merhaba 96 model corollama safc takmayı düşünüyorum performance bir etkisi olur mu acaba bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
teşekkürler.
Printable View
merhaba 96 model corollama safc takmayı düşünüyorum performance bir etkisi olur mu acaba bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
teşekkürler.
tabii ki olur yakıt hava karışımına müdahale edersin ama çok artış olmaz 3-4-5 hp gibi max oda doğru ayarlar yapılırsa sölediğin parça yaklaşık 400-450dolar civarında bunun yerine o paralara varsa eğer arabana çip yani performans eprou yaptır superchips upsolute gibi yaklaşık9-10hp garanti alırsın hemde paranın karşılığını devrinde yaklaşık 200-300rpm yüksek te limitöre girer:)
çipin yaptığı işi piggy back yapmıcakmı:)
yalan yanlış bilgiler vermeyin lütfen piggy back ile X hp çip ile Y hp iyi bir map ile piggy backtende aynı sonuç çıkar
limitör chipin yaptığı bişeyde bunu piggybackle yapabilirsin hem fakat bunu neden avantaj olarak görüyosunuz anlamadım valf float oluşsa yaydan egzantrik profilinden dolayı ne geçecek eline? yada zaten egzantrik profili o devirler için üretilmiş değil güç kaybı olmasına rağmen devir çevirmenin mantığı ne?
Memlekette aem piggy back a ayar yapacak kaç kişi var? Ben arabama piggy back takmam e-manage takmam smt6 takmam çip firmaları mühendislik çalışmalar ayarlar testler sonucu hazırlanmış programları uyguluo ben ne çip satıorum ne standalon beyne çamur atıyorum yalan yanlıştan ziyade tavsiye weriosam kendi arabama yaptığım şei tavsiye ederim kendi arabama yapmayacağımı doryu yada yanlış tavsiye etmem sewgiler saygılar:)
Bu kadar bilgiye sahip yıllardır işin içinde olan insansın standalone beyin için 1 ya ayar süresi 1 depo benzin beyin ücreti ve son olarak beyin ayar ücreti alındığını biliosundur çıkan maliyeti geçen süreyi bu süre zarfı içinde lean rich optimal çorba şeklinde giden aracın uğradığı zararı düşünürsek sadece 20dk da sonuçlanan ve daha önce bu ayarlar yapılmış epromu araca uygulamak daha mantıklı diil mi sanırım yeterince açıklama yaptım bilgi yazınca ukalalık oluo banlanıorum daha bişi yazmak istemiorum konuyla ilgili saygılar....
onu chip üreticisi yapıyoki yine motorundan max verimi alamıcaksın o chip neye göre yapıldı iklim özellikleri vs yine o kadar belli değil
banlanıcak bişey yok sen bana onların yaptığı extra testleri anlat buraya madem yazdın biliyosun
burdaki ems tune ypanların neler yaptığını biliyomusun ayrıca?
ücreti işin işine katma burda ücretle alakalı bişey denmedi bana chipteki ekstra testler neymiş onları yaz buraya lütfen
Konuyu dikkatli okursan arkadaşa safc yerine o paraya yapabileceği işlemi söledim bir safc parasına standalone beyin uygulayabilir misin?
Tabii ki ems ile daha fazla güç alır dediğin doğru türkiyenin hatta ilden ile arabada afr deişio sıcaklık nem oksijen oranı yüzünden tabii ki ems daha sıkı bi sonuç werir ama safc parasına çip yapabilir ems takamaz kaldı ki araç stock sanırım ems ile çipte 5-6 hp ems de daha fazla güç alır ama bu oran custom turboda baya uçurum oluşturur aslında aynı şeyden bahsedip birbirimizi anlamıyoruz:)
Aslında forumda bunlarla ilgili çok fazla konu var....
Bu cihazlar S-AFC, AEM, Motec vs vs. olsun...diğerleri olsun hepsi ile ilgili kısa ve öz bilgiler veren sabit bir topic açılsa... Sensörler Torpic i gibi...
Daha güzel olur bence
arkadaşlar şimdi kalbleri kırmamıza gerek yok şimdi ögrendigim bir bilgiye göre safc wideband ile kullanılıyor neo alsam işe yarar mı tek parça ile problem giderilir mi?
afc neo, safc, vafc hepsine ayar yapman için wideband a ihtiyacın var diye biliyorum
teşekkürler arkadaşlar şmdi bir arkadaşta buldum apex 2 siyah buldum 250 ytl diyor fiyat nasıl sıfır cihaz.
