2007den 2013 e kadar olan bi model motor olarak sanziman olarak bir farklilklari var mi? Nelerine dikkat etmek gerekir? Kronik problemi var midir? Tesekkur ederim
Printable View
2007den 2013 e kadar olan bi model motor olarak sanziman olarak bir farklilklari var mi? Nelerine dikkat etmek gerekir? Kronik problemi var midir? Tesekkur ederim
Aynı motor e89 Z4 3.5 deki N54 306 hp turbo motor gayet güzel giden keyifli bir araç , temizi ve düşük km çok az kaldı artık olanlar da genelde komik rakamlar istiyorlar , km düşürülmüş olanlara dikkat edin sonradan ///M yapıldı diyerek kazalı toplayanlar var , turbo olduğu için önü çok açık 3.35 in JB4 yazılım yapıp çok keyifli kullanırsınız şanzıman belli güçlere kadar iyi dayanıyor çok sorun çıkaracağını sanmam e92 -e93 ler genellikle arka jantlar kırılıyor replica ise hele 3.35 de riske atmayın orjinal jant alın derim iç trimlerinin yumuşak yerleri hassas soyulabiliyor temizini bulursanız keyifle uzun süre kullanırsınız hayırlısı olsun
turbo&quattro yusuf uzun zamandır kullanıcısı.. Bende aracına pek çok kere bindim. Çok çok keyifli bi araba, ama onunki gerçekten çok dolu. Görürse detaylı yazar.
70-80binde turbosu biter. Yeni versiyonla degistiyse sorun olmaz.
Genel olarak cok basarili. 400hp civari sorunsuz kullanirsiniz.
N54-N55 de motor ust yapisi farkli.
Aynen butce 100 bin 110 falan cikip bulucam insallah bisiler bakalim hayirliysa onceden bi arastirma yapmak istedim. Turbo&quattro abimizde gorunce yazarsa cok sevinirim
N54 > N55
N55 li 335 e bulaşmayın. N54 ün önü açık.
araçı şahsına mı bakıyosun ? eğer öyleyse s2k yı satıcak mısın ?
Mersindeki arac haci oldu , memleketteki butun kavsaklari en az 7 kere tavaf etti . Baska bilgiye gerek yoktur sanirim . Bartu abideyken iyiydi ama
Ben gördüğümüz zaman ki haline kefilim dediğimi anlamadınız sanırım ? Ben 2-3 parça lokal den baska bir şeyi yok diye biliyorum ve o haline kefil olurdum ondan sonrasını bilemem yazan olmuş murat abinin araçtı diye farkındaysanız ondan da bilgi istedim aracın durumu için 7 kere tavaf etti derken yanladı mı yoksa kaza mı yaptı anlamadım
şuanda yeni merakım bu 335lere single gtx35 takıp 600hp yürütüyorlar onları inceliyorum çok mantıklı bi araç 335 n54 iyisidir.
3.5 senedir agZina kadar dolu 07 n54 335 kullaniyorum, Olgar inda dedigi gibi n54 > n55 . Gorsel olarak degilde motor modifiyesi yapacaklarin ilk tercihi n54 oluyor.
Jant kirilmasi sorununu oem style 189 larla yasadim. Onlari cikarip 7.xx serisi oem janti olan style 95 taktim jantim bir kez daha kirildi.
50 - 70k mil arasi devir daim ponpasi %90 ihtimal ile gidecek thermostat ile birlikte degistirilmesi tavsiye edilir. Buyuk bir kronik olmasina ragmen bmw geri cagirim yapmadi.
Ben turbo sorunu yasamadim hic aracim 160k km de. Belkide ayda yilda bir gaZlayabildigimdendir. Olabilecek turbo sorunu icin bmw usa 82k mil e kadar garanti verdi Tr yi bilmiyorum.
Benzin ponpasi n54 lerin ilk geri cagirimi yanlis bilmiyorsam. Bmw usa 08 de geri cagirim yapti, ona kesinlikle baktirin.
Aracimda birkac ayda bir gaz kesme sorunu oluyor arac safe mod a geciyor, servisler dahil ne oldugunu henuz bulamadik.
Cok fazla sensor oldugu icin biri sonuyor biri yaniyor :) benim ekranda plaka isigi ampulu hatasi var :)
Incik boncuk modifiye ile saka makinasi olabilirsin. Coilover ile cok cok iyi yol tutar.
EgZost sart. 3 sene egZostsuz gezdigim icin cok pismanim. Pinpirikli oldugum icin baya arastirdim oem performance exhaust ta karar kildim, ses efsane.
Trim sorunu yok, deriler cok cok kaliteli degil ama vasatta degil.
Gorsel modifiye tamamen zevk isi ama benim Zevkime gore oZellikle oem parcalar ile mukemmel bir arac ortaya cikarabilirsin.
Alacagin arac steptronic ise ve surekli manuel de kullanilmis yada kullanilacaksa sanzumanin altindaki kablolar kopacak bir daha manuele gecis yapmayacak araba. Lehimden anlayan az biraZ anlayan herkes geregini yapabilir.
Iceri biraz ruzgar sesi alir.
Mumkunse shift pad olsun. Gerci yoksada aparatlari var uygun fiyatli alinip tadi cikarilabilir.
Fiyat fayda olarak piyasada alinabilecek modellerin en basinda geliyor 335 ler.
Aklima dahada geldikce yazarim.
