http://www.culha.net/resimlerim/100_6266.JPG
http://www.culha.net/resimlerim/100_6448.JPG
http://www.culha.net/resimlerim/100_6452.JPG
Printable View
stoplar çok şık...kazasız belasızz kullanman dileğimle...
maşallah güzel olmuş
maşallah bir puntocu olarak yorumlardan bi şey söyleyeyim spoyleri sök demeleri ihtimal ama araç güzel olmuş :)
motor modifikasyonlarını da yaz cihan abii
aracınız gerçketen güzel olmuş kazasız belasız iyi günlerde kullanın.
Maşallah Maşallah çok güzel olmuş
stoplar yakışmış bide o stoplarla geniş açıdan çekersen daha iyi fikir sahibi oluruz. ancak spoyler bence biraz abartı olmuş, daha kibar bişi takılabilirdi. kazasız belasız kullan ;)
Maşallah kazasız belasız
egzos çıkışlarını çok beğendim. spoiler büyük olmuş bence de. farlar çok şık. yandan foto ve uzaktan çekilmiş fotolar da olsa süper olurdu :) kazasız belasız.
kazasız belasız masallah : )
arka tampon cok hos olmus
maşallah spoiler hariç hoşuma gitti.
spoiler arka görüntüyü bozmuş.
Arkadaşlar profesyonel çekim malesef yok. Ben de bunları alel acele çekmiştim. Spoyler fotoğraflarda çok büyük duruyor ama gerçekte hiç de öyle değil. Bu büyüklükteki bir arabaya tam kararında bence. Yorumlar için teşekkürler . Yeni resimler olursa eklerim. Motor oynamalarını da yazarım bir ara :)
Masallah kazasız belasız ;)
Ben de kanadı begenmedim, büyüklügünü gectim model olarak da pek yakısmamıs.
Farları da orjinal acıp icini siyah yapsan daha hos olabilirdi.
Motorda neler var? Kac hp?
maşallah güzel olmuş.ama jantların acilen değişmesi lazım nede olsa jant bayisiyim jantsız araç gözüme takılıyor
Benim bildiğim kadarı ile
Büyük Turbo (ege turbo) :D
chip tuning bi kaç uygulamaları daha vardı ama cihan abi yazar
maşalah kazasız belasız:) güzel olmuş:)
yandan cekım olsaydı kanadı begenırlerdı:D
güzel araç. maşallah.
eet mtor modifiyeleri nelerdir ?
Malesef herkes aracı jantsız sanıyor. Aracın üzerinde jant fiat in orjinal aksesuarıdır. 5 kollu 16 " spor jant modeli. Ben bunu sonradan özel olarak aldım. 1500 ytl felandır şu an fiyatı. Yani araç jantsız değil. Benim en çok yakıştırdığım jant bu olduğu için bunu aldım. Jantta fazla gösterişi sevmiyorum.
Araç hakkında genel bilgiler:
Motor modifikasyonu:
HPT marka 10 kademeli ve Uzaktan kumandalı Powerbox
Chip Tuning
KKK 37 Performans Kit Turbo
Turbo Basınç Ayar Sistemi: 1.5 - 1.6 bar
Simonta Performans Hava Filtresi
Katalizör iptali + Son Susturucu İptali + Orta susturucu Eklentisi + 67 mm kalınlığında komple egzoz sistemi.
Turbo basıncımı 1.6 nın üzerine çıkaramıyorum. Marelli izin vermiyor. Ne kadar uğraştıysak en fazla 1.65 e çıkabildik. Sonrasında araç safe mode a giriyor. Bu nedenle bu turbo da az gelmeye başladı. Daha büyük bişe girim diyorum fakat kararsızım. Bu araca girilebilecek optimum performansı hangi turbo verir. Ve hangi turbo sağdan soldan patlamalara yol açmaz doldurduktan sonra :)
Bu tip bir araca, dereceli bulmak da malesef imkansız gibi bir şey. Sonradan yapılan taşlanan bişe istemiyorum. Colombo-bariani tarzı firmalar malesef kimsenin bu araçları modifiye edeceğini düşünmüyorlar haklı olarak :)
gusel olmus yaptıkların hele stoplar 10numara;) ama acilen yere bas :D
görünüm olarak hoş olmuş mahş kazasız belasız...
