LeftLaneNews Mobile Version
http://de.tinypic.com/r/aayop/8
Vag grubunun yeni motoru 1.0 hacim 3 silindir 268 hp 270 tork gercekten cok iddali sizce 1.0 hacimden 268 hp sizce ne kadar saglıklı olur :o
Printable View
LeftLaneNews Mobile Version
http://de.tinypic.com/r/aayop/8
Vag grubunun yeni motoru 1.0 hacim 3 silindir 268 hp 270 tork gercekten cok iddali sizce 1.0 hacimden 268 hp sizce ne kadar saglıklı olur :o
Ohanessburg demek istiyorum :) insan değiller ultra limit olmuş bence tebrikler vw
Kimse demeden bir turbo type r degil diyim :D gercekten sasirtici bmw nin 1.5 3 silindirli motorda 230 kusur hp almasina sasiriyordum ve ustune kat kat koymus :)
1.4 tsi nin 3 silindir versiyonunu yapmışlar muhtemelen ama güç şaşırtıcı .
devasa turbo koymus olmalılar heralde bmw deki eco modları gibi bı kullanım sunarlarsa istenildiginde az yakan istedikdiginde ucan on numara olur ama hangi modele koyucakları belli degil galiba
devasa turbo koyarsan dolduramazsın bütün devir bantı boyunca ya da motorsiklet gibi 12K 13K devir döneceksin ki doldursun. Gerçş bunlar elektrikli ebooster koymuşlar lag i önlemek için ama gene de turbo çok büyük değildir.
isterlerse 400 beygirde çıkartılar bunlar vw gibi motor üreticisi bir firma için zor şeyler değil.
sorulması gereken çok daha farklı sorular var..
vw nin bu hamlesini hukumet kanadi cevapsiz birakmaz ve 1.0 larin otv sini %120 yapar diyorum.
motor e-booster destekli yalnız eklemeden geçmeyelim
e-booster nedir ?
80 litre yağ alıyormuş diyorlar rahat rahat yaksın diye :P
Şaka bi yana, güzel güç gerçekten.
gelir durumu iyi alım gücü yüksek ülkelerde bu motoru sokmazlar sanmıyorum daha çok alım gücü o yada bu nedenle düşük ülkelerde güzel satar.. tamamen bence ego tatmini gerçek bir 2.0 yada 3.0 motor gibi gitmiyceği kesin ama lafda der araç sahibi 286 beygir benim aracım ..
arkadaş 3litre motor 280 hp ile 1litre motor 280 hp arasındaki farktan bahsetti heralde. uzun süre yüksek devir bandında gidemeyebilir. 13 model vw cc 1.4 tsi ile 15 dk spor modda 200kmh otobanda gittikten sonra motor içinin kırmızı olduğunu gördüm. belki 3litre motorla onu yaşamazdm. yada daha soluklu istekli giderdi diye düşünüyorum.
fakat wv yapmış ise vardır bi bildiği
Audi'de Koysunlar A1,A3,A4,A5 serilerine, peynir ekmek olsun piyasada. Hem Audi mutlu, hem tüketici mutlu olsun.
2silindir ducati 998cc ile 200hp alıo şaşırmıyosunuz turbo 1000cc mi şaşırttı hayret
Ahmet
bana kalırsa düşük hacimden basınç açarak bu kadar güç elde etmek akıl karı değil atmosferik her zaman daha uzun ömürlüdür.
şu anda iki arabamda 2.0 turbolu olmasına rağmen 2.0 turbo olucağına 3.0 atmo olsun benim için daha mübah.. delikanlı motorları severim. ama dünya ters yönde tamamen ticari güdülerde ilerliyor..
Bu motorun ilk cıktığında 15 dk ömrü olur sonra yazılım atılır :) :)
valla çok güzel değer
uzun vadede ne gibi sorunlar çıkarabilir diye düşünmeden edemiyor insanda ufacık motor sıfırlar geçersin gibi geliyor :D
Bundan 20 yil once 1.4 hacimden 180hp guc alinacagini soyleselerdi savas cikardi :) sasirmamak lazim
Duyurduklarına göre gerekli testleri aşamaları geçmiştir. Kalitesini, imajını düşürecek bir hareket yapacaklarını sanmıyorum.
helal beygir out, haram beygir in
Bir de TR'deki en düşük hacim-en yüksek beygir diye konu patlattık mı tamamdır
beygir almak kolay, bmw 1500cc turbo 1500 hp motoruda var, hemde blokları bmw'nin kendi hurdalığından alınmış bloklardı.
Günlük kullanıma ne kadar adapte olmuş bir motor olduğunu test etmeden bilemeyiz. Ben işin arkasında vw olduğu için önyargılıyım herzamanki gibi.
bmw 1983 yılında formula da yarışan brabham takımı için 1500cc de turbo destekli 840 beygirlik motor yapdı.. o yıllarda 1.5 de 840 beygir aldılarsa şu anda çok rahat bu teknoloji ile bmw mühendisleri 1.5 motordan 1500 beygir alırlar..
Ya hacim güzel bişey boşverin 1.0 ları 1.4 leri
Yurtdışında yaşasam silah dayasalar almam bu motoru..
Babalar gibi verimlilik abidesi 2.0 3.0 motorlar varken..
Orasını vw'a soracaksınız, daha piyasaya çıkmamış motor detaylarını bende bilmiyorum. :)
wrc motorundan; ebooster ile günlük kullanıma optimize edilmeye çalışılmış, turbo bir motordan 270hp gibi makul bir gücün alınabilmesi, günümüzde şaşılacak bir durum değil, ayrıca bu motorun kırmızı ile yazdığınız "normal 95-97 oktan benzin" ile çalıştığına dair herhangi bir yazı göremedim. Engineers promises (yani taahhüt etmek) demişler. ayrıca da okursanız "The company has not confirmed production plans for the high-performance straight-three." demişler, yani daha ortada fol yok yumurta yok, olmayan bir motorun hangi benzin ile çalıştığını bilip, bu gücü çıkardığından emin olabiliyorsunuz?
Haram beygiri bende sevmem ama adamlar geliştirmiş üretmiş.Biz ancak burada atıp tutarız.Üretmeye gelince tırt ileriye gideceğimize geriye gidiyoruz maalesef
helal olsun valla adamlar çalışıyor. Resmen tr ye göre araba üretmişler :)
Düşük hacim sadece tr'de trend degil ki , artık tüm dünya pazarlarında hacimler düşüyor, + alternatif yakıtların kullanımı artarken, direk e85'lik bir otomobil üretilecegini hiç sanmıyorum, hele ki hacmi bu kadar düşürüp, teknolojiyi bu kadar abartmışken, iyice cazibe haline getirmek için illaki pompayla çalışacaktır bence.