Tesekkur ederim abicim cok yararli oldu yazdiklarin. Mersindeki aracla alakali yazan arkadaslara da cok tesekkur ederim
Yaklasik 8 aydir kullaniyorum aracim da 2008 30.000km de. Yapilabilecek hersey de mevcut aracimda saglikli bir sekilde de ugrasmayi seviyorum. Ams cooler eisenmann race egzoz ve quaife kilitle kullaniyorum. Cok kisik 0.7 bar basincla 375hp olarak sorunsuz kullaniyorum. Ama n54 un kronik ufak tefek masraflari oluyor hpfp gibi onuda yeni tipiyle degistirince sorun kalkiyor ortadan onlar disinda sorunsuz bir arac.Sanziman biraz yavas ve devir kesicisi yok ancak cok saglam ve gunluk kullanima cok uygun. Kafaniza takilan birsey olursa herzaman sorabilirsiniz.
Araç sahibi tanıdığımdır daha önce kendisine araçımı satmıştım bu aracın neyi var çünkü aracın eski plakası brt gibi bişeydigaliba şuanki sahibi alıp kısa süre kullanıp askerr gitti yani bir senedir kullanmıyordu aracı bazen kuzeni kullanıyo diye biliyorum arka çamurlukta lokal var demişti bana bende almak için niyetlenmiştim gecen sene sahibi askere giderken ve kendiside kazasız diye aldı diye biliyorum gerekli şeyleri yazarsanıx sahişini bilgilendiriyim teşekkürler
Bana aracı alırken ne eder bir parçada lokal var demişti şimdi kafam karıştı alırken habrrimi ypktu yoksa şimdi mi böylr söylüyor
bende niyetlendim bir ara vergisi birde km çok oluşu geri çekti beni
Defalarca yazdim ya i 2007-2008'den beri yaziyorum.
Bu araci saglikli kullanicaksaniz 400hp yi gecmeyin,380 guvenli tarafdir.
Alicaginiz arac km li olucak,yani bir cok parcasi eski olucak. Yuklemeyide oyle dusunun. Ben 2008'de sattim sonra neler olmustur bilemem.
ben 480HP stabil olarak kullandım hiç bir sıkıntı yaşamadım 70K KM de turboları sırf cızırtı sesi çıkarıyor diye değiştim. Turbo içindeki palden geliyordu ses herhangi bir performans düşüşü yoktu kafayı taktım değiştim.
Hiç bir şey olmaz 400HP altı diye bir kural yok. En son satarken son ayarını özgün yaptı Mustang Dynoda 438 HP güç verdi mustang dynonun %10 kayıbınıda unutmamak lazım.
Saygılar.
JB4 kesinlikle kullanmayın arabanın beynini s*kiyor. 0* beyin alıp özgüne kodlattım ben emin olun jb4 den daha hızlı oluyor.
Şuda nostalji olsun
https://www.youtube.com/watch?v=FaXHdfFHChk
480hp yi nasil aldiniz? Yapilanlari yazarsaniz bilgilenmis oluruz.
Bu motordan kullanmadigim bmw serisi yok,1-3-5-7-X6 hatta 1M. Turkiye sartlarinda,sadece bizim benzimizle,kimyager gibi olmadan bu gucleri sorunsuz yurutucek kisinin elini operim ve Allah tarafindan sevilen kisi ilan etmek gerekir.
SorunLAR yasadim,yasayanLARi cok gordum,Turkiye ve diger ulkelerde.
Hakkiyla yapilmis 400+ lara sozum meclisden disari.Sonucda bir cok sey degisiyor. Ama onlarinda diff-sanzimanda (guclenmesiyse)yada diger parcalarda ilerleyen kmlerde sorun yasiyacagi asikar. Tabi cok az km kullanip,sadece arada gazlanirsa bu sorun otelenecektir.
Hi bir sorun yaşamadım Dyno kayıtları da Dr. ECu da duruyordur. Motor dahi açmadım araçta bolt on full doluydu.
Türkiye şartlarında da kimyager gibi olmadan bildiğin 95 oktan pompa benzini + methanol ile 438 HP (Mustang Dyno) güç ile paşa paşa kullandım.
Saygılar.
Specleri:
Full egzoz susturucu dahi yok
2 adet sıfır turbo
Afe hava filtresi kiti
AEM Methanol kiti
DR.ECU yazılım
HPF Intercooler
Kilitli dif.
Şanzıman modifiye
6 adet hks buji
3 adet benzin pompası Öndeki + arkadaki + ekstra biz bir tane daha ekledik benzin basıncı düşmesin diye.
vs
En son dynoya STP soktu aracı gelsin kendiside yazsın.
Kullanan arkadas kimse hor kullaniyor , gun icinde 2 3 kere denk geldim hep tapagaz gidiyor ayrica isikta yavasladiginda bariz balata sesiyle direksiyon tikirtisi duyuluyordu . Kaza boyadan ziyade bilincsiz kullanimin bu tip araclarda cikaracagi sorun ve masraflar bellidir . Hem cebi hem kafanizi yorar . Bu hali 2 ay falan onceydi suan bakimlidir duzgundur bilemem , ama o kullanim tarzindan sonra ben acikcasi almam
E bunlarla normal zaten. :) Gayet guzel olmus.
Benim yazilarimda bunu soyluyor. Ancak sorunsuz ne kadar gider bunu kimse garanti edemez.
"Ben" olsam,duzgun yazilim-yag sogutucu-cooler-intake ve kat iptali ile kafa/cep rahat kullanirdim. Sonucta cikan guc ciddi keyifli ve uzun vadede kafa agritmayacak cinsden. Cunku guc arttikca,kullanilan parca ve sanayide gecirilen zaman articaktir risk ile birlikte...
İlk yaptığın yorumu biraz daha açıklayıcı yapsaydın keşke bir de sonuna başka bişey söylemeye gerek yok yazmışsın yorumuny okuyunca araçta kaza var izlenimi oluşuyor varsa böyle bişey bilen söylesin en azından sahibini haberdar ediyim başkalarıda yanlış bilgilenmiş olmasın.her sert kullanılan araçta hacı olmuyor:)