Detaylı konusunu güncel haberlere açtım ama onay bekliyor :)
https://www.youtube.com/watch?v=SEBTfakjeO4
Printable View
Detaylı konusunu güncel haberlere açtım ama onay bekliyor :)
https://www.youtube.com/watch?v=SEBTfakjeO4
Mobilciler için link
https://www.youtube.com/watch?v=SEBTfakjeO4
duzlukte 250 den sonra ters 1g yemıs adam nası frenleme yapıyorsa :) super deger, tebrıkler valla. rönomuz bakalım karşı atak ne yapacak :)
Iyi bari tamamen kavgayo bitirdi,bana gore rekor olmayan ama bazi hondacilara gore rekor olan sureyi dahada assagiya cekmis :)
O süreyi yaptıysa diz çöker tövbe isterim.. :)
Listede yok ? https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
video da yol gözükmüyor açıklamaları ekleyince olmamış.
Beni bile sasirtti:)ama golf yol tutmuyor diyenlere gelebilir:)
Type-r'in 270 gordugu yerde golf anca 250 gorebildi :) Development type r ile normal typer'in farkini anlamaniz icin guzel bir ornek bence.
Normal satilan typer'in ,gti clupsportu gecmesi cok zor cunku stock-stock halde :)
gti cs 1280kg 310hp
type-r 1450kg 315hp
hesap ortada
Clubsport S ne oluyo ?
Konu ikinci sayfayı bile görmemiş ki açılalı 5 gün olmuş .
Fabrikasyon olarak tabi :)
İçeriği golf olan konuda type-r ın daha fazla konuşulması da ilginç olmuş.
vw ci arkadaşlar ar-ge yi kendi yapmış gibi sevinir şimdi ooo type-r geçtik diye :D
Konunun içeriği rekor , dolayısıyla Type-r 'ın konuşulması neden ilginç geldi ki. Honda rekor kıracağız, kırıyoruz, kırdık diyerekten en başında beri otomobili lanse etti ama sonuç olarak gelişim sürecinde olan bir otomobil ile rekor kırdı .
Öyle ya da böyle şu an Golf konusunda kıstas alınacak süre Type'r olduğu için ,konuşulması gayet normal .
Ben Renault cephesini merak ediyorum açıkçası. Yıllarca Ring'i kendi oyun alanları yaptı ama şimdi rekabet kızıştı , bu da en çok bizlere yarıyor.
Type-r ın rekoru diye bişey yok zaten sn atlanan seri üretimi olmayan hiç bi yerde rekor kırdığı kayda geçmeyen sadece hondanın yaydığı bi video var ortada. Rs dururken type-ın rakip olarak görülmesi ilginç geldi sadece. Yoksa rekor kırıldıysa rakip ile kıyas tabii ki normal ama bi de vw ci davranışı var o irite etti yoksa kıyas yapılsın :)
Cok gerilerek izledim,***** Golf <3
Civic Type R vs Golf GTI Clubsport S: FWD hot hatch drag race - YouTube
https://youtu.be/G0ey_Tido0g
Amanin... Tayyar bu kadar kisa vites oranlarina ragmen neden gecememis?
Pistte de gecti Golf...
golf resmen ateş etmiş. 4bin sterlin daha ucuz bi de ülkemizde 25-30bin liralık fark oluşur fiyatta teorik olarak..
muhtemelen sürüş dinamikleri ve zevki yine type-r kadar olmayacaktır. Herşey data olmamalı.
arabada oynamamı var anlayamadım ya da type-r ı çok abarttı millet , aynı hp güç oranında az buzda fark değil hani
Hondanın ilk turbo deneyimi, buna rağmen gayet iyi
Ancak gerçek şu ki turbo motor + sanzuman olayını vw çok çok iyi beceriyor,
Golf'ün kilo avantajı çok fazla testte yanlış yazılmış sanırım ama aracın sürücü haric 1285kg olması lazım.Typer ise 1400kg civarı fark bundan sanırım..
Golf GTI Clubsport S - The World Premiere : Volkswagen UK
Golf GTI CS 1375 kg
The most powerful GTI ever smashes the Nurburgring lap record : Volkswagen UK
Type R 1397 Kg
Kilo ile alakali bi fark yok
Drag yerine roll yapsalarmış.
