2.0 sport 172 beygirlik makina hakkinda bilgi paylasimi yapabilirmisiniz abiler? Ozellikle yakit ve ariza verme konusunda
Printable View
2.0 sport 172 beygirlik makina hakkinda bilgi paylasimi yapabilirmisiniz abiler? Ozellikle yakit ve ariza verme konusunda
Yakiti sakin kullanirsan trafige girmeden 6,5 litre civarina kadar düşer
En bariz arizasi rolanti dalgalanmasi ve gaz kelebeği takılmasi genelde çoğu rs de vardir
Clio rs cok konusulan arabalardan biri forumda,bi ara bende uygun fiyatli olmasindan dolayi arastirdim,forumun saglam rs cilerindej biriylede konustum (ismini hatirlayamadim,kendisinden ozur dilerim) temiz rs kalmadi,olanda el altindan arkadaslara satiliyo dedi. Rs in genelde 172 si konusulur,diger serileri tutmadimi anlamadim ama yok denecek kadar az,keyifli araba olduklarini biliyorum simdiden hayirli olsun
clio rs alacagına bana gore 206 rc al. +'ları cok. daha yakısıklı.
Rs de sorunlar bazen sanzuman krank sensoru ve kasnak gerisi teferruat az yakar cok kaçar bu arabaya uygun laf rs alirken dikkat edilmesi gereken husus 2lira fazla olsun düzgün olsun senelerdir bu araclara gonul veren ugrasan biri olarak kesinlikle denenmesi gereken bir arac derim
sanzuman/senkromec kirilgan. her aksam rollinge dayanmiyor.
rolantisi arada dalgalanir.
motor kulaklari cabuk asinir.
ha bir de yakit fazla yakiosa bil ki o rs te sorun vardir.
Şu an 172 olarak bildiğim takip ettiğim araç yok ilanlarda Siyah kocaelinde olanı ilk defa görüyorum benden eski olan Rs işini kovalayan abilerin bilgilendirebilir belki o araç için seni eğer imkanın varsa fiyatta anlaşabilirsen önce yetkili servise sonra emin olabileceğine inandığın bir expertiz merkezinde baktır değerlendir derim..Tabi ne olursa olsun şanslıysan bilmediğin araçta yüzün güler..Samsunda olan bordo için burdan yardımcı olabilecek arkadaşlar vardır bilgilendirsinler seni.
Kocaelşndekş güzeldir önden tıklaması war sanirim 3sene gumrukde yattı bazı parcalarını ben yolladım eski sahibine fena makina değil
Katil rs var sahibindende,ona dikkat edin derim,hatta sahibinden sacmaliklarinda konusu gecmisti. @Cliosportve arac hakkinda yorum yapmisti @ayrtonsenna bilgilendirebilir sanirim bu konuda
Siyah olanından önden kazası vardır. çok belirgin değil ama fotosu aşağıda var, önceden plakası 35 ME 620 idi.1 yıl civarı serviste yattı ön iki airbag patlaktı.
http://i.hizliresim.com/ZVb0do.jpg
Katil rs eski 59 yc 444. Ben 2010 yılında 99.000 km de satmıştım.İstanbula Alican isimli arkadaş getirdi.Daha sonra izmite satılarak rengi değişti.Ordan sonra manisa ankara alan baya gezdi.Kırdığını biliyorum ama kaç kez onu bilmiyorum:) kazada yaptı diye duydum ama oda kaç kez onuda bilmiyorum:)
Ben forumdan denk geldıklerı mı soyleyyeyım. Bu her arac için gecerli ama bu arac performans amaclı uretıldıgı ıcın 2 lira fazla olsun temızı olsun mantıgı gudulmelı.
fıyat/hız konusu en ıyı ornekelrden bırı.
Gelelım youtubada 4 lt cıvarı uzun yol verısı ıdda edenler var. Ama emsallerı 2.0 lara gore az yaktıgı soylenıyor.
Nerdeyse cok orjınallerınde bıle sanzumanları en az bır kez acılmıs oluyor. Kırılanlar felanlar fılanlar ıse laguna sanzumanları yada farklı renault sanzumanları ile yola devam edıyorlar. Alıncagı zaman sanzuman kodlarına bakılıp rslerden anlayan bırıyle alın.
Ön panalı orjınal olmalı. Civatalı parcalar onemlı deıl ama rs ıcın panel onemlı.
