Zamanla deĞİŞİmlerİ hep beraber gÖreceĞİz :)
http://i.hizliresim.com/WZ5b7P.jpg
Printable View
Zamanla deĞİŞİmlerİ hep beraber gÖreceĞİz :)
http://i.hizliresim.com/WZ5b7P.jpg
ilk işimiz tabiki motor :)
http://i.hizliresim.com/OZgV7Q.jpg
http://i.hizliresim.com/VLdPYr.jpg
Hayırlı ugurlu olsun. Allah dert zeval vermesin :)
rover ların bu kasasını begeniyorum. hayırlı olsun şimdiden kolay gelsin :D
220 kullanıcısı olarak,,220lerin bodykit ihtiyacı yoktur zaten orjinal ön tamponu hele hele arka tamponu çok güzeldir,spor yay 220 lere ilaç gibi geliyo spor yay şart,,,malesef araç katliama ugramış
Kolay gelsin belki ön tampon da elden geçirilebilir, değişik kavisli tasarımlar uygulanabilir...
Zaten ön tampon aracın orjinal 220 görünümünden tamamen çıkarmış ve farklı bir model geçmiştir...ufak bir üzerinde çalışıp daha estetik görünüme sahip olacak inş. ..
ılk foto daki haline siz getirmediniz umarım. Allah kolaylık versin
tamamen orjinal görüme dönüş, güzel bir mavi renk, (yeni tayyar mavisi mesela) beyaz/bronz jantlar ve yay ile çok hoş olacaktır. kolaylıklar dilerim.
kırmızı da güzelmiş, arka kanat sökülüp bir bakılabilir, çok hoş ve farklı olabilir.
http://i252.photobucket.com/albums/h...psuakee3gr.jpg
http://i252.photobucket.com/albums/h...ps92ccf02a.jpg
http://autopiredda.com/wp-content/up...-PETINO-34.jpg
uğraş isteyen bir araç, kocaman maşallah, emeğinize sağlık ...
bu ne ya ırzına geçilmiş aletin. Kolay gelsin.
arkadaşlar yorumlarınıza dikkat edin biraz irzina geçmiş falan ne demek eleştirilerinize açiğim tabiki ama her kesim kendibi düşünüp ben olsan şöyle yapardım böyle yapardım :) yapın abi sizi tutan mı var.....zevkler ve rengler tartışılmaz......ayrıca sizene para benım araba benim...farkli bir setap farkli bir imaj bu görsellik sene 2006 da yapılmış tunıng dergisin de kapak olmuş bir araçdir.....O zamanın imkan ve olanakları bunlardı....emeğe saygı lütfen dilinizle kimsenin emeğini sokmayın....saygılar
http://i.hizliresim.com/po1pJn.jpg
Kimse kimsenin emeğine bir şey sokmamış. Felaket ötesi görünüyor denmiş sadece.
Orjinale dönerseniz bence de güzel olacaktır. bu hali çok ucuz görünüyor.
araç bugunku sartlara göre katliama ugramış gibi görünebilir belki ama bu arabanın bu halıyle bugune kadar geldıgıne cok sasırdım gösterdıgın dergı hala elımde mevcut o gunun sartlarına göre gayet basarılı olan bı aractı hatırlayanlar eminim vardır
şimdilik bunlarla başladık....http://i.hizliresim.com/j2kboL.jpg
http://i.hizliresim.com/mzYAn8.jpg
kollar da tamamdır :)
http://i.hizliresim.com/Eqa9Zz.jpg
turbo pert....
http://i.hizliresim.com/2kXzb2.jpg
http://i.hizliresim.com/B0p7kM.jpg
kollar da tamamdır :)
ve motor a-z ye dizilir....
http://i.hizliresim.com/8b4RqA.jpg
Bu araba nıye tutulmadı bna senenını bırı soyleyebılırmı
şimdi ufakdan elden geçirdiklerimiz...
hks evc 6
defi unıte control 2 ve göstergeler
hks turbo timer
nos kiti
intercoller water soğtucu kiti
apexi safc2
vb.....turbo dahilir... :)
http://i.hizliresim.com/gA3JVR.jpg
http://i.hizliresim.com/ZVbPQa.jpg
http://i.hizliresim.com/oZDR8m.jpg
http://i.hizliresim.com/lya6rX.jpg
http://i.hizliresim.com/VLq1Xn.jpg
http://i.hizliresim.com/ng83m0.jpg
http://i.hizliresim.com/vL1v8v.jpg
http://i.hizliresim.com/1kQlDA.jpg
http://i.hizliresim.com/L4VWgj.jpg
http://i.hizliresim.com/rVlo87.jpg
devamı ilerde.....
