-
cZt 100-200 -10sec , dyno
-
yünanistanda cok var 2560'lı cokta iyi masallah
-
yakinda bizdede olucak :)
-
Alıntı:
therev Nickli Üyeden Alıntı
yakinda bizdede olucak :)
td04ü satma sebebin belli oldu kanka :D
-
maşallah çok iyi motor stok değildir herhalde neler kullanılmış acaba :)
-
Hayırlı olsun şimdiden Efe, gt mi gtx mi geliyor? :) billet olsun :)
@speed_emre
Almanca ama, komple yapılı motor.
Schmiede Motor mit Stahlpleuel von Karafoulidis Racing/Motoren Ritterbecks Heinsberg, Zylinderkopfbearbeitung, Drosselklappe bearbeitet, Fächerkrümmer by Heinrich Gelsenkirchen, Eigenbau Ladeluftkühler Set Edelstahl High Flow X-Parts, Auspuffanlage Edelstahl 63,5mm ab Turbo Eigenbau, Turbo GTX25RS by Flo Gnegel, einstellbarer Benzindruckregler, Bioethanol E85 , High Pressure Walbro, 600er Einspritzdüsen, Quality Tuning MAF Gehäuse 57,5mm, Software Megaspeed Heiligenhaus NRW, Blitz Boostcontroller SBC-I-color, Ladedruck 1,8 bar und 330PS möglich bei größeren Düsen
-
Motor içi pistonlar değişik sanırım yarım yamalak almancamla anladığım kadarıyla
-
Şöyle ingilizceye çevirdim ben de,
Forged steel connecting rods of engine Karafoulidis Racing
Motoren Ritterbecks, cylinder heads, throttle machined
Manifolds by Henry Gelsenkirchen,
DIY intercooler Set Stainless Steel High Flow X-Parts,
Exhaust system stainless steel 63.5 mm from Turbo homemade,
Turbo GTX25RS by Flo Gnegel, adjustable fuel pressure regulator,
E85,
High Pressure Walbro,
600cc injectors,
Quality Tuning MAF housing 57.5 mm,
Software Mega Speed Holy House NRW,
Blitz Boost Controller SBC I-color,
Charge pressure is 1.8 bar and 330hp possible with larger nozzles
-
Şu czt ye all motor girilse ne güçler verir merak ediyorum, ya da dünya da yapan var mıdır.bide cztyi araştırdığım dönem stock internalle 300 hp ye kadar dayandığını duymuştum ne kadar doğru bilemem ama
-
CZT ci arkadaşlar daha net biliyorlardır ama en güçlüsü Yunanistan'da sanırım 4g15t olan. 300 teker civarında gücü vardı yanılmıyosam..
Ama üstteki setup + egzantrik biraz daha basınç ile 350 hp leri geçmek zor değil :)
4g63 swaplıyı saymıyorum :)
-
Özellikle yünanistan bu konuda asmıs durumda , ingilterede de htecelite var onlarda güzel işler yapıyor , niyetine girmek yeterli sağolsunlar hertürlü parcayıda tedarik edebiliyoruz.
Translate Efe , Arge Onur.K :D
-
czt ler yakında sahnelere cıkmaya başlar. ;)
-
Efe senin setup ı sabırsızlıkla bekliyoruz Bro :)
-
-
Alıntı:
güneşbalkan Nickli Üyeden Alıntı
Şu czt ye all motor girilse ne güçler verir merak ediyorum, ya da dünya da yapan var mıdır.bide cztyi araştırdığım dönem stock internalle 300 hp ye kadar dayandığını duymuştum ne kadar doğru bilemem ama
stock internalle 300hp hayal olur motor içi girmeden basınç açınca bile kaçtane kıran czt biliyorum ben motor içi ve özellikle alt yapısı çok dayanıksız bir araç şahsen sahip olmadığım halde duyduklarımla bile yarın bir czt alsam motor içine girmeden egzos bile takmam şuan zaten çoğu czt komple motor değiştirmiş yada motor içine mecburen girmiş durumdalar :)
-
Alıntı:
Throttle Nickli Üyeden Alıntı
stock internalle 300hp hayal olur motor içi girmeden basınç açınca bile kaçtane kıran czt biliyorum ben motor içi ve özellikle alt yapısı çok dayanıksız bir araç şahsen sahip olmadığım halde duyduklarımla bile yarın bir czt alsam motor içine girmeden egzos bile takmam şuan zaten çoğu czt komple motor değiştirmiş yada motor içine mecburen girmiş durumdalar :)
Okan madem bir iddada bulunuyorsun hani çoğu czt nin motoru değişmiş ve ya motor içine girilmiş ya , plakalarını falan da yaz da bizde bilelim hangisi nedir ne değildir..
ne kadar çok seviyorsun çamur at izi kalsın muhabbetini.
