Clio RS 182hp mı yoksa corolla t-sport mu?..performans,konfor,yol tutus.
http://www.carpages.co.uk/toyota/toy...t_19_06_04.jpg
http://www.caradisiac.com/media/imag..._rs_02_big.jpg
Printable View
Clio RS 182hp mı yoksa corolla t-sport mu?..performans,konfor,yol tutus.
http://www.carpages.co.uk/toyota/toy...t_19_06_04.jpg
http://www.caradisiac.com/media/imag..._rs_02_big.jpg
Clio mk2 . Nedeni sdce duygusal değil , T-sportun vaad ettiğini verememesi.
Yol tutu$ , frenleme , hızlanma vs her disiplinde clio bana göre üstün
Performans konusunda genel olarak bencede rs daha iyidir..
Her Bakimdan Rs
RS genel olarak iyi.
bence de sence. her bakımdan daha başarılı...:heyoo:Alıntı:
cumhur Nickli Üyeden Alıntı
clio rs...
yaa corolla'da tıp olarak hos bı araba bence..kırmızısı ozellıkle..motoru nası..yanı werımlı mı..nede olsa japon.
clio RS tam bir canavar :)
ahmetciğim herkes wermiş zaten cewabı sana :) Rs tabikiAlıntı:
ahmetbaha-drs Nickli Üyeden Alıntı
yaa koray abı bnde RS'ı begenıyorm..gorunusu,motoru herseyı cok guzel ama corollayı tek olmak ıcın yapabılrsın :) standartken motoru pek werımlı dıılmıs ama yukleyınce nası olur bılmıyorm..teknık werılerı warsa eklermsnz?
Rs :) Corollayi Tekolmak Icin Yaparsin Ama Rs In Yasattiklarini Yasatmaz:)
Arkadasım T sport alıcaktı ozaman bayağı araştırmıştık trd nin falan modifiye parçaları var headers,beyin,egsoz,volan lsd vs vs fakat araba biraz hor kullanılmıştı vazgeçti sonra almaktan onun yerine mgf aldı.T sport şanzıman oralanlarından kaybeden bir araba motoru verimsiz olduğu için değil aynı motora sahip olan celica'nın verileri çok daha iyi..Modifiye etme konusunda sıkıntı yaratıcağını sanmam..Yeni bir modeli çıkmıştı supercharged 215hp ama onun Türkiye'ye geliceğini sanmıyorum.Bana kalırsa alıp yapılıcak bir araba piyasadada az var zaten..
MK1 rs ile T sport'un videosu..
ftp://ftp.rs-team.org/rs_vs_ts.wmv
Top gear da Type r clio rs ve Tsport karşılaştırması vardı 1.Type R 2.Clio rs 3.Tsport olmuştu.
bzm yesılyurtta cok temız bı T-SPORT war..cok az kullanımıs..ama satmıyolar daha :D
1.8L 192hp atmosferik motor var toyotada. gayet verimli
Clio yu seviyorum ya :)
Corolla Clio'dan çok daha fazla şey yaşatır, emin olun bundan..
TR'de pek yok ama yurt dışından yazıştığım CTS sahipleri CTR ile gittiklerini söylüyorlar..
Sadece injen İntake + Dastek Unichip ile 213hp alıyolar, 192hp +15hp..
bnce t-sport'tan cok guzel gucler alınır..vvt-i tech :)
clioyuda doldur ondanda çok güzel güçler alırsın :)
clio RS....
vvtL-i tech ;)Alıntı:
ahmetbaha-drs Nickli Üyeden Alıntı
clio'dan alabileceğiniz güçten çok daha fazlası alınır.birsürü bolt-on kit (stock basanı da pistonlu basanı da), s/c mevcut bu motor için.
+ usa corolla'larda ve celica'da da kullanıldığı için parça bulması daha kolay motora.
bu motor 2003 de dünyanın en verimli 3. motoru seçilmişti ;)
bzm ust sokagımzda bı tane tsport mevcut..we cok temız cokda duzgun kullanıyolar..gozumuz war onda :D
Clioyada Bolt on TC kitler vardı zamanında
Variable Valve Timing and Lift (with intelligence) system oluyor..Alıntı:
ahmetbaha-drs Nickli Üyeden Alıntı
bolt on herşei ifade etmez ama kasa olarak da cliodan çok daha sağlıklı yüksek güçlerde..
The following information on Toyota's Variable Valve Timing and Lift (with intelligence) system is derived in large from the October issues of Sport Compact Car and Car and Driver. As always, I encourage you to obtain a copy for yourself.
