Ortadaki impreza
Nurburgring Subaru STi near miss Kesselchen
Kılpayı kurtaran siyah impreza
Nurburgring Subaru near miss Kesselchen take 2
En öndeki kırmızı impreza
Nurburgring Near miss Kesselchen take 3
araçların içinden işte "O an" :)
Printable View
Ortadaki impreza
Nurburgring Subaru STi near miss Kesselchen
Kılpayı kurtaran siyah impreza
Nurburgring Subaru near miss Kesselchen take 2
En öndeki kırmızı impreza
Nurburgring Near miss Kesselchen take 3
araçların içinden işte "O an" :)
Sarı bayrak sallayan embesilin viraj öncesinde bulunması gerekmiyormu?
bu arada laci süper kurtarmış.
Lacivert olan cidden iyi kurtarmış, espde arkayı cidden iyi toplamış.
sarı bayrakta o kadar fren yapan diğer arabalar suçlu bence kırmızı subaruda tereddüt etmiş fren yapmayıp soldan ikisi birden geçebilirdi ancak mavinin kurtarışı gerçekten efsane bu arada araçlarda esp yok :)
aksanlarını yidiim ingilizleri :D bizde o e30 cuyu baya bi fokin fokin yparlardı :D
embesil e30 cu :D
siyah gereksiz refleks kullanmış..
Siyah olan güzel kurtardı, mavi olanda güzel zapdetti aracı. Hep o öndeki hurda yüzünden...
Bence ortalığı karıştıran o station hurda :)
Subaru lar iyi yırtmış gerçekten :)
yazık olurdu caanım subi lere
Öndeki e30 arkasına baksaydı fren yaparken iyidi ders niteliğinde olmuş video Kırmızı subaru panik yapmasaydı arkadaki siyahta kurtarırdı geçsemi kalsamı diye teredüt yaşadı ama siyah ve mavi olana helal olsun çok iyi kurtardılar ben oyunda toplayamam öyle :D
Kırmızı neden frene abanmak yerine sola kaçıyor hala geçmeye çalışıyor...
Mavi olan arkadaşa alkış
Gene aramizdaki uzmanlar dokturuyor :)
Gerçekten helal olsun adamlara ama. Siyah'ın şansı yanındaymış biraz, iyi ki terse gelmemiş:) mavi sti' zaten refleks kingi olmuş. Sarı bayrak sallayanı da inip dövmek lazım:D
Mavinin sanki götü istemsiz sağa bariyere doğru atıyor e30 dan kaçarken ve o şekilde bir anda sola geçiyor araba ve gerisinde toparlayarak kurtarıyor gibi geldi. Çünkü o sert sola geçişe sebep olan bir dreksiyon kırması yok gibi geldi.
apex değilde curb demek istediniz sanırım.
Apex denilen şey ideal viraj çizgisinde en içe kadar girebildiğiniz yerdir.Dıştan gelir viraja girer virajın en iç noktasını kullanarak dışa açılarak virajdan çıkarsınız. İşte en içe kadar yanaşabildiğiniz nokta apextir.
Curb ise kenardaki kırmızı beyaz bordürler.
woww. didnt we do well. fuk mee :D qhaha çok iyi.
Hadi diyelim öyle olsun (ki durma kaç diye birşey yok) arkadaki siyah buna bindircekti
Kırmızıyı kullanan ileriye değil önündeki arabaya odaklanmış hatta o kadar odaklanmışki aynaya bile bakmamış
Siyahın sahibinde bilek varmışda videoyu nurburgring subaru crash diye izlemedik
Mavi olanda gereksiz abartmış oda durabilirmiş
Buradaki mevzu anlık kas refleksi..Tecrübeyle gelişir ve olur.Adam saniyelik arkaya baksa öndekine olan dikkati farklı şeylere yol açabilir bu stresli ve ani durumda.Hepsininde refleksi yeterliymiş.Güzel adrenalin yaşamışlar.Anlatırken başkaa yaşarken başka..
öyle mi? Geyik testlerinde falan durmaya mı çalışılıyor basalım frene sonuna kadar o halde:) bahsettiğim cülme Türkçe leştirilmiş hali bi anlamda; acil durumda önemli olan durmak değil kaçmak ilk etapta.. İyi bir eğitmeniniz varsa muhattabınız, sohbet ederken konuşmanız mümkün bu konuyu.. Ben aksi bir cümle şimdiye kadar ki hiçbir eğitmenimden duymadım:icon_tup:
Durma kaç diye birşey ne yazık ki var ciddi durumlarda bu konuda yanılgıya düşmemekte fayda var hele ki pistte iken..
Siyah araç bencede güzel manevra yapmış ancak mavi Subi heyecan peşinde, viraj dönerken direksiyonu vurup yanlıyorum tarzında ergen bi hareket bana kalırsa...
Kirmizi ve ozellikle siyahin gozunden lacivertin kurtarisini izlemek gercekten muthis.
Buradaki en buyuk sikinti mavinin tempoyu cok yukseltmesi ve kirmizinin gereksiz yere kendini zorlamasi. Sonucu arkadan baski yiyen kirmizi aslinda hata yapiyor cunku tehlike bolgesinden gereksiz hizli, mavi hem ayni mekanda gereksiz hizli, kirmizi gibi genis bir gorus mesafesine sahip degil ayrica cok yakin...
Siyah ise zaten digerlerinden yavas. onda onlarinda arkasindan tehlike bolgesine bodoslama dalinca diger araclarindan yer de kalmayinca cimden gitmek zorunda kaliyor...
Geyik testini de iyi bilirim, engelden kaçmayı da, frenle engelden kaçmayı da.
İleri sürüş eğitimlerinde geyik testi, bak istesende kaçamazsını göstermek için yapılır. Doğrusu fren + direksiyon hareketidir. Çünkü eğitimde girdiğiniz geyik testinde ne yapacağınızı bildiğinizden dolayı reaksiyon süresi hesap içerisinde yer almaz.
Ama normal trafik ortamında reaksiyon süresi işin içine gireceği için, mikseniz engelden kaçamazsınız. Geyik testinin olayı aslında budur. Bilginize ;)
Kırmızılı az kalsın hepsine kaza yaptırıyormuş. Mavilinin refleksini takdiri hakediyor, siyahlınında şanslı günüymüş :)
arka arkaya gitmelerini izleyince gt5 te typer cup yaptığımız zamanlar aklıma geldi :D
hurda abi 3 subaru katili olacakmış az kalsın :D