-
o aract kol piston ve ppr var oyle aman aman bieyler yok
stock motorlar 330 a kadar alanlar mevcut gt28le kiriyolar kirmiyolar bilmem ama mevcut yani.
-
bu yunanlar bunları yapıyor bu aracla da bızımkıler neden hep kol yamultuyor yada cıkarıyor anlayamadım gıttı 2 tane czt ıle ugrastık bırı komple motor getırttı dıgerı de toplayıp 14 bıne sattı 1.5 sene once :D
-
Alıntı:
Gry Nickli Üyeden Alıntı
Okan madem bir iddada bulunuyorsun hani çoğu czt nin motoru değişmiş ve ya motor içine girilmiş ya , plakalarını falan da yaz da bizde bilelim hangisi nedir ne değildir..
ne kadar çok seviyorsun çamur at izi kalsın muhabbetini.
arkadaşım illa poh pohlanmasımı lazım araçların çevremde yada bildiğim ne kadar czt var ise ya kol yamulttu ya bitarafları patladı çatladı yeni motor takıldı yada farklı motorlar getirtip takılan czt ler yani ne çamurundan bahsediosun onu anlamadım arkadaş 300hp ye kadar dayanır demiş stock motor bende bildiğimi gördüğümü yazıyorum plaka neden vereyim 4-5 tane araç biliyorum aynı şekilde kırılan adamları reklammı edeyim illa genel olarak czt için konuştum ben ne çokta hemen savunmaya geçmeyi sevionuz ya amaç burda czt ye çamur atmak değil yarın öteki gün bende binebilirim ama binersem motor içine girmeden kurcalamam bak aşağıda bizzat uğraşanda var yani şu cevabının amacı ne anlamadım yalanmı söylüyoz diosun sen şimdi çamur atmak ne oluyor yani açıklarmısın ?
Alıntı:
Can's Nickli Üyeden Alıntı
bu yunanlar bunları yapıyor bu aracla da bızımkıler neden hep kol yamultuyor yada cıkarıyor anlayamadım gıttı 2 tane czt ıle ugrastık bırı komple motor getırttı dıgerı de toplayıp 14 bıne sattı 1.5 sene once :D
-
çoğu czt nin motoru değişti yada motor içine girildi diyen sen değilmisin arkadaşım?
şimdi kalkmış 4-5 czt diyosun. Ona bakılırsa motor kıran bir çok honda - reno - pejo var bu duruma bakılarak komple bir modelin itin götüne sokup çıkarma çabasına girmenin bir anlamı var mı?
Fikrini söylemekte özgürsün fakat doğru bilgiler yaz ki bir işe yarasın.
Çoğu Czt nin motoru değiştirildi diyosun bende sırf o yüzden plaka yaz diyorum ki çoğudan kastın 4-5 tane ise kendi tezini kendin çürütüyorsun.
Tr de 7-8 tane czt olması lazım senin çoğu demen için anladın?
-
Alıntı:
Gry Nickli Üyeden Alıntı
çoğu czt nin motoru değişti yada motor içine girildi diyen sen değilmisin arkadaşım?
şimdi kalkmış 4-5 czt diyosun. Ona bakılırsa motor kıran bir çok honda - reno - pejo var bu duruma bakılarak komple bir modelin itin götüne sokup çıkarma çabasına girmenin bir anlamı var mı?
Fikrini söylemekte özgürsün fakat doğru bilgiler yaz ki bir işe yarasın.
Çoğu Czt nin motoru değiştirildi diyosun bende sırf o yüzden plaka yaz diyorum ki çoğudan kastın 4-5 tane ise kendi tezini kendin çürütüyorsun.
