Türk pilot Yiğit Timur ve %88 yerli olarak üretilen ralli otomobili control 4 sizlerlede paylaşmak istedim.
sevgiler saygılar
Printable View
Türk pilot Yiğit Timur ve %88 yerli olarak üretilen ralli otomobili control 4 sizlerlede paylaşmak istedim.
sevgiler saygılar
maşallah diyelim. Allah devamını nasip etsin. pilotumuz yarışta çok agresif sanki :) ama diğer yarışçılardan bir tık ileride gibi görünüyor. (bir ara kontrolü kaybetmesini saymazsak) :D
Alayına gider yapıyor :D
Son saniyedeki iki teker de fena :)
adamı kim kızdırdıysa alayına go :D bu şekilde ceza almazmı ? çarpışan oto gibi sürmüş.eğlenceli sürüyor fakat yarış cizgisiniçok bozuyor kanımca
need for speed shifti yeni oynamaya başladığım zamanlardaki sürüşü aklıma getirdi :D umarım hedeflerine ulaşır
röportaj verirken yada bir yerde konuşmacı olunca şu eller neden cepte olur ayar oluyorum :D
%100 olduğu günleri görmek ümidi ile başarılar. video montajı da fel fena :D
Bu pıstın kuralı yokmu :D neler yapmıs alayına go :D haha
Dirt 3 oynar gibi pata kute girmis yigit reis :) Daha basarili olur umarim :)
Pilotu tebrik ediyorum, tam bir Türk :D
ne çaktı yandan be hiç R yok maşallah :D
en sonda ön aks yamuldu yalnız :D
Safkan Türk alayina gider yapıyor
Ucunu gordugu yere girdi :D masallah
1.06'daki anadol derim başkada bişey demem.
Lan bunun nesi türk yapımı fiberden fiesta kalıbı alınca yerli yapımı mı oluyor ?
Roportaj ilginc olmus, hatta haber komple ilginc :)
Montajdaki gariplikler, Burcu'daki gariplik, %80'yerli tasarim ve uretim denilen aracin fiestadan nokta kadar farki olmamasi, pilotun surus tarzi vs. sabah sabah hakkaten garip geldi :)
pilot %100 türk bundan eminiz :D
arac aşırı derece fiestaya benziyor.
onu bunu bilmem antalyada varyantta canlı izledim control 4 hakkaten sıkıntılı bi araç olmuş.gücü,dengesi filan çok başarılı görünüyodu.
şasesi ilginç.. beğendim... kalıp daha iyi olabilir... fazla kopya...
Bu çetinkayadan zerre haz etmiyorum ben hayatımda bukadar rüzgara göre yön değiştiren görmedim .
Otomobilide zaten yakında canlı canlı istanbulparkta görücez RallyCross dünya kupasında hayırlısı .
Yorumlar baya iyi, okurken çok güldüm :D
Yiğit, son zamanlarda Türkiye'deki en spektaküler ve hızlı pilotlardan biri. Dünya arenasında Türkiye'yi temsil etmesi de göğsümüzü kabartıyor. Rallikros'un olayı çok garip. Pilotların modu hep "alayına isyan" o yüzden en ufak bir delik gördüğünüzde bile aracınızı oraya sokmaya çalışıyorsunuz.
Desteklerinizi esirgemeyin beyler, www.facebook.com/yigittimurofficial adresinden ve twitter.com/yigittimur adresinden destek verebilirsiniz.
Bir sonraki yarış bu ay sonunda 28-29 Haziran'da Finlandiya'da. #yardirtimur hashtagi ile twitter ve instagramdan takip edebilirsiniz tüm gelişmeleri.
sadece benmı link göremiyorum yoksa link mi yok
lınkı moderator kaldırmıs hayırlısı
reklam vs vardır herhalde yoksa haz etmediği için kaldırmaz sanıyorum
Otomobil Fiesta kupası kullanmasına rağmen alt yapısı tamamen Avitaş tarafından geliştirildi ve Türkiye'de üretildi.
Motor olaraksa Yamaha FJR1300 kodlu, hava soğutmalı motorun su soğutmalıya çevrilmiş bir versiyonu kullanılıyor.
Daha fazla bilgi istiyorsanız Avitas Racing Cars sitesini inceleyebilirsiniz.
Emeğe saygı naraları atarken, bir şeyi araştırmadan hakkında yorum yapmasak daha hoş olur.
Otomobili bence otomobil yapan kısım öncelikle şasedir. Ve güvenlik olsun yol tutuş olsun çok iyi bir AR-GE ürünü olan Control 4 şasesi Avitaş tarafından tasarlanıp üretiliyor. Üzerine fiberden geçiliren kupa ise sponsorluk yada benzeri bir durumdan dolayı Fiesta görünümlü. Aracın Fiesta ile hiçbir mekanik olarak alakası yok. Şanzıman Sadev sıralı. Frenler ApRacing. Süspansiyon Öhlins. Bunlar toplama bilgisayar gibi birbirine direk alınıp takılacak üniversal parçalar değiller. Bu parçaları sipariş edip kendinize otomobil yapamazsınız. İtalyan aracında nasıl Alman - Bosch marka ABS ve fren donanımı var ise ve bu o otomobili İtalyan otomobili yapmaktan alıkoymuyorsa bence bu araç yerli üretimdir. Yol aracı değildir o ayrı. Belki ileride kendi kaliperlerini yaparlar LGL gibi. Ancak süspansiyon işi yarış dünyasının Black-Art olayıdır. Onuda sıfırdan başlamak için 15-20 sene lazım herhalde.
Nokta kadar fark göremediğin iki otomobil arasında ortak nokta yok denecek kadar az. Birisi önden motorlu ötekisi arkadan. Control 4 single seater diye geçiyor Fiesta değil.
Avitaş A.Ş aynı zamanda kompozit malzeme üreten bir firma. Ford Fİesta içinde bir takm parçalar üretiyorlar ve muhtemelen ellerinde maliyetleri düşürücek kalıplar mevcuttu. Control4'ü bu şekilde daha ucuza mal ettiler.