Full adrenalin
https://youtu.be/iWg9IJhQskE
Full adrenalin
https://youtu.be/iWg9IJhQskE
çok zevkli olmuş vidyo maşallah
300 400 hp araba ile mötor geçenlere burdan hello
Trafik pek müsade etmesede her iki aracada sürücülerede maşallah :)
1100 demek hmm
ben ıhtımal vermıyorum olsa olsa 600 hplerde dır porsche 1100 hp 997 100-200 4 sec altı yapıyor ona gore hesap yapın
Benim 3.9lt strokerli 1000hp civari 997TT'em 100-200km 3,4 sec yapiyordum.
Ona gore hesap edin...
Araba hizli da 1100 de değildir be :)
porsche 35 kdu plaka ise o güç olarak 1000+ die biliyorum..Tabi bu videoda gücü nedir bilemem :)
Bu dağsu nun geçtiği turbo sanırım 1100 falan değil o araç kandırmayın insanları
Honda 1000rr 'nin 100-200 kmh 'si 3,7 ile 4 sec arası gibi kullanıma göre degisiyor.
Porsche bu motorla yürüyebiliyorsa 900+ hp var derim.
Videodaki hp si 1100 hp yaziyor.
porscheden wastegate sesi bile gelmiyor :D 1000 vs olması hıkaye max 600 dur 1000 lık 997 videosu ızleyın en basıtı anlıyacaksınız farkı :)
Abi be aynı dünyanın en iyi arabasını vtec gibi gören bazı hondacilar gibisin. Kaç yaşında adamsın sen inanıyor musun yazdığın değerlere ?
yalnız bu 1.4 tsi cı arkadaşların videoları ortalığı karıştırdı :D arabacılar motorculara , motorcular arabacılara giderli :D
Motor stock' mudur oynanmışmıdır bilemem. Videoya göre yorum yapiyorum.
Çok iyi bir pilot ile, 100-200 kmh si 4 sec ve alti yapan honda 1000rr var.
Bu kdu plaka olan degil esmotorun aracı, 1000rr in 100-200 u bildigim kadarıyla 4.5 sec civarı. Bu denemelerde porsche1100 hp modunda degil ve iki kisi o sureleri cıkarması normal..
la bana bazı videolarda alttan basıldığında supercharger sesi gibi bi ses geldi. Yanlış mı duydum. Arabanın hp hakkında bi fikrim yok ama motora ezdirmemiş kendini. en azından.
porchelerin klasik sesidir o ses. m50 deki v6 sesi gibi
Dipnot: 1000rr nin bazı modelleri 1 viteste 175 kmh yapabiliyor. Ara hizlanmalari seridir.
1 de 175 yapabilmesi için kadranda bile olmayan 15400 devri çevirmesi gerekir
Ha kadran yanılması ile genede 15000 devirlere çıkmassı lazım ki yok öyle bir 1000 rr fabrika çıkışı
Motorculari cok üzüyosunuz beyler
Motor stcok mu bilmiyoruz.
Bu arada 1000rr la yurudugune gore o arac 900 hp nin altinda degil beyler.
herkes motorcu herkes yarıscı bu nedir abi
bilen bilmeyen süren sürmeyen porsche'si olan olmayan konusuyo,
1000lik makina cbr 280e km ye kadar gsxr zx10 ile beraber yürüyo bazen önde bile olabiliyo hayaller ile yaşayanı gerçekler ile delerler
porsche kaç beygir derseniz 750 üstü oldugu belli 1000lik makinadan öyle kopmak kolay degil.
Ben bu tıp motorlarla denemıstım ama gecılmedım.
Polemık olmasın,sene 2012.
Genelde 200'e kadar yakın sonra roll devam ettıkce arayı acıyordum.
Burada hıc bır roll aynı olmamıs malesef... Sanırım 997tt stabıl yurumuyor...
benim kimseyle parasına iddasiına bir derdim yok.kadran veya hisler çok başka şeyler,makine ise başka.
standart bir arka lastik çevresi 2metre kabul edelim
1. viteste 165km/h hız görmek için 2014 rr ile;
165000 metre yol /2 metre arka lastik çevresi = 82500 tur dönmesi gerekir arka lastiğin 1 saatte
82500 tur saatte/ 60dk = 1375 tur dönmesi gerekir arka lastiğin dakikada
arka dişlisi 42 diş ön dişlisi 16 diş, oran= 2,625
1375tur arka teker devri dakikada x 2,625 dişli oranı = 3609 tur ön dişlinin dakikada devri
1. vites oranı 2014 rr'ın 32/14 yani 2,286
ön dişli dakikada 3609 tur yaparken 1. vites dişlisi kranktan kaç devir almalı;
3609 devir ön dişli / 2,286 dişli oranı = 15700 devir/dakika
---------
2-3 cm daha sırtlı bir lastik kullanılsa olsun olsun 15,500-15,400 devir
ben 1000rr kötü demiyorum,yavaş demiyorum,videodaki kullanamamış demiyorum,ara hızlanmaları kötü demiyorum.
matematik; standart 1000rr ın düz bir yolda, dünya üzerinde, 1. viteste, 1 saatte,165km yol alabilmesi için 15.400-15.700 devir dönmesi gerektiğini söylüyor kullandığı lastiğe göre
edit,hesaplamayı yanlış yapmışım.yukarıdaki formulü dikkate almayın.14.200 devir lazımmış.neyse ne...14200 de kesiciye giriyorsa normalde 1,96m kabulen 190/50 lastiğinizin çevresi 2 metre geliyorsa yaparmış...
çıkın 1000 rr la 165 yapın ne diye yazıyorsam
motorun kullanılması tamamiyle kullanıcı ile ilgilidir
r1 ile 1. viteste 105 görüyorduk ki aşırı da sıkıştırılmıyordu.
2. viteste eğer iyi açılmış bir makine kasılır ise rahat rahat 200 ü görür, tabi sağlıklı mı kesinlikle hayır.
Videodan ve motosiklet kadranindan , hizlanma surelerinden hp okuyacak kadar alt yapı var forumda. Tebrik ediyorum hakikaten şaşırdım.
"abi bu kaç basıyor?" seviyesinden uzaklasacak olursak,
1000rr vites-süratleri asagıda yazıyor, kac yapıp yapamadıgını acıkca goruyoruz.
http://i.hizliresim.com/gyW5vZ.png
***
bu arada...
zx10 ve s1000rr apayrı dünyalar... aynı "kalite"de 2 pilot ile denendiginde kendisinden 20bg -+ daha güçsüz bir "RR" a düzlükte fark atacaklardır. aynı gitmeleri ya da "rr" ın onde olması tamamen pılotaj ya da motor saglıgından-bakımsızlıgından kaynaklıdır...