Tr de 7-8 tane czt olması lazım senin çoğu demen için anladın?
benim çevremde ne kadar bildiğim czt varsa (bak çoğu demiyorum) hepsi kırmış yeni motor koymuş yada tekrar toplanmış araçlar hatta şöyle diyim stock motor üzerine basınç açıp kırmadan gazlayan bir czt henüz bilmiyorum ben yeterlimi ? Can yazmış işte adam kendileri uğraşmış onlarda kırmış yani neyi ispatlama çabasındasın anlamadım sonuç ne yani şimdi sen bu kıran czt lerin sorunu motor değil başka bişimi diyorsun adamlar kırmış işte bende bunları bildiğim için dayanmıyor motorları dedim yani neyi ispatlıyorsun anlayamadım ? İlla mükemmel czt ler verin basıncı tık demez mi diyim bunları bile bile bunumu istiosun ? Altı üstü kol piston krank vs vs girersin 400-500hp lere çıkarırsın yani stock motorla 300hp dayanmıyor bunu çamur amaçlı değil çevremde bizzat yaşadıklarımla yazıyorum ama nasıl anlıosun anlayamadım ben
-
Alıntı:
Throttle Nickli Üyeden Alıntı
benim çevremde ne kadar bildiğim czt varsa (bak çoğu demiyorum) hepsi kırmış yeni motor koymuş yada tekrar toplanmış araçlar hatta şöyle diyim stock motor üzerine basınç açıp kırmadan gazlayan bir czt henüz bilmiyorum ben yeterlimi ? Can yazmış işte adam kendileri uğraşmış onlarda kırmış yani neyi ispatlama çabasındasın anlamadım sonuç ne yani şimdi sen bu kıran czt lerin sorunu motor değil başka bişimi diyorsun adamlar kırmış işte bende bunları bildiğim için dayanmıyor motorları dedim yani neyi ispatlıyorsun anlayamadım ? İlla mükemmel czt ler verin basıncı tık demez mi diyim bunları bile bile bunumu istiosun ?
okan acık bırsey soyleyım kımse yanlıs anlamasın benı;
bence kırmasının sebebı ya yazılım yada kol, kol dayanıklı degıl cunku hep aynı sorun oluyor kolla alakalı ya cıkıyor yada yamuluyor bunun ustune gıdılse sorunun kaynagını tam anlamıyla bulsak bu arac cok basarılı olur
-
arkadaşım 4g15 in kollarının ince olduğu bilinen bir husus. Sana kalkıpta çok sağlam kıl tüy de diyen de olmadı. Deme de zaten. Oda yanlış olur.
Çevrende 3-5 araba kırmıştır olabilir ama Tr de genelleme yapmanın anlamını anlat hele sen.
Alıntı:
Throttle Nickli Üyeden Alıntı
... şuan zaten çoğu czt komple motor değiştirmiş yada motor içine mecburen girmiş durumdalar :)
bu yorumun hatalı sana bunu anlatmaya çalışıyoruz 2 saattir. çoğu kelimesini kullanacaksan Tr deki bütün czt lerin seceresini bilmen lazım.
biliyormusun bütün czt lerin durumunu ? söyle bizde aydınlanalım.
-
Alıntı:
Gry Nickli Üyeden Alıntı
arkadaşım 4g15 in kollarının ince olduğu bilinen bir husus. Sana kalkıpta çok sağlam kıl tüy de diyen de olmadı. Deme de zaten. Oda yanlış olur.
Çevrende 3-5 araba kırmıştır olabilir ama Tr de genelleme yapmanın anlamını anlat hele sen.
.
bu banamıydı anlamadım
-
10 sn güzel bi süre hızlymış baya
-
Alıntı:
Can's Nickli Üyeden Alıntı
okan acık bırsey soyleyım kımse yanlıs anlamasın benı;
bence kırmasının sebebı ya yazılım yada kol, kol dayanıklı degıl cunku hep aynı sorun oluyor kolla alakalı ya cıkıyor yada yamuluyor bunun ustune gıdılse sorunun kaynagını tam anlamıyla bulsak bu arac cok basarılı olur
yani sonuçta motor içinde dayanmayan bir yerler var ki adamlar sorun yaşıyor
bende bunu anlatıyorum ama arkadaş bunları sanki yaşanmamış sorunmuş gibi yalan söylediğimizi vurguluyor çevresinde hiç kıran yok heralde başka bir ülkede yaşıyor bu kıran adamlar zevkten kırıp toplamadı zaten daha güçlü bir alt yapı yapıp çok güzel güçler alınabilecek bir araç zaten czt ama böyle cevaplar yerine bilgi alışverişi yapılıp araç hakkında neler yapılabilir diye tartışsalar araç sahipleride bilgilense bu kötü durumları yaşayan arkadaşlar gibi mağdur olmadan araç yapsalar ne kadar iyi olacakta işte...
