Merhaba arkadaşlar stock motor k04 çıkarıp gt35 turbo buldum bunu taksak iyi bir remap egzoz düz dump valve desteklesek ne alabiliriz sizce güç olarak veya 1.2 gt35 basacagımıza 1.5 1.7 k04 de devammı etmek mantıklı olur ?
Printable View
Merhaba arkadaşlar stock motor k04 çıkarıp gt35 turbo buldum bunu taksak iyi bir remap egzoz düz dump valve desteklesek ne alabiliriz sizce güç olarak veya 1.2 gt35 basacagımıza 1.5 1.7 k04 de devammı etmek mantıklı olur ?
motora girmeden k04 ile devam etmek daha mantıklı
35r hiç duymadım genellikle 3076 takılıyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...24347293/detay
bu arkadaşın listesine bakabilirsin.
Benim bildiğim 35r çok ileri düzey,yani bimoto yapılmayacaksa işin sonu sanırım :D
Oem turbo yerine 30 turbo daha mantıklı olur bence
gt35 baya bi upgrade gerektiriyo diye biliyorum. Stock motorla olmaz o is ya da verimsiz olur gibime geldi
Cevaplarınız için teşekkür ederim 5000 rpm aralıklarında gt35 i doldururmu bunu öğrenmek istiyorum 3071 3076 istemememin sebebi fiyatlar arasında ciddi farklar var gt35 büyük bir turbo fiyat olarakta uyguna buldum yürümezmi bu araç bu şekilde teşekkürler
Yürümeye elbette bir şekilde yürür de turboyu ucuz buldum takayım diye girişirseniz ya sizin düşündüğünüzden çok daha fazla masraf açar, yada hiç beklediğiniz gibi birşey olmaz.
Anladığım kadarıyla aracınızda hiçbir şey yok, onun için boşverin daha ufak adımlarla başlayın :)
K04 ile super guc alanlarda var. Turbo alinca bitmiyor maalesef :)
Zaten 35r ile kullanan araba cok nadir biliyorum
stock motor k04 turbo ile çok güzel güçler ve süreler alan araçlar mevcut forumda. k04 stage 2+ setup ile sağlıklı bir cupra 100-200 9.xxx koşuyor sıkıntısız. 35R gereksiz büyük olur,aracınızı stg 2+ yaptıktan sonra dilerseniz stock motora düşük basınçta 3071 veya 3076 deneyebilirsiniz.
OEM turbo OEM motor ile 2.0 tfsi de 7.5 sec civarı suc cupra nin dbn i war 8 sec civarı da OEM turbo ve motorla süre çıkaran da bicok araç war ") bence OEM ile yola dewam
Şu şekilde düşünüyorum arkadaşlar Dr ecu yazılım için aracımı götürdüm, map sensörü - yüksek basınç pompa orjinal, rölanti motoru bu parçalar bozuk bunları yaptır gel ondan sonra yazılım atalım dedi, (Doğru söyledi ama aracımı tanıyorum) map sensörü rolanti motoru değiştirdim yüksek basınc pompası aralıklı arıza veriyor sürekli değil bu şekilde 6000 km kullandım keza dip gaz kullanan biriyim dedim ama olmadı isim vermek istemiyorum farklı xxx firmasına aynı gün gittim aynen anlattım spec 1 yerine spec 2 yazılım önerildi 332 hp 470 Tork alacağız (air intake ve sadece yazılımla) ve öncesinde sonrasında dyno testi yapacağız denildi bende ok verdim fakat hazır spec2 yazılım yüklenmişken gt35 uygun fiyata da buldum methanolsüz 370-380 hp leri görebilir miyim yoksa k04 le yola devammı edeyim ? bunun cevabını arıyorum teşekkürler.
Not : Bahsi geçen yer motor için ise garanti verdi büyük te bir firma bir problemde arkalarında duracağına eminim.
Ekleme yapayım aracımda kat - orta - son iptalleri var intake kitim mevcut, yazılımla birlikte forge dump valve ile bu değerleri alacağız inş dyno sunu buraya göndereceğim.
35r takmakla bitmiyor is sadece. Cooler pompa enjektor farkli filtre kiti bobinler vs vs uzar liste. Stok motorla 35r ciddi gereksiz olur. 370 hp civari istiyosaniz cooler komple egzoz pompa veya pompa ici parca vardi adini unuttum ve yazilimla yakalarsiniz o degerleri. Benm gorusum bunlara bobinde eklerseniz sikintisiz uzun sure binersiniz. ( arabada ariza olmadigini farz edersek )
Edit : 35r i hakkiyla yurutmek icin motor ici vs.de girmeniz gerek.
35r islevsel olmayacak. Millet o hayal ettiginiz guclerin cooooook yukarlarinda yuruyor 35 ile. Bence optimal olan hedefe gore dogru parcalari kullanmak.
