bayadır kafama takılan bi soru var. Konu doğru yere açmışımdır inş.
150 Hp Crx vs 150hp 106 rolling yapsa sonuç ne olur yada aynı speclerde olsalar sonuç ne olur deneyen yada bilen varmıdır.
Teşekürler..
Printable View
bayadır kafama takılan bi soru var. Konu doğru yere açmışımdır inş.
150 Hp Crx vs 150hp 106 rolling yapsa sonuç ne olur yada aynı speclerde olsalar sonuç ne olur deneyen yada bilen varmıdır.
Teşekürler..
Dedeee nerdesin dedeeee yetiş yetiş :D
106 s16 ( anto ) vs crx v-tech ( benj ) by Triple S - YouTube
böyle bir video buldum. Kıymetini bilemedik waiparexs in :)
Rexin motor sağlıklı ise kullanıcıda sağlamsa affedeceğini düşünmüyorum.
Bu arada şüphenide gidereyim konu yanlış yerde. " Karşılaştırmalar " bölümünde olması gerekli
130 hp crx 118 hp gti a nasıl geçiliyosa 150 likler de de durum değişmez, sanmıyorum :)
150hp gti i hafife almayin derim şaka yapabilir.
crx üstündeki D16A9 motoru nasıl 150 hp ye çıkarılmış bi setup yazarmısınız ?
konuya bak :D
abowwwww bu konu çok su kaldırır. Sabahlar olmasın :D
Crx le 106 hp leri denk oldugunda 106 affetmez ;)
şanzımana kiloya aerodinamiğe bakar. Bunlar hakkında rakamsal verisi olan paylaşsın.
...ama en temizi; deneyip görmek lazım.(nokta)
150 hp crx olarak b16a1 alacaksak 150 hp 106 hangisi oluyor? Stock değillermi bunlar? Sağlıklı bir motora aktarmaya sahip crx ile 106 kafa burun gider . Hiçbirisi geçemez. Ama 150 hp vtec motorlu ( b16a1 ) crx le stock 106 yarıştırmayın geçiyor crx. b16a2 de aynı şeyler geçerli. Hey gidi ACT günleri ne fitne karşılaştırmalar yapılırdı. Kaç kişiyi banlatmışımdır bu konu yüzünden :D Sitenin dili olsada konuşsa :D
nocoment :D
şimdi tavukmu yumurtadan yumurtamı tavuktan çıkar :D
ikiside stockmu yoksa ikside 150 hp mi , ben tam anlamadım olayı :)
crx swap b16 falan değilse (150 hp dendiği için yazıyorum ) zor gecer 106 yı, 106 nın 150 hp olabilmesi için piston egsantrk vs olması lazım oda d16a9'u baya bi gecer :)
herkes markasına göre yorumlamış :)
şimdi b16 150 hp miki? b16 ile mukayese ediliyor?
150hp yapılmış d16 yı 150hp 106 geçer.
160hp lik b16 vti ıda 160hp lik 106 geçer bence...
Crx var crx var 106 var 106 var
belki alakasız olucak ama 1.4 quickle , 206 ccyi (2.0) 0-100 km'de geçtim(yanlış anlaşılma olmasın 206 cc tabiki 100den sonra uzar gider ama benim tahminimce 0-100'de bile alması lazımdı her ne kadar ağırlık farkı olsada arada 50 hp'lik bir farktan bahsediyoruz ) burda konu gerçekten çok tartışılır demek istediğim aynı hp'de aynı torkta aynı ağırlıkta olsa bile her aracın bir aerodinamiği vardır bu ne kadar etkisiz olarak görülse bile cidden önemli bir noktadır . Ve tahminimce sorduğun sorunun cevabı sürücüde biter ..
Bu konuda kimse anlaşamaz.. :/
Günümüzde ki 106'lar kendi TU5J motorlarıyla nasıl güçler çıkardıklarını ve yürüdüklerini görüyoruz swapsız bir şekilde örnek gırtlak NG 106
Şuan orjinalden B16a1 kodlu crx zaten çok zor bulmamız genelde hepsinde a2 var onlarda swap zaten yapılan işlemlerle 210+hp çıkarn vti'larda sıkıntı çıktığını ve adam gibi sağlıklısı elle sayılır kadar az olduğunu görüyorum.
106'nın aktarımda kaybettiği güç sayısı CRX'e göre çok çok az ve gene Dingil mesafesi CRX'e göre daha kısa olduğu için atak bir araba bunun yanı sıra CRX aerodinamik olarak daha avantajlı ama bunuda genelde yüksek süratte işe yarıyor KG olarak hemen hemen aynılar 10-20 kg fark eder anca..
yukarıda da yazdığım gibi dyno üzerinde 150 hp veren 2 araç 106 ve CRX aktarımdan kazanan 106 işi çok götürür ama top speed vurulursa üst hızlarda işin rengi değişebilir.. :D
2 araçta F/E olsun CRX çok farkla geçer ama bunuda söylemek gerekir..
biraz kötü bir video ama olsun CRX ile Saxo bildiğiniz bir araba ama plakasını vermek istemiyorum
Saxo : Filitre,egzoz,timing,port polish v.s
CRX : filitre egzoz headers kısa
Çekim CRX'ten
Dc crx- Saxo - YouTube
Bende japoncuyum ama fransız ve almana biniyorum.Elindekinin değerini bilmen lazım ayırtetmeden.
Şuan baban sana bir 106 gti alıp al bin şuna dese sesini çıkarmaz biner hatta birşeyler yaparsın.Çünkü şahsına ait ilk defa bir otomobile sahip oluyorsun.
O duyguyu yaşamadığın için anlaman mümkün değil.Saygı duyman lazım.
Öptüm kib bb.
:icon_tup::icon_tup::icon_tup::icon_tup::icon_tup: :icon_tup::icon_tup::icon_tup::icon_tup::icon_tup: :icon_tup::icon_tup::icon_tup::icon_tup::icon_tup: :icon_tup: :Deli::Deli::Deli::Deli::Deli::Deli::Deli::Deli::D eli::Deli: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :heyoo::heyoo::heyoo::heyoo::heyoo: :hahaha:
106 diyorum başka bişe demiyorum :D illaki deneyen olmuştur bende merak ettim şimdi :)
Gereksiz marka fanatikliği yapmayın.
Milletleri tartışmak yanlış modelleri tartışın.
106'nın neler yapabildiğini tüm dünya biliyor.
Sadece tek markaya bağlanmak gereksiz bu kadar çeşit varken.
ej crx vs saxo vts | İzlesene.com Video
iki araçta düz boru filtre eksoz lu
2. ci deneme saxso 14.60 full sökük fiber bagaj rex de 4.25 final drive var
EJ CRX vs dm saxo vts by halilkarakas - Car Videos on StreetFire
Rex'in motor kodu önemli :D 150 HP D16 Motor Crx'in dişli grubuyla gayet giderli bir makina olur. ama 150 HP GTI demek Pistona kadar girilmiş olması demek ki Öyle hafif bi aracın nasıl gittiğini iyi bilirim :D Her ne kadar Honda taraftarı olsam da 700 HP switzer Skyline'nın 1500 HP Lamboyu geçmesi kadar ilginç olur gibime geliyor.. Kısaca Rex eğer B16 ise Rex alır. Ama D16 ise Pug...
150 hp degılde o crx hag crx ayarında bı crx olursa 106 ya kök sokturur bence
Sİ hepsini geçer dürer büker katlar anasını ağlatır a.kor öldürür......