The VVT-i portion of the system continuously varies intake valve timing throughout the rev range by hydraulically rotating the camshaft relative to its drive gear. Note that VVT (without the "i") did not do this continuously. The VVL portion of the system is similar to Honda's VTEC system, incorporating two distinct cam profiles. However, the actual mechanism is quite different. Both cam lobes operate a single wide rocker arm that acts on both intake or both exhaust valves. A needle-bearing roller on the arm follows the low-rpm, short-duration, low-lift lobe, forcing both valves to open and close on that profile. The roller design and roller bearings on the rocker arm pivot help to minimize valvetrain friction. The high-rpm, higher-duration, longer-lift lobe rubs on a hardened steel slipper follower mounted to the rocker arm with a spring. Even though the high-rpm lobe is pushing down further than the low-rpm lobe, the spring absorbs the extra movement. At 6000rpm, the ECU sends a signal to an oil control valve at the end of the camshaft that puts oil pressure behind a lock pin in the rocker arm, sliding the pin under the spring-loaded slipper follower, locking it to the rocker arm and forcing the arm to follow the high-rpm cam profile.
http://www.corollaperformance.com/TechInfo/VVTLi.jpg
güç elde etmekle , kasa sağlamlığı arasında bağlantı kuramadım :rolleyes:Alıntı:
lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı
yol tutuş olarak anlatmak istemiş herhalde. bende pek anlayamadım ama. mk1 le karıştırılmıyordur umarım.Alıntı:
grkm Nickli Üyeden Alıntı
yol tutuşu kastedmiştim.yani yüklenince cliodan daha dengeli olacaktır ;)Alıntı:
GuiLLotin Nickli Üyeden Alıntı
yay + amortisör clio yu ne kadar eğlenceli yapıyor hiç denedin mi ? Coilover lısınıda incelemi$tik vakti zmanında ;)
bunu nerden biliyorsun..biraz daha açıklama ..Alıntı:
lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı
LaGuNa@ Finspeed Corolla +700hp ile çok çok dengeli bi araç, tabi st205 Celica yürüyeninin katkısı tartılışmaz (4x4) ama sonuçta amortisör, yaylar güncel kasa için üretilenlerden.
Görkem abi@ Yay+ amortisör denedik, ciddi zevkliydi.yazın ist'daki Turbo 1.6 hb Corolla'yı da deneriz de onu da görürüm, koni + 3 cm yay var.
mk1 biraz dengesizdi. bunu herkes bilir. sert girilen virajlarda kafadan kayma gibi bi sapıklığı wardı.ama mk2 de kesinlikle öle bişi söz konusu bile olamaz. geliştirilen yürüyen aksamı geliştirilip esp ve buna benzer donanımlarla desteklendi.netice megane sport (RS) ile hemen hemen aynı yol tutuşa sahip. çıkacak olan mk3 allah bilir nasıl bir yol tutuşa sahiptir :)
bendede mk1 var yol tutuşunu deniyemesemde (yeni aldım lastikler kötü durumda) hızlanma ve fren olarak beni çok etkiledi. Toyota'yı bilmiyorum o yüzden bu karşılaştırma hakkında yorum yapamıycam ama tahmin ettiğimden daha iyi yürüyomuş alet.
mk2 pistte zaman zaman megane rs den daha iyi derece yapıyodu hatta..
powerlord araba standart mı?chıp fln war mı yanı?..
http://www.youtube.com/watch?v=q3Ym8Z4YY5k
neyin ne olduğu belli ;)
Clio.
Fiyata göre Corolla da tercih edilebilir.
TSport 'un devir çevirmesi güzle. Ama Clio alırdım.
Corolla cı yorum yapan arkadaşlıkların fanatikliğini anlıyorum fakat hanginiz corolla t-sport kullanıp deneyip yorum yapıyorsunuz onuda merak ediyorum. Clio RS çoğu kişi tarafından biliniyorda t-sport çin yorum yapmak önce kullanmayı gerektirir başkalarının çektiği videolara göre kıyaslama yapmak hata olur.
İngiliz bir araç test programında izlemiştim typer - clio 172 - corolla ts karşılaştırılıyordu. Sıralamada az bir fark ile typer 1. clio 2. ve corolla baya bir zaman geriden 3. olmuştu. clio 182 nin karşılaştırmadaki 172 den çok daha iyi olduğu aşikar gerisini siz düşünün.
ya şuna bi açıklık getirelim.motor devir çevirme performans anlamında japonlar avrupadan kat kat ilerde hem fikir miyiz ? hangi reno 9000 veya 8000 stock çevirebiliyor ?