Arkadaşlar çok kalabalık bir günün sonunda pek iyi bir zaman çıkartamadım ama yine de pistte gazlamak keyifliydi... İlk video ABS sigortasını çıkarıp deneme yaptığım seanstan, ikinci video ise geri taktığım seanstan :)
Arkadaşlar çok kalabalık bir günün sonunda pek iyi bir zaman çıkartamadım ama yine de pistte gazlamak keyifliydi... İlk video ABS sigortasını çıkarıp deneme yaptığım seanstan, ikinci video ise geri taktığım seanstan :)
abs siz çok korkunç olmuş izlerken şiddetli fiziksel hareketlerde bulundum :D
ABSli ABSsiz ne kadar fark etmiş öyle abi ya :) maşallah araç çok iyi
Yarın vize var ama sırf bunu bekledim abi . Gönül rahatlığıyla ders çalışabilirim artık :D
ilk videonun 3:40, 2000 belçikadaki hakinen'in efsane geçişini anımsatıp gülümsetti:)
Armağan abim maşallah corvi'ye :)
Öncelikle aracınız gerçekten çok güçlü gayet belli ediyor kendini maşallah :)
abs'nin esp'nin falan iptal olduğu videoda gerçekten kitlenerek izledim ciddi tehlikeli oluyor anlamış olduk:)
Bu arada eleştirmek adına söylemiyorum bunu fakat agresif bir sürüş tarzınız var :) Tebrikler tekrardan.
Valla ben uzun zamandır bu kadar gerilerek bir video izlediğimi hatırlamıyorum,araba cidden çok güçlü.Tüm sistemler açık halde bile sürmek her babayiğitin harcı değildir.Heleki tüm herşey iptalli şekilde...
İkinci videoda gerilmeyi biraz bıraktım,çok zevkli olmuş oda :) Birde ufak bir sorum olucak böyle bir araçla pist gününde olmanın maliyeti aşşağı yukarı nedir? Frenler,lastikler...vs hesaba katılırsa.
Şunuda ekleyeyim efsane bir geçişti :D
https://www.youtube.com/watch?v=JFlKitP6B0k
Arabanın sesi o kadar güzelki özellikle ilk videodaki spinden sonra çalışması süperdi,hatta nasıl gaza geldiysem schumacher gibi 180 dönüp devam edersiniz diye bekledim.
Aracın sesini çok beğeniyorum maşallah çok keyifli olmuş.
Sürüşünüze ve aracın sesine hayran kaldım ekran başında kendimi sıktım :)
bu arada 106 nın içinden çekilen seans videosu varmı ?
Maşallah araba acaip güçlü :)
Baya eğlendim videoları izlerken. Ses süper. Pilotajınızda güzel maşallah, destek sistemler kapalıyken iyi zaptetmişsiniz :)
Baya kalabalıkmış pist. Keşke araçları güçlerine göre sınıflandırarak çıkarabilselermiş. O zaman hem güçlü araç sahipleri daha rahat dönermiş hem de görece güçsüz araçların sahipleri de daha az tedirginlik yaşarlarmış..
Çok güzel gerçekten. Maşallah. Emeğinize sağlık. Geçen gün panora garajında canlı gördüm, görüntüsüde muhteşemdi.
Maşallah vette sesiyle gidişiyle efsaneydi dün
Rolantide bile gürlüyor,maşallah düzlükte ateşler alevler falan :)
abi öncelikle kazasız belasız dönmüşsün şükür. merak ettiğim unsur neden devreden çıkardın hepsini ? yani birşey beklenerek yapmışsın belliki.
Hey maşallah ne fena makineymiş. Ciddi sürüş becerisi istiyor araba.
Armagan abı boyle hayvanı bır aracı pist uzerınde düzgün bir sürüş yapmak ne kadar zor oldugunu herkese göstermissin , sende cok cabalmıssın gercekten, pist için cok güçlü galiba virajlarda ufak bi gaz tepkisi ile kontrol kaybı cok olası..
