bunu gördükten sonra ülkemizle gurur duyabilirsiniz:)
sıkılmazsanız sayfaları inceleyin fotoları gerçekten çok ilginç işçilik
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=224101
Printable View
bunu gördükten sonra ülkemizle gurur duyabilirsiniz:)
sıkılmazsanız sayfaları inceleyin fotoları gerçekten çok ilginç işçilik
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=224101
hahahaah sonuna kadar okuyun adam karaduzenden de kara duzen :D
delirmiş bu ispanyollar.. inanamıyorum.. bu kadar kötü olmaz..
tamam 4g63 sağlam da..
kapağa çentik nedir yahu? kafana göre.. hahahah
http://img522.imageshack.us/img522/4...86copiaia8.jpg
abi bu nedir amaç ne bilen biri açıklasın lütfn ...
o çentikler egsoz tarafında değilmi yaw conta yanmıyomu
bide mantıgı ne bende mrk ettim
contadaki sıcaklık ne oluyo ? iyice mrk ettm bak düzgün yapılmışının bi resmi varsa koyarmısın senna..
şöyle yazmış biri:
My favourite mod. Sin grooves!! According to him, that will make the mixture travel faster to the centre of the chamber, thus improving efficiency. Whatever...
semıh ne yaptın yaw?sımdı bızım burdakı usta tunerlarımızda yapacak bundan sonra anlat dur:D
sonlara doğru 1 i.cooler boruları, bi debriyajlar..bi volan taşlamalar... harbi eğlenceli.. bide elemanların yorumlar geyikler süper..
arkadaslar bu konuyu arastimadan bence biraz kotu yorumlar yapmissiniz;)
mr. singh in buldugu bu singh groove olayi hakkaten cok efektif ve verimli bir olay. ben bunu zamaninda cok arastirdim hatta ufak tefek denemelerimiz olmustu.
mr. singh kimdir ne degildir asagida verdigim linkten ogrenebilirsiniz.
singh groove larinin amaci cok daha efektif ve saglikli bir yanma ile yakit ekonomisi ve guc saglamak.
link:
http://somender-singh.com/content/view/7/31/
semih zaten bu arkadas kafasina gore bir singh yapmaya calismis ama tam olmamis, esas prosedur arabanin marka modelini kapak resimlerini falan cekip mr signh e yolluyorsun. kendisi hesap, kitap ve uc boyutlu canlandirmasini yapip ideal tasarimi size yolluyor ama bu arkadaslar o yolda mi gitmisler bilemiyorum.
bilimyorum baktınmı öteki sayfalara ama amcam zımpara taşıyla kapak taşlıyor bi fotoda:) bunu yapan biri muhtemelen yollamamıştır :)
yinede bana çok iyi bir fikir gibi gelmiyor belki uç bir düşnce ama keskin hatlar yine yakıtın yanmasında ufakta olsa kısıtlamalara neden olacaktır bence daha yumuşak daha motor içinde belirli oranda türbülansa olanak veren bir tasarım daha yerinde olacaktır bence
Bu kadar rezalet işçilik görmedim ............çin k..... döndü rengarenk :D
semih singhin sitesindeki resimlere detaylara bi bak derim bence güzel bi çalışma gibi duruyor
BEFORE Mod
timing = 45 deg
idle = 1100 rpm
AFTER Mod
timing = 5 deg less
idle = 600 rpm
temp = 20 deg F. less
jets = 4 sizes smaller
1/4 mile = 0.3 sec faster
4 mph faster
Best time 10:35 ET @ 128mph
http://members.cox.net/raunch/fabian%20r4.bmp
http://somender-singh.com/content/view/21/37/
http://members.cox.net/raunch/scott%20r6_edited.jpg
http://members.cox.net/raunch/scott%20r7_edited.jpg
lınkteki sitede abartmışlar olayı.
biri bişey demiş diğerleri koyun gibi peşinden gitmiş.yok onudamı boyamış yok bunudamı boyamıs.
ben o celtikler dışında şaçma hiç bişey göremedim ki onlarında mantıklı bi açıklaması varmış.
adam gayet güzel toplamaış.malzemeelerde kaliteli.
dostum herşeyi xs power kullanıyolar, kaynak işçiliklerini, boruları, ,eksozu, dahada vahimi radyatöre yaptıkları, intercooler bağlantıları..
sonra hava filtresi için yapılan kutu falan.. sonra volanı hafifletmmek için delik deşik etmesi
debriyaj için yapılanlar... tam intahar makinası olmuş, o volan bi kopsa yüksek devirede testere gibi doğrar adamları
motora takılan parçaların hiç bi balanslaması olmaz mı? ayarlı kasnmak takmış , ayar tam Sıfır'da..
zaten pedallarına kadar arabayı boyayıp alt takımı,ic yi , her şeyi farklı renge boyamaları falan
resmen evo forumun en fazla hit alan konusu ve tüm dünyadan adamlar alay ediyorlar
xs power ve obx .... ahshashahashah...ve kalan herşey mavi ,pedallar dahil :)
Ben en çok motor kompartmanındaki herşeyi sökmeden maviye boyamasına bayıldım. Mavi hortumlar, borular, hidrolik rezervuarı. Transfer kutusunu boyarken üzerinde kalan yağ yüzünden boyanın delik delik çıkması da ayrı bir güzellik. Asıl bomba da mavi pedallar olmuş hahahaaa...
Adamın işçiliği boyacılığından da kötü, o elde portladığı kapağın her yeri sarhoş bir zımpara taşı dolaşmış gibi çizik.
Korhancım, Singh groove'lar hakkında da amcanın anlatmadığı bir çok şey var, bu "tuner" orada elinde eğe ile kapağına çentik atarken, diğer sayfadaki gibi yüksek kompresyonlu bir kapakta, contanın basmadığı yerlere işlem yapıldığını anlamamış sanırım, gitmiş tam contanın basacağı yerlere çentikler açmış hahahaaa. Sonra bu araba neden conta yakıyor, neden yağa su karıştı diye kasarlar.
Singh amcanın teorisi mantıklı gelebilir, ama mümkün olduğunca pürüzsüz ve buji dışında silindir sıcaklıklarında keskin uç olup akkor halinde parlamayacak yumuşak yüzeylere sahip bir yanma odasını, alıp ta eğelersen elde edeceğin keskin yüzey, dizellerdeki ısıtmalı buji gibi yüksek sıcaklıkta detonasyona sebep olacaktır. Ayrıca bu eğelenen kısımdaki oluşacak çatlaklar ve kaldırdığın yüzey sertleşmesine istinaden oluşacak diğer sorunlardan bahsetmek bile istemem.
Elemanın kullandığı kapaklar detonasyondan ay yüzeyine benzeyen kraterlerle dolu, zımparalayıp parlatıp geçmesi ayrı bir bomba...
takdire şayan bir iş çıkarmış ama bu kadar emek verirken biraz daha özenseler daha ii olurdu .air box çok iyi ama :)
Anladığım Turbo mantara bağlamış
http://www.youtube.com/watch?v=kWdmOmzmZHI
yuhaha süper walla :D
Adam yeni bir eclipse almış onuda N/A yapıyormuş...
Yazık günah abi , şu boya tabancasını alsınlar şu adamın elinden :)