Merhabalar; kazasız belasız. Ancak yanlış anlamayın, güzel bir jant takıp, basılırsa çok daha hoş gözükeceğinden eminim. :)
Aracı sadece düzgün yollarda, eğlence amaçlı veya yarışlarda kullanmıyorum. Bizim buralarda çok saçma sapan yerlerin saçma sapan yolları var. Bu haldeyken bile altını vurdum birkaç kez. O yüzden düşürüp de yazık etmeyi düşünmüyorum. Kullanışım da biraz sert olduğundan ne karter bırakırım ne şanzuman ne egzoz ne de alt takımlar. Çukurda kasiste 1km hızla geçecek sabra da sahip değilim malesef. Özellikle arabadan tümsekte felan arabasını taşıyanları gördükçe de çok gülüyorum :)
Eğer 2. aracım olsaydı veya bu tam bir yarış aracı olsaydı zaten şu an kullandığım yazılımı değil de agresif yazılımı bırakırdım. Süper güç fakat sosyal hayatta yürüyen bir duman teknesine dönüşüyor. O yüzden sosyal yaşantıya uygun yazılım ve modifikasyonlar mevcut. Yüksek olmalıyım temiz olmalıyım.
Yine de yorumlar için çok teşekkür ediyorum :)
Maşallah kazasız belasız sürüşler ;)
Arkadaki sticker ve yazılar sökülmeli ayrıca plakalıkta.;)
maşallah. kardeş. allah kaza bela wermesin cezasız sürüşler.
Teşekkürler dostlarım.
kazasız belasız..
kadran videosu var mı?
kazasız belasız kullanın..
Chip üstüne box sadece ne yapıldığı bilinirse mantıklı bir harekettir onun dışında pek mantıklı sayılmaz. Araca en hard yazılımı uyguladığımda günlük kullanımda sorun çıkaracak bir araç haline geliyor. Sebebi fazla mazot. Ben de bir alt yazılım kullanıyorum. Fakat bu da yarışlarda performans kaybı yaratıyor. İşte bu noktada Mazot miktarını artırmak için powerbox kullanıyorum. Zaten uzaktan kumandalı. Yarışacağım zaman 1 düğmeye basıyorum ve araç zengin karışıma dönüyor. İşim bitince tekrar kapat düğmesine basıyorum ve araç normal. Bi nevi sport mode yaptım.
Basıncı manual boost controller ile kontrol ediyorum. Turbo hortumuna bağlı. Güzel bir aparat. Wesgate ile oynamanıza gerek kalmıyor.
Adana'da dyno olmadığından malesef dyno sonucum yok. Kadran videom da malesef yok. Aracın son hızını deneme fırsatım olmadı. 170 180 den sonra gerek şanzuman gerekse 4500 devirlerde olmanın verdiği torksuzluk nedeniyle araç hızlanmakta naz yapıyor. Sabredersem belki 200 görebilirim. Ama dediğim gibi. Daha güzel bir şanzumana sahip olsam rahatlıkta 205 210 belki 215 görebileceğime inanıyorum.
Zorladığım zamanlarda torkumun 280 belki 290 lara çıktığını düşünmekteyim, bundandır ki baskı balatam da perişan durumda.
Böyle araçları modlamak malesef zor. Çünkü ne soru sorabileceğiniz kimse var ne de yardım alabileceğiniz. Modifikasyon için gereken bir parça bulmanız ise tam bir muamma. Yapabilecek başka bir şey kalmadığını düşünüyorum motora uygulanabilecek. Biraz daha ileri gidersem hasara yol açabileceğimi düşünmekteyim. Şimdilik her şey güzel gibi.
Tabi gönül isterdi ki daha da büyük turbo ve intercooler, egzantrik, baskı ve şanzuman. Fakat istekte kalıyor malesef :)
MaşaLLah maşaLLah...
hoş görünüyor aynı parca probLemi maLesef bende de mevcut ıster ıstemez alternatif yoLLara sevk edıyo .. :D
kazasız belasız güzel şeyler yapmışsınız..
Teşekkürler arkadaşlar. Hepimizin araçları hoş maaşallah.
[QUOTE=Cihan;421569]Adana'da dyno olmadığından malesef dyno sonucum yok. Kadran videom da malesef yok. Aracın son hızını deneme fırsatım olmadı. 170 180 den sonra gerek şanzuman gerekse 4500 devirlerde olmanın verdiği torksuzluk nedeniyle araç hızlanmakta naz yapıyor. Sabredersem belki 200 görebilirim. Ama dediğim gibi. Daha güzel bir şanzumana sahip olsam rahatlıkta 205 210 belki 215 görebileceğime inanıyorum.
punto lar 5 ileri galiba eğer öyleyse corsa da kullanılan 6 ileri şanzıman senin derdine çare olacaktır. çünkü 6sı çok uzun ve sende güç te olduğu için yeterli son hıza ulaşırsın.
75lik dizeller 5, 90lık dizeller 6 ileri ;)
Benim Punto 70lik...Bende chip, egsoz, kat iptali ve filtre var, 200lere cıkıyorum.
Sen neden zorlanıyorsun anlamadım?
Bana göre powerbox fazlan var + basıncı yükseltiyorsun, ben stock gidiyorum.
Cok daha iyi hızlar görmen lazım...