ilk kez süre denedim arkadaşlar. frenlerim son turda şişti.
sürüşüm ve dış etkenlerle beraber 3-4 saniye daha gidebileceğimi tahmin ediyorum.
tavsiye, yorum ve eleştiriye açığım. iyi seyirler.
Ön cam
POV
Printable View
ilk kez süre denedim arkadaşlar. frenlerim son turda şişti.
sürüşüm ve dış etkenlerle beraber 3-4 saniye daha gidebileceğimi tahmin ediyorum.
tavsiye, yorum ve eleştiriye açığım. iyi seyirler.
Ön cam
POV
Video kalitesi gerçekten çok güzel olmuş özelliklede pov :)
Frenler birazcık koyvermese çok daha güzel süreler gelirmiş keyifle izledim :)
bence 3-4 saniyeden fazlası var.
Hedef 2.25 altı olmalı :) Gelecek sezon güzel şeyler çıkacaktır :)
Oeh ulan şu pist beygirli arabayla da ayrı bir güzel. Ne yürüyor maşallah.
Lastik, fren ve yol çizgisiyle ( :) ) en az 6-7 sn marj var.
eyyy masallaah 3 e ne attın be abicim :D
süre işini felan bilmem ama araba güzel gidiyor çekimlerde güzel maşşallah
Teşekkürler arkadaşlar. Stock halde oldugu kadar gelistirmeyi dusunuyorum. 2:30 şimdilik ilk hedefim.
takip etmek isteyen arkadaslar icin instagram; imv8er
2 tonluk araba için gayet iyi bir süre tebrikler.
Sürelere baktığımız zaman slick lastikli,hafif yapılı pistte çok daha iyi olan E46 m3 csl'ler dediğiniz süreleri yapıyor.Hatta bitanesinin pilotu profesyönel olarak yarışıyordu galiba.Böyle düşününce sanki zor gibi 2:25 ve altı m5 için.
1:10'da önden kaya kaya Audi'ye çarpacaksın sandım abi :) Daha sakin gidersen kesin +5saniye indirirsin tur zamanını bence.
stock halde 2:25 zannetmiyorum. ne de olsa ağır araba. ciddi değişiklikler lazım. 2.30 ideal olacak benim için. hele ki geçen ay kötü lastiklerle çıktığım pist gününden sonra 2:34 bile ilaç gibi geldi. koymayacaktım ama ibretlik olsun diye paylaşayım, bitik lastikle çıkmasın kimse..
https://www.youtube.com/watch?v=x9E1hjiKAAw
Sürüş için birşey diyemem fakat, makinanın sesi şahane...
Araba cok hasmetli ya, bi daha boyle araba gelmez ne bmw den ne baskasindan, iyi gunlerde kullanin keyfini cikarin
Bence direksiyonu yanlis tutuyorsunuz ve cok keskin hareketlerle ceviriyosunuz, pistle ilgili bir sey bilmiyorum ama gozume carpan yanlisiniz bu surusteki. Yoksa vites dusururken devir esitlemeyi falan da cok guzel cozmussunuz, o devirlerde kompresyona girse arkasi sapitir, siz onu elimine ediyosunuz ama direksiyonu tutus seklinizden dolayi hakimiyetiniz %100 degil
araba ve egzoz komple stock.
teşekkür ederim. özellikle 7. virajda o sıkıntı var. çizgim iyi olmadığından fazla yavaşlıyorum sonra toparlamaya çalışıyorum. Oraya 3. vitesle girip 80+ hızlarda dönebilmem lazım sanırım iyi bir süre için.
maşallah güzel olmuş.
