Onuralp Nickli Üyeden Alıntı
Çok yakın bir arkadaşımda var memnum gibi gibi. Benzindeki oktan sayısı ne kadar yüksekse o kadar iyi bu araç için. Gerçi bu ara sadece 97 oktan var ama :D. Araç iyi güzel hatta çok büyük farklar var ara 3.20i'ile aralarında fakat yakıyor, lastikleri pahalı :D gibi gibi şeyler sıralayabilirim. Sakın BMW servisindekilere inanmayın 97 oktan alıyoruz araç çok farklı bir hal alıyor zaten. Zaten BMW'in tavsiye ettiği de 97+.
Normal 3.20i'den farkları;
- Egsoz sistemi farklı M egsoz dediklerinden fabrika çıkışı var.
- Dış görünüm iç görünüm farklı. Tavan siyah faln fln.
- Komple M görünüm, jantlar dahil.
- Daha hafif.
- Engine start'da special edition yazıyor. :D
- Her araç numaralı. 2600 tane var.
- Şanzıman farklı, Getrag gibi bir şey. Difransiyel elektronik kilitli gibi bir şey.
- Kesici 7300D/D. -Wiki-
- Strok daha kısa 2mm kadar. -Wiki-
- Bore 1 mm daha fazla. -Wiki-
- Yüksek sıkıştırma 11.0:1. -Wiki-
- Valvetronic iptal edilmiş. -Wiki-
- Motorların hepsi elde yapılmış. -Wiki-
- Daha hafiftir. Ne kadar bilmiyorum bulursam koyarım buraya. 40kg'mış.
- Neredeyse hiç bir şey opsiyonel değil. Ama bazı arka ve ön tamponlarda plastik yerler karbon.
- Motordaki carbon fiber gerçektir ve sadece kapaktır. Bu gibi işlermlerle sadece motordan 10kg atılmıştır.
- Radyatör 3.25i radyatörü.
- Bujiler farklı ve TR'de yok. :D
- o2'lerde farklı. :D
- Araç daha basık ve 1.5cm daha aşağıda. Dolayısıyla amortisörlerde değişik.
.
.
Aklıma geldikçe eklerim :)