Roll de en azından daha stabil bir ölçüm verir diye düşünüyorum
1285 kg surucusuz agirligi,teknik veriye yazarken parantez acip surucu haric agirligi demedigi surece buna standart +75kg surucu agirligi eklidir demek
Honda.com.tr ise cildirmis,typer'a surucusuz 1450 kgmi ne yazmislar ahahahahahahahah :D Ingiltere sitesi honda.co.uk de ise surucu dahil 1397 kg yaziyor.Turkiyeye gelenlerin bagaja beton dokuyorlar herhalde :D Neyse kilolar dogru fark yok aralarinda nerdeyse :)
zaten 2.0 turbo motorlarda VAG grubunun kendini tanıtmaya ihtiyacı yok çok başarılılar
honda yeni bir motor kasa ile çıktı bu yola ilerde stage2 + yarışları izleriz bol bol :)
en son geçen her zaman honda olur
Nurburgring in sitesinde 7.49 ile 73. Sırada golf, 7.50 ile 77. Sırada Civic var. Bunlar resmi rekor değil mi?
Verdiğim linke baktıysanız orda aracın boş ağırlığı sürücü ve avandalıklar hariç %90 dolu depo ile 1285kg.
Sürücü ve avandalıklar üzerindeyken 1360kg gözüküyor vw resmi web sitesinde..
Fark şöyle var Typer'ın boş ağırlığı 1382-1397kg buna sürücüyüde eklenince 1400kg nun üzerine çıkıyor.
Firma aracın ağırlığını yazarken hangi normda olduğunu belirtmesi lazım.
Eğer EU normunda ise deponun %90ı dolu avandalıklar üzerinde+sürücü ağırlığıyla birlikte demek
DIN ise yine deponun %90ı dolu fakat sürücü ve avandalıklar hariç demek.
Us vardı sanırım bide onu hatırlamıyorum.
Honda.co.uk bende baktım Typer teknik verileri ve broşürüde dahil sürücü ile birlikte 1397kg yazdığı biyer göremedim gözümden kaçtı herhalde.Link var mı?
Eu yani surucu dahil 1397kg.Surdan bulabilirsiniz
http://i.hizliresim.com/2jjVXE.png
Buda EU standartlarinda oldugunu gosteren yazi
http://i.hizliresim.com/8887VW.png
Edit:yakit icin eu diyor ama birde pcden bakarsaniz sevinirim telde goremedim.Yakiti Eu agirligi DIN yazmazlar sanirim
Burda esas isin garibi brosur indiriyorum agirlik yok
Honda.tr sitesine giriyorum surucuzusz 1450kg yazmis,Uk sitesinde DIN mi EU (bence EU) ne oldugu belli degil orda kg yaziyor.Boyle amator is olmaz ya,adam suruculu-surucusuz yazmis agirligi ne guzel.Honda bul babam bul
35.000 Pound fiyatla VW Golf GTI tercih edenlere Kraliçe Elizabeth Sir ünvanı verir. Gerekless.
Ağırlıktan farklı olsa bile, fark uzunda açılıyor zaten güç ve diğer özelliklerle alakalı.. clubsport oldu bence.)
Golf R ile Honda civic typer denendiğinde GolfR 4motion DSG ondan tabi kalkışta geçer deniyordu.VW'de tamam o zaman 2.0 TFSI Manuel Önden çekişli yapayım demiş ve yine geçiyor.Bu seferde işte kilo olarak avantajlı.Rüzgar yandan geldi.Şöför o akşam çok yemek yemiş'e doğru gidiyor.
Kendi yorumum kimse üstüne alınmasın.Honda civic typer iyi güzel motoruda güzel ama o gücü bir Vag gurubu kadar yola iyi aktaramıyor.
Honda.com.tr deki teknik verileri bende gördüm,yanlış olduğunu düşündüğüm için kaynak olarak göstermedim.Türkiye'de malesef çoğu markanın teknik verilerinde hata var yurt dışındaki verilerle burdaki veriler birbirini tutmuyor bu işlere daha fazla özen göstermeleri lazım.Özellikle seat ve peugeot'ta bikaç kere denk geldim.