama benim 190e de o rölanti müşürünün fişini çekmişti tamirci denemek için ozaman stop etmiyordu giderken öyle bişi varsa fişi falan onuda deneyebilirsin.
anladım tamam saolasın.bı bakım ona.
2500 devır cıkarı gıderkende kesılıo bazen yavaslıo araba sonra sılkelenıp gelıor kendıne.bı ıglısı varmıdır acaba
gaz kelebeği yapabilir silkelenmeyi fakat rölanti sensörü temizlenirken, ucunda plastik haraketli bir parça var bizim araçlardakinde, seninkini bilmiyorum ama eğer o parçaya usta temizlerken istemeden de olsa ellediyse, rölanti ayarlayıcın arızalanmış olabilir..
carbon clear olmasa iyiydi..
Rolanti sensörün bozuksa eğer temizlense de geçmez ki.ilk aldığından beri yapıyormuydu yoksa bu işlemlerden sonra mı olmaya başladı ?
Kamer sana söylediğim gibi . Buji kablolarını kontrol et bujilerin değiştikten sonra bir tanesinin tepesi tam oturmamıştır temas etmiyordur ateşlemeyide ara ara yaptığından tekliyor gibi gelir. Araba düşük devirde ara ara pırr pırr yapar benzin gelip gidiyormuş gibi. Buji kapağını aç tekrar bastır kabloları bujilerin üzerine doğru. Düzelecektir
Ayrıca vtec açtığında 7.000 7.5000 veya vtec üstü herhangi bir devirde gazdan ayağını çektiğinde çok yavaş iner devir bu normaldir.
Hyundai Coupe'dede yapıyordu bi süre takılıp düşüyordu benimkisi debriyajdanmış :)
ama rolantısı normal aracın.sensör bozuk olsa durdugu yerde kalkıp ınmezmi
ilk aldıgımda yoktu.bunlar yapıldıktan sonra oldu sanırım.
şu sıralar kesilme olayını yapmıor dedıgın gıbı yaptık kabloları kontrol ettık.
inşallah başka bişi diildir
ama gaz teli kafamı karıştırdı.gaza ılk bastıgımda böle birden gıdıor.gaz normalden sert.acaba telın bırı kırılıdı arada sıkışıormu.
onur yanlış mı carbon clear yapmak.kurum fln gıtsın dıe yaptırmıstım
Kamer arabayı yeni aldın ya kardeşim kafayı yersin sen şimdi. Arabanın yok bişeyi.
VTEC gibi bir arabaya sahipsin lego gibi. Ben 2 3 ay sonra göreceğim seni açacağın konular
Hangi Debriyaj ve Hafif Volan almalıyım
XXX Fren Diskleri ve Balataları Nasıldır
XXX Marka Egsoz Sistemi Yapmak istiyorum Yorumlar
XyX Filtremi XoX Filtremi Cold airmi, Short rammi, Ram Airmi, Aem V2 mi
XXX Marka Yay nasıldır.
Coilovermi alayım Konimi
Daha uzayıp gidecek.
Şimdi arabanın üstüne çok düşüyorsun normaldir. Ama araban bence gayet sağlıklı.
Carbon Clean her arabaya tavsiye edilmez. Özellikle benzinlilerde pek beğenilmez. Dizel bir araban olsa idi ok.
Arabaya bi işlem yaptırmadan burda paylaşırsan. VTEC 'i yutmuş butün çıkartıp gazlamış arkadaşlar var sana çok çok yardımcı olurlar. :icon_tup::icon_tup::icon_tup:
Tekrardan hayırlı olsun.