aslın da tutulan bır araç ama insanlarımız 200hp orjınal bir turbo aracın farkında değil.... :)
İnşallah orjinal parçalarla toplanır dış görünüm
aracın orjinal radyatörü küçük adamlar aracı yaparken bazı ülkelerin sıcak havasını hesaba katmamış anlaşılan,,bu araca binenlerde çogunlukla conta yakmış,,sonra adı çıkmış 9 a inmez 8 e gibi karışık bişi olmuş,onu anladıkta bari intercolu havadar bi yere kooysaydınız arkadaş intercol ısındıgından arac bogluyor baya baya güç kaybı oluyo,,bu araçlarda radyatör büyümesi ve intercool büyütülüp öne alınması şart bide fren sistemi güçlendirilmeli,,,220 güzel arabadır kötü olsaydı 7 senedir binmezdim,220 yi yaşamak lazım
boyle motor sokup toplayan ozellikle turbolari boyle dagitan insanlara imreniyorum gunde 5 ogun turbo sesi dinleyen bir sahsiyetim. Dis gorunus beni baglamaz zevk meselesidir emege saygim var nacizane fikrim biraz fazla olmus belirttigim gibi emege sonsuz saygim var. Motor islemleri bittikten sonra nos ile bir zaman olcumu yaparsiniz artik :) 0-100 100-200 merak ettim acikcasi :)
dergilere her çıkan araba süper mi demek oluyor. Bu görünüşü çok ucuz ve kalitesiz. O zamanda kalitesizdi şimdi de kalitesiz. Bunun sene ile alakası yok. Amerikada ingilterede hangi tuning firmasına gösterirsen göster o dergiyi adama gülerler emin ol o sene de gülerlerdi.
Bu arabalar tutulmadı diye bişey yok. Getirilen bütün arabalar satıldı. 2 el fiyatlarıda yüksekti. Ne zamanki yedek parça sıkıntısı ve servislerin kalitesizliği ortaya çıktı burada da fiyatlar düştü.
Downpipe uygulamasida ve 76, lik krom uygulaması :) devami var tabi ....şimdilik devam
http://i.hizliresim.com/aDOVMz.jpg
http://i.hizliresim.com/YlXYW6.jpg
http://i.hizliresim.com/8b4V2a.jpg
http://i.hizliresim.com/DRNQ6O.jpg
http://i.hizliresim.com/mzYQ7R.jpg
http://i.hizliresim.com/j2k91r.jpg
dilinize sağlık çok güzel yorumlamışsınız :) sizleri de görmek isterim saygılar
Az daha büyük bir turbo takaydın keşke. Bi Gtx28 hakkıdır..
şuan orjıanl beyın 1 bar da fazlası kaldırmıyor....o yuzden üzerin deki zaten yeterince büyük ileri günler de yeni beyin işini çözersek ki çözülecek gibi inş. o zaman enjektör ve turbo işlevini yapacam...zaten motor içinin alt yapısı yapıldı...t16 motorun en büyük sorunu beyin.....malesef yoksa deli makineler
beyni acip ustun ustundeki map sensoru lehimlerinden ayirip, internetten ebayden alacaginiz 3 bar map sensor Balgatin.
motor güç hedefine gore buyuk enjektör ve safc ile basinci açmaya baslarsiniz. 3 bar map sensor ile 2 bar basinca kadar kullanabilirsiniz.
gerisi wideband yardimiyla ayar yapmak.
ufak tefek dezavantajlari olsafa buna benzer setup i amerikali Avustralyalı vatandaşlar 20 senedir kullanıyor :)
Zaten o Şekİl dedİĞİnİz gİb beyİn İÇİn dekİ map sensÖrÜ orjİnale Çevİrİldİ safc2 İle İptalİ yapildi...sikinti ayar olayi falan İnŞ. Sifirdan beyİn yapiliyor yÜrÜtecem bu canavari.. :)
map sensor orijinal olmayacak.
orijinal map sensoru 2 bar kapasiteli, 1 bar basinc uzerine cikilmiyor.
mevcut un yerine 3 bar map sensor baglayinca, 2 bar basinca kadar kullanabileceksiniz.
gerisi safc, buyuk enjektor ve wideband ile ayar.
çok pahali beyin şart değil yürütmek için :)
zaten aracım 750cc gt28 turbo 1,5 barda yürüyen bir aletti ama safc2 ayarları devamlı sorun olduğundan iptal ettik t16 moto grubu için sıfırdan beyin yapıyoruz şuan arge aşamasında inş. bu ülkede rover turbolu araçlar da yürüteceğiz...
tuncay isimli bi arkadaş vardı o beyin konusunda yardımcı olur
çok yakin bir sevdiğim abimdir kendisi devamlı irtibat içerisindeyiz...fakat biz farkli bir sistem üzerinde duruyoruz...aynı obd2 gibi düşünün
maşallah,ALLAH kazasız belasız sürmeyi nasip etsin,dış görünüş olarak herkesin zevki ayrıdır,fakat orjinal haline dönerse daha güzel olur düşüncesindeyim.
araç aslın da tutuldu....fakat insanlar halen daha rover 220 turbo diye bir arabanın varlığından bile habersiz :) fabrikasyon 200 hp bir araç dediğim de bugün bile sıfır otomobillere yolda kök söktüren gizli kalmış araçlardandır....ve günümüz de daha da göz kamaştıracaktır.....
öncelikle kazasız belasız sürüşleriniz olsun ; ancak diğer tüm kullanıcılara katılıyorum eğer maliyetli olmazsa ön arka tampon bulup oem görüntüye dönün yan marşpiyeride sökün derim ama siz bir kaç post önce benim kararım benim aracım demişsiniz saygı duyarım