-
Alıntı:
Gry Nickli Üyeden Alıntı
arkadaşım 4g15 in kollarının ince olduğu bilinen bir husus. Sana kalkıpta çok sağlam kıl tüy de diyen de olmadı. Deme de zaten. Oda yanlış olur.
Çevrende 3-5 araba kırmıştır olabilir ama Tr de genelleme yapmanın anlamını anlat hele sen.
bu yorumun hatalı sana bunu anlatmaya çalışıyoruz 2 saattir. çoğu kelimesini kullanacaksan Tr deki bütün czt lerin seceresini bilmen lazım.
biliyormusun bütün czt lerin durumunu ? söyle bizde aydınlanalım.
yahu hala neyi anlatıosun türkiyede kaç czt var banane sen bana 230-250hp yapılmış kaç tane var onu söyle bir elin parmağını geçermi ? ben sana stock czt den bahsetmiyorum zaten hangisi basınç açıp stock motor içi girmeden sorun yaşamadan 230-250hp ye çıkarılmış hiç sorun yaşamadan gazlıyor bunu söyle bana anlamak istediğin gibi anlama her cümleyi ben czt den senin kadar anlamam ama senin sağlam olarak hala 230-250hp gezen sayacağın czt den daha fazlasını ben sana kıran olarak sayarım emin ol bu yüzden çoğu dedim anladın
-
Kollar dayaniksiz ama kirmakta biraz bizim marifetimiz. Bir anda gelen tork yamultuyo kollari. Yurt disinda stock internal yuruyolar 300 beygir. Mapleri fln nasil bakmak lazim. Millet olarak sag ayagimiz agir oldugu icon bze dayanmiyor. Oyle aman aman bisey yapmana gerek yok. Cin mali h beam kollar cp pistonlar. Sorasi takicagin turboya bagli
-
Alıntı:
therev Nickli Üyeden Alıntı
Kollar dayaniksiz ama kirmakta biraz bizim marifetimiz. Bir anda gelen tork yamultuyo kollari. Yurt disinda stock internal yuruyolar 300 beygir. Mapleri fln nasil bakmak lazim. Millet olarak sag ayagimiz agir oldugu icon bze dayanmiyor. Oyle aman aman bisey yapmana gerek yok. Cin mali h beam kollar cp pistonlar. Sorasi takicagin turboya bagli
Dogru yorum tamam kollar dayanıksız olabılır ama bununda bırazda yazılımla alakası yok mu ona gore ayar yapılsa bence yamulmaz bu kol bırı motor ıcıne gırse kı suan yenılenmeyı bekleyen 2 czt gormustum onlardan bırı motor ıcını guclendırse de gorsek nasıl oluyormus merak ettım ama hemfikiriz bu aracın kolları gucsuz guclendırmek gerek
-
kollarının güçsüzlüğü konusunda kimsenin dediği bişey yok , 220-230 hp lerde kullanım olarak mantıklı kullanan birisi kolay kolay kıramaz.
He ama sen ne egt ye bakarsın nede başka bir şeye bakarsın hatır hatır nefes aldırmadan gazlarsın o zaman kırmamaman için bir neden bırakmamış olursun.
1070kg bu araba, koltukları sökünce 950-960 kg civarı oluyor. 220 hp olarak stabil bir yazılım ile de sağlıklı yürürsün. öyle her dakka kırılan bir motor da değil.
-
sadece basınç açmakla bile czt motor kırıyor öylemi :)
oem turbo ile 0,5 bar yürüyor biz açtık basıncı 1.3 peak 1.1 yürüyorduk çok şükür en ufak sorun yaşamadık.ozan (Ranthor) da çok gazladı kendi aracıyla oda ne bi yeri çatlattı nede kırdı yaklaşık 230 hp civarıydı araçlar.
-
Kendı kadranıma bakmıs gıbı oldum ıyıymıs :D
Czt fıyat performans oranı cok ıyı bı araba.Oem ecu harıkalar yapar.
Bizim ülkeye bı baba yıgıt lazım eksıksız setup ıcın..