Ayrıca bu hayvanı satma kalsın sende, koleksiyonluk aracın var massalah
maşallah corvette'e o nası bi kükremedir
106'ya face de turbo demişler m3 falan tokatlıyomuş çünkü pistte, yerlere attım kendmi gülerken :D
geçen sezona göre araba acayip agresifleşmiş sanki :) keyifle izledim gerçekten iyi zaptetmişsin abi aracı bravo vallahi :)
Arkadaş öncelikle hepinize çok teşekkür ederim. Evet doğrudur Z06yı pistte kullanmak gerçekten kolay değil, hele böyle modifiyeli bir Z06yı. Özellikle debriyajdan sonra sizin de gördüğünüz gibi iyice agresifleşti araç ama verdiği keyif derecesi de bir o kadar arttı. Ben bir de destek sistemlerini sevmediğim için kapatıyorum araç daha da agresifleşiyor.
Benim için Ankara'dan git-gel benzin, otel masrafı bir de dönüşte yağ bakımı masrafı oluyor. 10-60 koyuyorum araca...
Ben jantları değiştirdim ve yeni jantlara lastik basınç sensörü takmadım. Takmadığım için elektronik sistemleri devre dışına çıkartamadım. O yüzden bütün o kontrolleri ABS beyni yaptığı için ABSyi komple iptal ettim :) Fakat ilk seans sonrası geri taktım çünkü o şekilde süre yapmam için araçla daha fazla pratik yapmam gerekiyor (frenlemeyi oturtmak için) ve piste çıkabildiğim günler belli, en son Haziran 2014te çıkmıştım....
Ozellikle Ilk videodan cok keyif aldim. Diger araclar gitmiyor gibi gozukmus :) ciddi guclu makine,maasallah.
Çok keyifle izledim gerçekten ama bilmediğimden soruyorum yanlış anlaşılmasın , şimdi bizim araçlarımız supersportlara göre güçsüz kalıyor, çok sıkıştırarak sollama yapmışsınız pistte hep bu şekilde mi ilerliyor gidişler ? Ben şahsen hiç piste çıkmadım arkamdan böyle bir araç gelse yakınımdan geçse panik yapabilirim. Sırf kaza korkusu yüzünden piste çıkmak istemiyorum.
Tam bir yırtıcı abi, agresif olmayı şart koşan bir araba bence senin Vette bu yapısı ile. Bence de ABS vs iptalken çok iyi zaptetmişsin, 106 yı sağdan geçtin diye çok eleştiri var ancak sen orada direk sola atmaya çalışsan veya çim kısım üzerinde frene dokunsan spin atıp faciaya bile sebep olabilirdi. Allah korusun. O eleştirileri yapanlar keşke bunu da düşünebilse..
Eline, bileğine, direksiyonuna, emeklerine sağlık; agresif kullanımın ile de bence seyir zevki en yüksek araç seninki. Maşallah 41 kere :)
Bugün ve dün tüm gün eleştirilen Adam Armağan yorum yapan çoğu kişi sene 2001 veya 2002'de (net hatırlamıyorum) telli araba ile mahallede gezerken birlikte katıldığımız Modifiyem körfez pisti yarışında 06 TIM (clio RS) ile Ankara'dan gelip, geç katılıp günün en iyi veya 2. en iyi zamanı yapan kişidir hatırlamıyorum tam olarak 13-14 sene oldu :) bu adam pistte bir şey yapıyorsa önce kendini sonra etrafındakileri düşünerek yapıyordur. Bu sebeple kimse laga luga yapmasın bence destek versin böyle Adamların sayısı çok azaldı.
Not: 13-14 yıldır bu adamı görmüşlüğüm yok ki o günde tanışmadık.
Armağan abi sinirliydin yanına gelmedim o yüzden dün :)
Pistte en çok merak ettiğim otomobil senin vette, pilotajın için daha önce de söylemiştim vette'yi öyle kontrol altında tutmak her babayiğidin harcı değil.
Piste küsmemen, 2 mayıs'ta 8.'ci virajda üstüme yatırman dileğiyle abi :)
Şuana kadar izledigim en keyifli pistgünü videolarından biri.. Hakimiyetin vs çok iyi abi,cok keyif aldım, pc yi tv ye bagladım kocaman kocaman izledim hd de, eline koluna kesene saglık bereket.