Arkadaşlar beni mazur görün spec 2 yazılım 332 hp orjinal pompa kaldırıyorsa 130 bar stock hali bu 2011 cupralarda 150 bar apr pompada aşşağı yukarı aynı basınçları üretiyor 3800 tl apr fuel pump a vereceğime 6 ayda bir 500-600 tl oem pompa alırım bizde biliyoruz speclerin aşşağı yukarı neler gerektirdiğini amaç cüzi ücretlerle neler yapılabilir şunu yazıyorum şuraya dump valve takmadan sadece yazılım intake kit ile 332 hp alacağım 332 hp de bu lanet gt35 i ne kadar doldururur hangi devirde full boost alırım ve güç olarak ne alırız bilen mantık yürütebilen yokmu kullanan yorum verecek kardeşim şu hp alırsın diyen yoksa (3071-3076 istemiyorum ) gt35 kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum teşekkürler
O pompayı belli bir gücün üzerinde zaten her halükarda almanız gerekecek. Dayanıklılık değil kapasitesidir pompa değişimindeki amaç.
Ucuza birşeyler yapmak niyetindeyseniz zaten hiç girişmeyin, keza o turboyu alıp oturtabilmek için yapacağınız manifold vs bile ciddi bir maliyet ve işçilik gerektirecek.
İlla takacağım derseniz de aracın full boostu tahmini minimum 4500 devirlerde gelecektir, zaten std motor ile o turboya çok fazla basınçta bastıramayacaksınız dolayısıyla alacağınız güç de sınırlı olacak. Kullanımı da gerçekten keyifsiz olacak. K04 bence günlük şehir içi kullanım için gayet keyifli ve yeterli.
Bence madem turboyu uygun fiyatlı buldunuz alın kenara koyun dursun. Diğer taraftan da gerekli diğer parçaları toplayın pompa, intake kit vs. herşeyi tamamladıktan sonra duruma göre motor içine de girip 35'li setupa geçebilirsiniz.
OEM pompa 130bar basmaz arkadaş birincisi bu,2011 pompası aynı bizle 150bar filan değil oem pompa 110bar basar, 500-600tl oem pompa alamasın sıfır, gt35 tek turbo? egsoz hausing kaç? manıfolt ne wasgete ne takıcan enjektör, gt3582r 6500 devırde dolar herhalde egzantrık ve twinscroll manifoltun olmadan, bu işleri biliyorum diyosuda bence bilmiyosun.
Spec-Stage, 3076-gt35, apr-hitachi.. Hepsi birbirine girmiş.. Bi an yorum yapayım dedim; vazgeçtim..
Zor işler bunlar allah kolaylık versin..
BMK Typer 1 cisi konuyu biliyorum demedim specler hakkında forumlardan okuduğum nezdinde bilgim var dedim 2 cisi zaten konuya vakıf olsam burada sizlerin yorumunu rica etmezdim ! egzoz zaten aracımda mevcut enjektör orjinal 470 hp yapanlarda var ki istediğim 380 hp gibi yani gereksiz neyse amacım bilgi yarışı değil zaten okadar bilgim olmadığını tekrar söylüyorum anlamadığım senin 6500 devirde boost yapar demen ? 1.4 motor değil bu 3076 da büyük bir turbo bosst 4500 devir ? typer honda ile karıştırıyor olmayasın ?
son mesajım gtx3076r turbo var 2.3barda 5500d geliyo boost atp manifoltla 2-3viteste gt3076 kullandım 6000de doluyodu:) gtx3071de kullandım 4200de doluyo gt3071 kullandım 5000de doluyo, oem enjektörle 470hp çıkarman mümkün değil ben 7.8sec oem turbo süre aldıgımda 430hp çıvarıyıdı 2 hafta dayandı enjektör typer daha erken doluyo bu arada, 380hp güç almak istiyosan komple 76mm egsoz 13-14lt ths apr forge intercooll 76mm filitre kiti forge wasgete, apr autech feul pump, methanolle 2.3bar peak 1.5cont 390hp olursun benzin yakıt koyarsan 400 405hp alırsın. 3500d full bost yaparsın:) saygılar
GT35 6500 civari full boost yapar; egzozun kafasinin degismesi gerekir; rs4 enjektor ister standartlar 400+ da sikinti cikariyor; bobin ve buji ister; onun disinda tabiki turbo manifoldu degisir; rekorlar ve fittingler; yeni filtre borusu lazim ve tabiki 44 luk wastegate onun borusunuda yaptirmaniz lazim. Ilk aklima gelenler bunlar; yeni nesil stock makinalar 500+ hp lerde kullanilabilir sorunsuz 12500 km yaptim o sekilde...
Bmk typer Resit abimiz ve Levent Turkiyede 2.0 tfsi motorda ilkleri yapanlar, kac sene bu arabayla hasir nesir olan insanlar, laflarina kulak vermenizi oneririm+ bu konuda mantik yanlis uc kurusa bes kofte olmaz yapilmisi tekrar kesfetmeye gerek yok, 110 bar oem pompayi isterseniz haftalik degistirin 110 barlik pompaya 150 barmi bastiracaksiniz?