-
Alıntı:
Throttle Nickli Üyeden Alıntı
yahu hala neyi anlatıosun türkiyede kaç czt var banane sen bana 230-250hp yapılmış kaç tane var onu söyle bir elin parmağını geçermi ? ben sana stock czt den bahsetmiyorum zaten hangisi basınç açıp stock motor içi girmeden sorun yaşamadan 230-250hp ye çıkarılmış hiç sorun yaşamadan gazlıyor bunu söyle bana anlamak istediğin gibi anlama her cümleyi ben czt den senin kadar anlamam ama senin sağlam olarak hala 230-250hp gezen sayacağın czt den daha fazlasını ben sana kıran olarak sayarım emin ol bu yüzden çoğu dedim anladın
2 sene 1.6 peak bar basinc ile gezdim... 300+ hp ye kadar o motora hic bir sey olmaz..
cont. 1,5 bari gecmiceksin, 6000 devirin uzerinde basicam diye kasmayacaksin.
Bir cok czt ozgunun dukkaninda ya da pasaoglunda gordum, gorduklerimin bir kismi bakimsiz, yanlis yonlendirilmis araclardi.. dev gibi egzozlar, sacma intercooler secimleri vb vb.
Guc almak kolay diye, herkes EVC den acti basinci acti basinci, ilk sahipleri satti, arabalar ikinci-ucuncu sahiplerinin elinde patladi..
Git adam gibi program yaptir arabaya, herkes 100% enj. duty ile yurudu 10 binlerce km de..
Sakir sakir avans vurdu arabalar.. 100K ya yaklasinca da catlamaya basladilar..
-
czt sahibi birçok arkadaş stock motor ile binlerce km yol yaptı
çoğu 210-230hp aralığında kiminde bonalume kit kiminde chip tuning vardı
kabaca 1.5 bar peak basınç altında kullandılar.
motorlara hiç birşey olmadı, kaldıki oem ecu aşırı koruma manyağı, motora zarar gelmesini engelliyor.
fakat kollar pistonlar bilmem neler değişmeden o motordan 300hp almak bile bile lades olur, kırılır.
kim 300hp kullanıyorsa mutlaka internalları değişmiştir, E85 kullanıyordur bilmem ne yapıyordur falan filan.
Zaten motor kıran varsa kendi hatasından aç gözlü olmasından dolayı kırmıştır
herşeyin bir sınırı var, onu bilmek lazım.
söz konusu araba 1.5 motor en nihayetinde.
birde artık insanların şunu anlaması gerekiyor
dyno üzerinde 5saniye için 300hp almanın bir anlamıyok
tam gaz 5-10 dakika git, hala o motor sağlam ise eyvallah büyüksün !
-
Fiyatina gore ve en az maliyetle en kolay hizlanan araclarin en basinda gelir czt.hangi full stock arac yazilim,turbo manifoltu, wastegate, egzosla en az 10-15 boy alabilmis stock 100-200 suresiyle arasina saniyeler sokabilmis?Evet pistonlari ciddi guclere kadar dayanabiliyoken kollari pistonlarina gore daha zayif.Ha bu ise yaramaz demek olmuyo oem cuk kadar turbosuna 1.5 cont basarsan czt degil tum oem turbolu turbo araclar biyerlerinden sikinti yasar czt de koldan yasiyor.Videodaki ve yurtdisindaki cztleri artik ulkemizdede gormek uzak degil.Belki uygulamaya gecmek icin biraz gec kalindi yeni bilinclenildi ama henuz cok gec kalinmis degil:icon_tup:
-
3 4 araba suan internal degistirmeye dogru gidiyoruz. Yarisinin parcalari geldi. Zamanla bizdede olucak 2560li cztler.
-
Alıntı:
therev Nickli Üyeden Alıntı
3 4 araba suan internal degistirmeye dogru gidiyoruz. Yarisinin parcalari geldi. Zamanla bizdede olucak 2560li cztler.
maşllah uğraşılınca emek verince güçlü bir alt yapı ile çok çılgın bir makine olabilir bu czt ler Türkiye'dende 300+ rakamları görenler olmalı bence :icon_tup:
-
yaw ufacık araba stock 150 hp. 300 hp ye dayanıyorsa gayet iyi. Nesi kötü yaw.
-
Alıntı:
therev Nickli Üyeden Alıntı
3 4 araba suan internal degistirmeye dogru gidiyoruz. Yarisinin parcalari geldi. Zamanla bizdede olucak 2560li cztler.
Mallar ceviz :D
http://i.hizliresim.com/8n8jod.jpg
-
masallah cevizler gelmıs ekn garajda goruyorum aracı umarım en kısa zamanda ıstenılen guce ulasır:icon_tup: