63owen63 TDI vs KINDER GTI
Haftasonu hava yağışlıydı ama duruma bir bakalım diye çıktık, çıkmışken de duramadık gazladık, gti 2 kişi, ben tek, bagajlarımız vs dolu, aşırı tork ve ıslak zeminden dolayı fena halde tutunma da sorun yaşadım , muhtemelen gti da yaşamıştır :)
hatta içi dolu valizi bile unutmuşum , ama olsun maksat gaz atmaktı, fazlasıyla attık ;) tlf'la baglantı kurmaya calıstık bir ara, senkronizasyon sorunu da yaşadık. Hangi denemelerde kimin devrindeyiz, hatırlamıyorum iki aracında devirlerinde denemeye çalıştık, gti'ın sesine yürüyüşüne maşallah, böyle kalender insanlarla denemek bir başka keyifli :)
Kinder GTI (incar) : stage 2 altyapılı ama henüz yazılımsız , özetle İntercooler, İskender Dp, İskender 63 komle egzoz, K&N Filtre kutu içi, R8 bobin, Ngk Buji, Forge Dv
63owen63 TDI : Yazılım, egzoz, box
Genel olarak özetlersem, benim devrimde denedigimizde 160 gibi geliyor, 220 ye kadar bir kaç boy açıyor, 220 gibi biraz kapatır gibi oluyorum, ama sonrasında sabit 3-4 boy farkla 245'e kadar gidiyoruz
1 - Tdi'ın devrinde, boxsız denemiştim bunu sanırım.
Link : https://www.youtube.com/watch?v=wNMMc91siTw
https://www.youtube.com/watch?v=wNMMc91siTw
2- kimin devri hatırlamıyorum
Link : https://www.youtube.com/watch?v=Wm9-lPMwYrk
https://www.youtube.com/watch?v=Wm9-lPMwYrk
3- burda da 230'a kadar çıkıyoruz sanırım.
Link : https://www.youtube.com/watch?v=v504j-1kKAI
4- zindan denememiz, tehlikeliydi bu epey.
Link : https://www.youtube.com/watch?v=NFSsC0KbQ30
https://www.youtube.com/watch?v=NFSsC0KbQ30