Oznsrl & Levent Y. İkinizede Çok teşekkür ederim istediğim buydu nokta atışı yapmışsınız bilgileriniz için saygılar teşekkürler
bu şekilde konuşan adama bişey anlatmaya neden uğraşıosunuz yaw. Yap kardeşim görelim diye salıcaksın iş bitecek. Uğraşsın dursun. Ucuz yoldan 35 R turbo takıp araba yürütebileceğini sanan adam hiçbirşeyin farkında değil demektir. Konu bile saçma. 35 R turbo ile ucuza işi bitirmek. Turboyu bedava verseler gene ucuza çıkmaz.
Şunları bi de yüzüme söylemeyi denesene azıcık delikanlıysan.
Cat Fight.... Rrrraawww.....
Bİlgim yok fikir almaya geldim diyorsun. Yazan insanlar olmaz dedikçe üsteliyorsun... Bu nasıl fikir almak. Daha önce hiç bu tarz projeye girdiniz mi? Turboyu tak aç basıncı gazla değil olay. Hele gt35 lere çkıkıcaksan 3 kuruşa 5 köfteyi geç 5 kuruşa 1 köfte alırsın. Bu tarz işlemlerde ucuzluk değil sağlamlık önemlidir. Gidip gt35 i standart pompanızla motorunuzla takın. Akşamına da konu açın aracım bozuldu diye.
35R ı stok motorla kullanamassın :) ben kullanırım hatta bana ufak gelir diyorsanda gtx42 fln tak
Öncelikle açıklamarınız adına teşekkür ederim fakat amacım stock araç gt35 doldururmu buydu ama konu nereden nereye geldi neyse almak istediğimi aldım 2 arkadaşımız kafamdaki soru işaretlerini kaldırdı hepinize tek tek teşekkür ederim saygılar.
Doldurur doldurmaz ayri konu fakat enjektor yetmeyecegi icin basinc acamayacaksiniz.basinc acamayacaginiz icin arabaniz cok tatminkar olmayak.35 turbo setup iyla k04 setup dan daha yavas hale geleceksiniz. Diye uzar gider. Japonlar gibi dusunmeyin 2.0 tfsi motoru.
Soruna cevap bulduysan forum amacına ulaşmıştır.
Gerisini bosver gitsin ;)
Gt35 i ucuza bulma sanziniz turbonun folloşlugu ile dogru orantili bence.o sekil bu turboda 6 binde dolar gibi yapar 7 binde biter.
herkes 35 R mı taktı ben bitek bizde var sanıyordum :)
lütfen 35R takmış gibi konuşmayın heleki arabası olmayanlar yorumlar yapıp insanları yanlış yönlendirmesin !
- Dostum öncelikle 30R 4000 e varmadan gelir bilemedin 4000 de gelir
- 35R5 inde 4500 gibi gelir huzur içinde 9000 dönersin
- piston kol alman gerekir kesinlikle
- bunun yanı sıra orjinal pompa 115 120 bar Apr pompa 135bar hpfp ise 155 barlar kadar cıkar
- Enjektor gerekir (big)
- arka pompa gerekir
- Ben olsam egzantirik isterdim
- debriyaja gider bu mesela :)
- booost controller
- filitre kiti
- vsvss Devam eder gider:)
like That :)
gerçi bu işten sonra MAf i iptal ettim ama olsun eheueh
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net...65679477_o.jpg
doktor yürüsün artık etc :) yada yürüyor olabilir biz bilmiyoruzdur belki ,
akıbeti ne durumda? uzun zaman oldu, enjektörde çıktı , merak içindeyiz.
ellerine sağlık, büyük emeklerin var etc de.
ortaĞinizada yaniniza geldİĞİmde sÖylemİŞtİm benİm aracim + nakİt vereyİm araci almak İstİyorum dedİm takasa gİrmedİnİz teklİfİm hala geÇerlİ Ayrıca dediğiiz gibi bu arabaya sahip olmayıpta gerçekten atan tutan insanlardan değilde (bazı arkadaşlara sözüm yoktur) prof tan dinlemek gerçekten güzeldi. Sonuca gelirsek o aracı sizin kapınızda inceledik ortağınızla cidden takasa girerseniz ortayol bulunur fakat şu kafama takılıyor o araçla ilgili 500 km de bir apr pompa kırıyor 3 kez üst üste apr pompa kırdığını söyledi ortağınız, tabi bu problem giderildiğinde sizde isterseniz anlaşırız
Bu kis TR de 3 aracta gtx35 olucak. S3, Cupra ve Golf R olmak uzere. Full boost muhtemelen twin ile 5250-5500 civari olur. Ayrica bence artik bu setup a 8 enjektor gerekli bir de 9 bini hakkiyka donmek icin , schrickin en yuksek dereceli egzantrigi lazim...
Özgün stok motor 4500 de gtx değil gt35 nereye doluyo::) etc bahsediyosan twinscroll manifold egzantrık kapak işli 11cr yakın sıkıştırma var dolar bırakta:) adamın sorusuna cevap ver:) onları yapınca kaç para gider onuda söyle:)