Krank sensoru mevzusuna hıc denk gelemdım aslında sadece değiştirmek için 40 liralık urune bır trıger işçiligi veririsin yanı en az 250 lira. pek muhım deıl, hızlı arabalarda oalbılır seyler.
Rolantı problemı var denılmıs. Bu araclarlan ugraşan bılen bır dunya yer var cozulmustur. Olursa uygun paralara halledılır dusuncesındeyım.
Temizi bulunursa alınır bınılır araclar.
birde alırken aracı kesınlıkle lıfte alın altına da bır baktırın her ne olursa olsun. 2 parca olmasın :)
59yc444 rs ilk halıl getırdı istanbula ondan alıcan aldı cok ugrastık hıc yurumuyordu kapak acıldı polısh yapıldı yazılım vs genel bakım derken mermı oldu zamanında aynı parcalarla hıc bır rs gecemıyordu :D sımdı bakıyorumda hepsı çöp olmus rs ozel arac temızı her zaman para eder zevk verır degerını bılmek lazım
Alması dert satmadı çok daha büyük dert Rs iyidir güzeldir çamurlayanı çok olur dikkat et kardeşim alırken bebek derler satarken ortadan birleştirme derler yancın yoksa vay haline..Sen bak göster içine sinen bilinen referansı olan araba almaya çalış..Hakkında hayırlıysa olsun.
İlk Clio Rs 172 mi 4 sene kullandım
Yer yer rolling yaptım yer yer ekonomik kullandım
Her iki yönde rahatça kullanabilceğin nadir araçlardandır.
Gelelim muhtemel arıza çıkartabilcek parçalara
*Şanzıman
Şanzımanında genelde 2. vites ve 3. vites cartlama veya geçmeme problemi ilk karşılaşılır
Aslında tamiri basittir.Dişlileri ucuzdur , senkromeçleride ucuzdur
Araba alışmana bakar ben 3 sene sürekli gazlamama rağmen şanzımanımı bozamamıştım alan kişide halen dahada ip gibi vitesleri geçer
*Rolanti Sorunu
Genelde bu rolanti valfi veya kelebek ile ilgilidir
Bazende emme manifoldlarından hava alması ilede ilgili olabilir
Tam tersi bunları hepsi bir aradada olabilen arabaları gördüm
Rolanti valfinin tepesinin muadilleri vardır 60 -80 TL ye bunlar seni uzun süre götürür ama eninde sonunda valfi bozmaya her rs çi mahkumdur
Valfin bozulmasının nedeni çok sıcaklaşan headersa çok yakın konumlandırılmış olması burda valfin kavrulması
Kelebek bozulursa temiz takılmayan çıkma kelebeğe 400 TL verirsin
Manifold contaları 25 şer TL dir değiştirirsin geçer
*Buji Kablosu
Genelde buji kabloları çok narin oldugundan sök tak yaparken bozulur
Alt devirde boğulma teklemeler şeklinde olup üst devirlerde hiç sıkıntısız gidersin
Sıfırı 400 TL civarıdır
*Motor Kulağı
Sıfırdan 1-2 tapa gaz kalkmadıkça aslında bu kulagı kırmak imkansızdır
Kangoo kulagı ile aynı oldugundan sıfırının muadillerini 40 TL ye alabiliyorsun
*Sente Ayarı
Sente ayarını işinin ehli insanlar yapmalıdır
Bugüne kadar düzgün senteli rs çok nadir görmüşümdür
Zor olmasının sebebi aparatların eski oluşu + bilgisizlik + uğraşılmaması + krank ve ayar yapılan üst kasnaklarda kama olmayışı
Genel hata son sıkma aşamasında yapılır
Son 1 tık daha sıkılmak ve zorlanmak istenilen durumda kamasız olan sistemin için dönüp senteyi kaçırmaktadır
Dahada aklıma gelen şeyler olursa ilerleyen zamanlarda yazarım
Sahibindendeki 34TT0037 dusunuyorum abi bilginiz varmi arac hakkinda?
Sen araç mı sorguluyorsun yoksa genel bir bilgi mi almak istiyorsun ?
Genel sorgu için sorgulamalar bolumune bakıver bunlarin disinda öğrenmek istediğin bisey olursada yardımcı oluruz kardeşim
İnsan gibi sürersen hiçbir araba fazla yakmaz arıza çıkarmaz.
Orjinal bujileri 2012de 140 tl miydi neydi yanlış hatırlamıyorsam fransadan gelmişti