Benim icin efsanedir tektir paylasmak istedim sonuna kadar izlemenizi tavsiye ederim.http://youtu.be/OSMCfPASImQ
Printable View
Benim icin efsanedir tektir paylasmak istedim sonuna kadar izlemenizi tavsiye ederim.http://youtu.be/OSMCfPASImQ
Resmen ekran karşısında orgazm oldum..
Sabah sabah ilaç gibi geldi. Teşekkürler
başlıkta 1897 görünce dedim hayırdır :)
Bayram öncesinde iş yerinde can sıkıntısına birebir geldi :)
hiçbir elektronik destek yok arabayla savaşıyor resmen bayıldım :)
Bu kadar oversteer olan bir arac ile harikalar yaratmis. **** baska kafa baska oynuyor....
Adamin bilegini opmek gerekir...
yardımcı sistem yok herşey şöförde. Paylaşim ilaç gibi geldi teşekkrler
yeni nesil araçları bu yüzden sevmiyorum... Herkez şöför herkez hızlı artık...
Eskiden araçlar çok daha basitti. Direksiyon aracı döndürür, vites kolu da vitesi değiştirirdi. O zamanlar fark yaratan hâlâ pilotlardı..
0 retweet 0 favori
bi ara tayfa vardı forumda , ben daha iyi sürerimciler :D bu arabanın arkası makaslıydı galiba dogrumu hatırlıyorum :) arkasının bu kadar atması bu yüzdendi sanırım
Playstation 2 varken GranTurismo 4'de çok çılgın atardım bunla:D
benim bildiğim kullanan Ayrton Senna bu videoda.
http://i.hizliresim.com/DRnvV1.png
Senna mı bilmiyorum ama kökeni Türk olabilir siyah ayakkabı çoraplar efsane beyaz :D
Siyah ayakkabı beyaz çoraplar Ayrton Senna Nsx videosundada aynıydı.
video mükemmel.
Yanlız araç soldan direksiyon olmasına rağmen, silecekler neden sağdan direksiyon tipinde merak ettim. Bilen var mı?
Senna değil aracı kullanan Stefan Roser
http://img.9tro.com/images/original/...310_3-copy.jpg
Tabi o zamanlar abs-dsg-esp yoktu şekil vedat abilerimiz vardı semtten bilek iş yapardı :D Şaka bi yana gerçekten çok keyifli izlerken bile heyecan veriyor .
sürücü stephan roser diyo açıklamada harika bi sürüş bileğine sağlık
harbi şöfffeeeeeeerrrrrrrrr
vites yolu sinop- hatay mesafesi kadar peefff
adama kahvede esp arif diyorlarmış :)
Ring'in çevresi ne kadar çok değişmiş. Eskiden greenish hell'miş . Adamlarda yeşile saygı var.
helal olsun mükemmel plotaj.
Kullanan kisinin rally gecmisi var midir ?
Adam hakkının fazlasını vermiş arabaya.
Otokarla gurur duydum ruf bile magirusun vites kolunu kullanmış :D Dayıyı bir hafta başkaları beslemiştir çalışmamıştır o kollar yorgunluktan
Pistin toplam uzunlugu ne kadar acaba bilen varmı?
Deli gibi kayıyor araç, bugünkü mühendislik nerelere gelmiş helal olsun demek lazım
Tipik Porsche geyiğinden; silecek ters çalışınca önce sürücü tarafını temizliyor.
Başka bir geyik: anahtar da soldadır. LeMans'ta sürücüler koşup arabaya atladığı yıllarda, sol el kontak anahtarı, sağ el viteste aynı anda kalkabilsin diye. (Direksiyonu neyle çeviriyorlar lam, gece gece kıllandım şimdi)
Bu arada sol elle kontak anahtarını 4 dakikada falan tutturabiliyorum ben. Allahtan LeMans'ta yarışmıyorum, arabayla sadece bizim burdaki Laz24 bakkala falan gidiyorum.
Ek bilgi: 89'da çıkan 964'lere kadar 911'lerde yay yok, önde arkada torsiyon bar var. Araç kopunca, bu süspansiyon sistemi ve taaa arka tampondaki motorun momentumuyla çok acayip şeyler oluyor haliyle.
işte gerçek sürüş, kontra vermediği viraj yok :) şimdi araçları böyle kullanma imkanı kalmadı maalesef.
vitesi görünce aklıma bizim 1991 model Toros geldi :)
Gaz ve agirlik transferiyle donuyor bir cok viraji.
Adam muthis...
tek kelimeyle mukemmel benim soforlugum soforluk degilmis onu anladim
Delikanli seneler...
Direksiyon da hidrolik felan değil
Bilek gücü böyle birşey işte
Yıllar önce izlemiştim
Şimdi asr abs esp kulakçıklı dsg ile araç kullananlara bakınca insan hayret ediyor
Saygı duymak lazım
Aksi halde çarpılırsınız
:)