fiyat güzel bir iki firmaya tel açıp sorarsan güzel olduğunu görüceksin ama 200 e alsan süper alışweriş olur bence :)
fiyat güzel ama ben daha güzel fiyata almıstım :p :D
arkadaşlar yazmışlar ama şölede bi durum war chip ile avansada müdahale edebiliyosun ama safc ile sadece benzine müdahale ediyosun o yüzden sanırım passt nickli arkadaş daha ii olur die yazmış chip ile piggyback leri kıyaslarsak tamam ama chip ile safc yi kıyaslarsak bence chip daha ii gibi geliyo birde arabanda neler war yazarsan daha açıklayıcı bilgiler verebiliriz mesela hangi modlar war hangilerini yapmayı planlıyosun
çipin daha ii olduğunu söledim zatende sora senna ile standalone beyni tartıştık konu biraz dağıldı kusura bakmayın...:)
araç stock araç 114hp corolla special peki ikisinide yapsak ne olur sizce yani diyorum ki hem chip yazdırim hemde vafc yi alim ?
sadece safcde yeterli olur fakat daha yetenekli bi piggyback alman daha iyi olur
ve stocksa egzoz, hava filtresi vs uyguladıktan sonra yaparsan biraz dha iyi olur
bende şu safc konusunda tereddüt içindeyim..yaptığım araştırmalar sonucunda bir sitede şöle bir yorumla karşılaştım ; ''' arabamda safc2-sebrıng son susturucu-pıperx aır ıntake-ozel kat ayar var...cekısı safc2 ayarından sonra ınanılmaz arttı...dahada abartabılırım ama o zamanda 2000devır altı kullanırsam fakır karısımdan dolayı motoru elıme alırım..bu kadarı yeter...(14.5-15 arası su an dusuk vıteslerde...5.vıteste 15.5lara gelıyor...) '''
şeklinde bir yorum vardı...gerçeklik payı varmıdır...hem performans hemde motora vereceği zarar açısından soruyorum....
bende es7 2005 civicim için safc,aem fic,e-manage,hondata vs.vs. karşılaştırılmasını istemiştim...aralarındaki farklar neler ? + ve - leri nelerdir ? devir kesici ile oynaya bilirmiyiz ? (son hız için)....gibi sorulardı....safc'nin getirisi olacağı kesin ama daha iyi piggyback üniteler varken yada bunlardan da daha iyileri varken aceleci olunmamalı bence...tabi karar verildikten sonra bunların ayarını kim yapacak buda önemli...yani kısacası hep ? leri var....arkadaşlar bilgilerini paylaşırlarsa bu ? leri kaybolacaktır... ;)
senin ilacın greddy e-manage ultimate veya aem fuel ignition control(fic) ve 1 adet özgün (oz) güzel bir ayarla aracından güzel bir performans elde edersin madem ki her devir yakıt hava karışımı senin için önemli özgün bu işte prof tur bildiğim kadarıylada zaten yalışım varsa düzeltin bu araca göre hondata yok çip yaparsan her devir yakıtım ii olsun fakir olmsın diosun çip sana göre diil çipten biraz pahallıya mal olucaktır ama araç her devir afr de güzel sonuçlar vercektir buda max performans alacağın anlamına gelir bildiğim kadarıyla ems de limitörede müdahale edilebiliyor ama fazla devir çevirmek ve stock egzantriklerle bunu yapmak çok mantıksız anlamsız gereksiz olucaktır boşa devir çevirmek dedikleri olay budur....umarım faydalı olmuşumdur (OZ) a pm den mesaj atarsan sana bilgi ve maliyet hakkında bilgi verir...saygılar
yani sonuç olarak şuanda aracımda orjinal 4 2 1 header 60 lık düz boru sonunda hks son susturucu ve hava filtresi şimdi bu işe vafc yi eklersen ne artım olacak arkadaşında belirttigi gibi iyi bir performans alacakmıyım almayacakmıyım önerilerinizi bekliyorum ayrıca piggyback i de alim mi şimdi bu sisteme ek olarak başka birşey ister mi?
AEM önermişsiniz ama AEM atmosferik için uygun değil. Çünkü avansı kısabiliyorsunuz turbo uygulamaları için ama avans veremiyorsunuz. Atmosferik araçlar sıkıştırma ve avans ile yürür. Greddy e-manage daha uygun olucaktır. Mümkünse Blue-Box olmayanlar. Tabiki ben uzman değilim :)
2001-2005 d16 motorlara uygun hondata k-pro mevcut...hatta ilgili ilan
http://www.sahibinden.com/hondata_k_...XQQdisplayitem
verdiğin bilgiler için teşekkür ederim....chip zaten hiç düşünmedim....devir kesiciyi ileri taşmamdaki amaç max. hiz içindi...aracmda 4-1 otto racer headers otto kat iptal tüpü pipercross cai , otto karbon ss , komple 52 lik araborular , shortshift mevcut....yürürü oldukça iiii durumda...ama güzel bir ayarla performansi optimum seviyeye çkarmak istiyorum....tekrar teşekkürler... ;)