O nasıl ses ya.. Allah esirgesin.
MaşAllah abi. O nasıl makinedir, o nasıl bir hakimiyettir. Tebrikler :icon_tup:
Öncelikle iki video da çok keyifli ve adeta elektronik destek sistemlerinin ve onlar olmadığında pilotajın, ne anlamlara geldiğini gösterir nitelikte olmuş...
Araba piste fazla güçlü gelmiş net :)))
Ses olayını aşmış maşallah orada olup duymak isterdim...
Diğer konulardan da takip ettim ve sizin yaşadığınız talihsiz örneği görünce, denk güçlerden gruplar oluşturulması gerektiğine ben de inandım. Bu yaz k*mı kaldırıp istanbula gidebilirsem ilk defa piste çıkacağım ve pist heyecanı, tecrübesizlik, piste alışma çabaları içerisinde 180-200 hp arabamla turlarken bir de arkamdan bir canavar geliyor mu gelmiyor munun derdine düşmeyi pek istemezdim açıkçası...
Valla dünden beri açıp açıp izliyorum gerçekten en keyifli pist videolarından biri :)
Valla şu videoya bakınca ben gerçekten 106 yol vercek sandım,çokta limitte dönmüyor gibi.Lakin Tam thug life yapmalık video olmuş :D
https://www.youtube.com/watch?v=bZWXPWEG7_M
https://www.youtube.com/watch?v=bZWXPWEG7_M
Videoyu yaşadım resmen:o
O sıkıntılı 106 geçişi burdan ve bir üsteki videodan çok net gözüküyor. Aslında 106 arkasında bekleyebilirmissiniz çünkü tam ne yapacağı belli değil. Tam limit gibi durmuyor ama dışarı açılmıcak gibide değil, siz yeşil alana çıkmışsınız o sırada 106 ve sizin için risk başlamış, 106daki arkadaşın iç videolarında aynadan sizi gördüğü anlaşılıyor. Tam o sırada sağa kırmalı yada frene bassa iyi olurmuş, siz 1sn daha tereddüt edip gaza basmasanız ilerde çim alana girseniz seansta kırmızı bayrak görürdük heralde. Neyseki hiç sorun olmamış, zevkli bir geçiş izlemiş olduk.
Not: 106yı kullanan arkadaşın ilk çıkışı olduğundan sağa çekilmemesinide pek yadırgamadım. Piste 3-5 kez çıkmış kişiler büyük ihtimalle arkadan gelen SS araca çoktan yol vermiş olurdu, aradaki hp farkı belli, sollama saniyesi belli.
Yukarıdada dedikleri gibi, piste küsmeyin gelin, canavarı izlemeye hem tribunden hemde in yanımızdan fly by geçişlerinizle izlemeye devam edelim :)
kotu bişey yasanmaması iyi tarafı olmuş onun dışında kaçış alanında gaza oturmayla pof edip cıkan sesi heralde bir 10 kere geri alıp dinlemişimdir enfes :)
bol aksiyonlu, arkaşların dediği gibi "thug life" lık video lar olmuş. abs iptali için sorular soracaktım ancak yukarıda açıklamışsınız.
Peki jantlara basınç sensörü takarsanız yine abs'yi iptal edecek misiniz? (diskler, kaliperler ve balatalar o kadar iyi ki abs gereksiz devreye giriyor gibi ?)
Not: 2014 nisan daki etkinlikte karşılaşmıştık; egzosdan çıkan alevlerinizden dolayı benim arabaya methanol ve büyük intercooler lazım oluyor :hehe: :hihih: :icon_tup:
Çok teşekkürler arkadaşlar :) biraz olaylı bir geçiş oldu bunun gibi bir şey hiç oldu mu 8. Virajda daha önce, merak ettim...
ABs yokken absliye göre sadece 2 saniye yavaş süre Yaptım. Araca iyice alışınca aynı süreler çıkar, sadece ben koltukta daha fazla işle uğraşıyor olurum, o kadar :)
Piste bir daha çıkıp çıkmayacağımdan emin değilim. Çıkmaya karar verirsem düşünürüm...