Lastikler cok tutmuyor gibi bir de vites dusururken subaplara dikkat :)
son turda frenler gibi lastikler de baya şişti. 32-30/33-35 psi olarak ayarlamıştık basınçları. lastiklerin hepsi iyi durumda. arkaları cuma günü yeni taktım hatta 2215 tarihli. arka düzlükte frene tam oturduğum halde yavaşlamamış o yüzden 3. vitesi zorladık biraz yoksa 6bin civarı denk gelmesi lazımdı :)
sürüş karakterinizde hata var. Tek elle viraja girilmez. Hakim olurum sanırsınız ancak hakimiyet yoktur. Freni sokakta kullanıldığı şekilde kullanıyorsunuz yani pist için verimsiz bir frenaj o nedenle hem önce fren yapıosunuz hem de viraja arabayı fırlatıosunuz yani viraja girmiosunuz hızdan dolayı. 2:25 o güçteki bir araba için hayal değil bencede.
O keskin sürüşe rağmen araç bence çok iyi tutunuyor.
Frene sokakta nasıl basıyorsanız o şekilde basıyorsunuz. Pistte frene allah ne verdiyse basmanız gerekiyor. Sonuçta zaman kazanmaya çalışıyorsunuz. Sürekli olarak maks fren ve tutunabildiği sürece maks gaz ile gitmeniz gerek. Arada aylak zaman vs olmamalı. Yani sağ ayağınız ya fren pedalına ya da gaz pedalına basıyor olmalı. Gaz pedalınında bütün kademelerini çok iyi kullanabilmeye çalışmanız gerek bu tip güçlü arabalarda.
Viraj çıkışlarında hafif kıçı dışarı çıkacak şekilde gaza oturarak gitmenizde problem yok doğru çizgide olduktan sonra. Sizde problem viraj çizgileriniz düzgün olmadığı için denge bozuk ve gaza oturmaya çalıştığınız anda otomatik olarak araba tutunamıyor ve yanlamaya başlıyor. Bunun da ana nedeni fren noktaları ve hatalı frenaj.
bitik lastikle çıktığın turlar bence kıstas olamaz, diğerleri içinde yorumum bu araçtan daha alınacak sn war.bence frenlerini upgrade etmelisin çok şey değişecek emin ol.
tebrikler
Bu mantığa katılıyorum, arabanın boşa bırakıldığı her saniyenin çeyreği kayıptır. Ancak arkadan itişli, torklu ve ağır bir arabanın, istanbul park gibi her virajı tuzaklarla dolu bir pistte stabilitesini bozmadan ilerleyebilmesi için arada bir 4 ayak üstüne düşmesini beklemek gerekiyor. En azından araç stock haldeyken ve ben de pist konusunda bu kadar tecrübesizken.. Stock kullanmaya devam edicem fakat kendimi çok geliştirmem lazım. Bu video seansın son 3 dakikasına ait. Bu süreyi son turda yaptık. Frenler o kadar şişmişti ki artık hiç tutmuyordu diyebilirim. Arka düzlükte 213kmh'de frene bastığımda kimseler yok gibiydi. shift lock ile dönebildim zaten 12'inci virajı tekrar izleyin 3'ten 2'ye çekene kadar frene basmıyormuşum gibi gidiyorduk dümdüz :) Halbuki freni paspasa gömmüştüm. Hidrolik kaynamış olmalı. Gelecek seanslarda yarış tipi kaynamayan hidrolik kullanacağım.
bu da benimle aynı problemi yaşayan bir abimin aynı virajda duramayışı :)
13'üncü virajda yanladık evet. ya fazla oturdum gaza ya da arka lastikler çok ısındığı için baya şişti bilmiyorum. zaten 12'inci viraja fazla hızlı girdiğimiz için çizgimiz çoktan bozuktu.
teşekkür ederim. şu an ilk sırada hidrolik değişimi var. disk ve balatalar piste girdiğim gibi duruyor. eğer hidrolik de çözüm olmazsa önce balata sonra disk iyileştirmesi yapabilirim.
6-7 psi düşük tuttuk fakat yetmedi malesef. ya da süre turunu sona bırakmamak gerekiyordu bilemiyorum. gelecek seanslarda 8-10psi kadar düşürmeyi planlıyorum.