çok iyi tayfun :D
ahaha saol tayfun.bılıorum dellendın suan:Dama benım aklım cok takılır ya en ufak bı sorun cıksın hemen goturur yaptırrım hasta olurum yoksa.hele bulamazsam o gun haram bana:D
egzos amortsiro ve fıltreye karar verdım içiniz rahat olsun ahah:D
gaz sabıt gıderken 2000 3000devilerlde araba kesılme yapıor bı kac sn yavaslıor sonra kendıne gelıor.1 viteste yaptıgı zaman aşırı teklıyor.bunla ılgısı varmdırı.yoksa yakacam bu arabayı
bı de ruhsatta civic sedan yazmıslar vtı yazacaklarına.kasko bedelı 6bın ytl oynuor araba pert olsa 19 vereceklerıne 13 verıorlar.allahım şans dagıtrken nıe atladın benı
Muhtemelen gaz kelebeği diyebilirim, rolanti sensoru demişler ama devir rolantiye ındıkten sona bı problem yok gibi ? zaten
üst devirlerde yani rolanti devirinden yukarı vteclerde kac bılmıyorum 900 gibi bişi olması lazım rolanti devirini araç aştıktan sona rolanti sensoru ıle bi ilişki olmuyor ztn sensorle ılgılı bı problem deıl.Manuel bir sorun buyuk olasılıklada gaz kelebeği yuklendıkten sona bıraktıgında boğaz daralarak devir kapanıyor o kapanmada bı takılma olabılır hatta o takılma anında gaza dokundugunda duzelme yapıyor? ise kesinlikle gaz kelebeği.
yo takılma anında basınca düzelmior
boş viteste basıp çekince takılmıor sadece vıteste yapıor bunu
hmmm ozaman işler değişir yaşadığım bir sorunla ilişki kurmak istedim ama farklıymış ozaman arkadaşın dediği gibi bujilere bir baktır buji kapaklarını kablolarını bi kontrol ettir yuklenme anında motorunda sallanmasıyla orda bi temassızlık yaratıyo olabilir.
Ahh sen istanbulda olsa şu dakika gelecem yanınada adanadasın. Ya buji kablosundan ya bujiden. İalla yarın video çektireceksin açıp kapağı sökecem bi bujinin kablosunu aynı sorun olduğunu göreceksin. :)
Şaka bi yana ben buji kablo buji ve distürdibörden şüphelenmeye devam ediyorum.
aynı şeyi benim arabamdada yaptılar ve aracım pert olduğunda 13000 ytl verdiler ben pert olunca anladım ne olduğunu ama yapabileceğim çok fazla bişi kalmamıştı kardeşim en kısa zamanda o belgeyi değiştirtmen senin yararına olucaktır allah korusun ne olur ne olmaz
Kamer Firatla bi gorus onunkide yapiyordu ust kapagi sokuldu pistonun biri iptaldi insallah seninki daha basit biseydir yada Apo ya bi gotur baksin:beuj:
fıratla hergun gorusuorum abı sorunuda bılıor hıc bahsetmedı valla
bakın az oncede oldu 2000 cıvarı ınıp kalkıor boş viteste de yaptıgını fark ettım,bı ara 4000e fln cıkıor orda ben basıorum yıne yapıcakmı dıede yapmadı sadece 2000lerde yapıor
http://tinypic.com/player.php?v=2gv0kkg&s=4
oksijen sensoru derim..
gazı tamamen bıraktıgımda da yapar benım bıldıgım:(
Yok kamer bu benim bahsettiğim olay değil kardeşim.
napıcam abı.kafayı yıcem ya nefret ettım arabadan ya
hondaya goturım dıorum artık.,fena gırecek kesın ama napalım
Benim bahsettiğim buji konusunda devir böyle dalgalı deniz gibi olmuyor. Normal yükseliyor sadece bi pistonda tam ateşleme olmadığından araba pırr pırrr kopuk geri geliyor. Temas problemi yani.
oskijen sensoru saglam bir vti varsa kendi arabanda dene bence..
gaz kelebegı tıkanıklıkmı yapıyor acaba...pc baglattınmı rolantı sensoru valfıde bozlmus olabılır
manıfoldda hava kaçagı felan varmı
araç rolantıde yapmıorkı ama gaz verıorum ben.
genelde sorudugm kısıler map sensoru dıor:(
arkadasinda VTI yok mu, parcalari deneme acisindan..
var burda bı kaç tane.
heralde ole yapacaz.map sensörünü değişmek kolaymıdır?