http://i1159.photobucket.com/albums/...psqjrr3xc0.jpg
http://i1159.photobucket.com/albums/...psi5edktbo.jpg
Printable View
Bir W124 sahibi olarak, bu konu nasıl gözümden kaçmış anlamadım. :) Ne aldınız turbodan sonuç olarak? Motor içine girdiniz mi?
kaynak işleri acemi işi gibi duruyor :)
sonuç nasıl? kaç hp oldu??
Sessiz sinema gibi olmuş. En azından hikayesini de yazsaydınız tadında olurdu diye düşünüyorum.
Teşekkürler
Maalesef açıklama yazamamıştım ve öyle olmuştu :)
Hayırlı olsun
Araç 1993 model m111 200e
Motor w210 da kullanilan 136 lik dimi ? Kazasiz belasiz yollarda goruruz insallah :) Proje bahsettiginiz gibi sonlandirilirsa cok canlar yakar :)
Gazlama videosu gelir mi acaba merak ettim. MAşallah emeğinize sağlık
uzun yıllardır mercedese bınerım aracta 2jz supranın baskısına daır bırsey goremedım. kendı baskısının ustune bronz var aracınızın. gozume ılk carpan detaydan 2. sı de brembo dıskler. ınsanları yanlıs bılgılendırmezsenız daha ıyı olur.
Kaynaklar sağlıksız görünüyor, onun dışında ellerinize sağlık cesaret isteyen proje tebriklet
şahsi tavsiyem tig ile yeniden yapmanız parçaları onun dışında emeğinize sağlık
Şekil sever olarak kaynakları hiç beğenmedim çok amatör olmuş belki malzemenin yapısı müsade etmemiştir bilmiyorum onun dışında video güzel olur merak ettim maşallah
kardeş supra baskısı dedigin nedir supra baskısı olunca noluyo ayrıca orda supra baskısı felanda yok bildigin bronz balata var aynısından corsa 1.7lerede takıyolar
Aracın kondüsyonu yerinde temiz bir araca benziyor daha kaliteli bir işçiliği hakediyormuş kaldıki o kaynaklar muhtemelen kaçırıyordur.En kısa zamanda video istiyoruz merak uyandıran bir proje olmuş emeğinize sağlık.
benim de anlamadığım 10 dişli pirizdireğe:
http://i1159.photobucket.com/albums/...ps2trzfscm.jpg
nasıl oldu da ince diş takmayı başardınız, pirizdirek mi değişti?
http://i1159.photobucket.com/albums/...psvmdx7k5s.jpg
sorularımıza boşuna cevap arıyoruz sanırım...
2 litre m111 motora 1 bar basarak 350 HP olmaz.
Atmosferiği 9,6 sıkıştırma 136 beygir olan motora; kapaklar değişmeden, ciddi yüksek egzantrik takmadan 1 bar turboyla alabileceğiniz en yüksek 250 HP. O da kağıt üzerinde.
yanlış anlamayın ama kaynaklar çok baştan savma duruyor.böyle bir proje için en ufak detay bile önemli olsa gerek.
kolay gelsin şimdiden..
350 HP olan bir araci getirin deneyelim sonucu görün. 9.6 sıkıştırma orani orjinal pistonda. Biz CP forged pistonla değiştiriyoruz ayrica kapakta değişti. Bizim 0.5 bar basarak aldığımiz sonuç 250 HP idi. Olmaz diyenlerin inadina suan bu projeyi gerçekleştiriyoruz ve bittiğinde olmaz dediğiniz sonucu alacağız.
Maşallah yıldız ne hale gelmiş ;)
Bugun Mercedes'in 2 litrede seri uretim olarak en guclu motor olarak deklare ettiği günceli 381 ilk jenerasyonu 360 hp olan motora yakin bir guc elde ettiğinizi, hemde bunu m111 kodlu eski teknoloji bir motor ile gerçekleştirdiğinizi soyluyorsunuz.. Ilginc! Allah utandirmasin..
Ben de o güçlerin çıkmayacağını düşünenlerdenim. 350hp araçla deneyelim görelim demişsiniz araçlar aynı güç ve ağırlıkta olursa daha kaliteli bir sonuç olur.
Burada olmaz denen çok şeyin olduğunu, gördüm o yüzden ön yargılarım yok :) Sonuç ne çıkarsa çıksın ender yapılan bir proje olmuş elinize emeğinize sağlık. Nacizane tavsiyem işçiliğe biraz daha dikkat etmeniz.
maşallah hocam,allah utandırmasın,inşallah gönlünüze göre bir proje olur:) bizde keyifle videolarını izleriz:)
Eski teknoloji motora karşılık yeni teknolojik gelişmeler ve uygulamalarla neden olmasin? Yakindan takip ettiğim projelere baktığım zaman da yapılması zor olan ve elde edilmesi imkansiz olacak güçler elde ediliyor. Biz de belkide şuanda Turkiyede bir ilki başaracağiz ve bu konuda da daha önce dedigim gibi denemeye açığız. Allahin izniyle sezonun başlamasi ile başlayacağiz