Arkadaşlar bu setup yapmak mümkün olur mu 150 hp act motora. Yaklaşık nekadar maliyet olur?
Printable View
Arkadaşlar bu setup yapmak mümkün olur mu 150 hp act motora. Yaklaşık nekadar maliyet olur?
Merak ediyorum, takipteyim.
Bence gereksiz bi macera olur.Yapılmayanı yaparak çok yıpranırsınız.
Gereksiz bir macera olma sebebi f/p acisindan mi. Yapilmayani yapma konusunda golf 6 ya bu setup uygulandi ve kusursuz olarak calisiyor. Uygulanan araç RUR golf 6 biliyorsunuzdur belki. Boyle bir ornek onumuzde olunca merak ediyorum golf 7 icinde neden olmasin.
Şimdi şöyle bir şey var,TSI ve ACT motor birbirinden farklı motorlar,Bildiğim kadarı ile act'de yazılımda bile tsi kadar verim alınamıyor ve sıkıntı yaşayanlar mevcut.Birde daha çok ona harcanıcak para yerine aracı satıp harcayacağınız miktarıda üstüne koyup yapabileceğinizden daha hızlı ve yapımı kolay bir araç almanız.Stock motor'a gtx turbo olurmu?yep yeni aracınızı forgedlamak akıl işimi bunlar düşünülmesi gereken şeyler bence.
Muhtemelen satip gti almak daha ucuza gelir
act motorun turbosu vgt turbodur. Muhtemelen standalone ecuya geçmen gerekir. Birde vw'nin tesisatını düşünüyorum işçilik v.s derken. gti al daha mantıklı.
ewet Penguen Hakan, aracı güzel yürüyor
eskiden de güzeldi şimdi daha keyifli oldu. Turbosu dediğim gibi GTX2867 ;)
çok yüksek derece bir egzantrik kullanmayacak yada stroker kit vs yapmacaksan GTX2867 fazlası ile yeterli olur.
her halikarda motoriçini güzel desteklemen gerekecek zaten
150 lik act motorların yazılımla verim alınamaması gibi bir sorunmu var? nedeni silindir teknolojisi sistemimi acaba ?
golf 7 aşırı elektronik bir araç. Bu işlem baş ağrıtır şahsi fikrim
sorun değil ne demek, sadece 2876 garrette yok baika markalarda eş değer ölçüler varsa da büyük olur demek istedim
önümüzdeki yaz için benim de big turbo düşüncem var
ufaktan başladım araştırmaya
şimdiye kadar ki araştırmalarıma göre ort. tutarları yazıyorum
kol+piston 4.000
egzantrik 2.000 (bence zorunlu ama genelde opsiyonel düşünülüyor :-) )
motor işçilik 3.000 - 4.000
turbo 5.500-6.000
turboback egzoz 1.500-2.000
methanol kit: 1.500 2.000
enjektör + pompa + bow , wg , emme manifoldu, egzoz manifoldu
25.000 rahat yer ilk aklıma gelenler
çok hard olmasın dersen 20.000 kesin
Listede atlanan çok şey var 50 bin tl si net var bence yapmak isterseniz .
50 bin tl harcarım diyorsanız ve manevi olarak altından kalkabileceğinize inanıyorsanız yapılır.
Bence satıp GTi aldıktan sonra R/Cupra turbosu, intercooler, egzoz yaparak 380hp 500+ Nm binmek daha mantıklı olacaktır :)
bu işin sonu yok, ne kadar köfte o kadar ekmek misali
istedikten sonra kapak, gömlek, yatak, stroker kit gibi daha hard motara girilir, şanzuman, lsd, araç hafifletme, lastik, vs... 50 değil 100 lükte olunur :)
tüm bunlar bir yana sen istersen hiç uğraşmadan
sadece kol piston alıp yanına wet 100 shot nos basıp temiz 250hp gazla kardeşim :)
konu dışına biraz çıkmak gibi olucak ama ne güzel en azından bişeyler yapmaya çalışan maliyet soran birini görmek iyi çünkü son zamanlarda denemelere bazen bakıyorum 2 araç dibine kadar sökük adamların artık motor ustasıyla işi kalmamış hani şundan 2 sene önce herkes nos a hoyyyt derdi şimdi nos bassa amenna herkes dibine kadar söküp çıkıyor modifiye bu değil ki , ha sen süre koşarsın drag koşarsın ona ok ama 2 araç denemeye çıkıyor böyle bir söküklük yok :D
Eger leondaki gibi water cooler ise manifolddan, sessizce elinizdeki turboyu yere birakin :D
Hakı b.kunu geçer derler ya bence aynen öyle olur.GTI almak en mantıklısı.
Loading site please wait...
Düşünürseniz aracın sahibi tanıdık.
Bu setup yapilinca kimi gececksiniz 50 bini motora gomdugunuze degecek mi yani ? Bence 15e bi bitik corsa alon 10 lira motoruna harcayin s2000 typer falan tokatlayinca keyfini yerine gelir en ideal deneme araligi 200 -300 hp
benim şahsi fikrim act ile uğraşmak yerine ( sonuçta yapılmış bir örnek yok ve risk alınacak ) para harcıyacaksanız 1.4 tsi ( cth motor ) 1.6 thp veya leventinde dediğin gibi 2.0 tfsi golf r, gti yada leon cupra tarzı bir araç en iyisi
1.4 tsi dediğiniz gibi rur golf var ama emin olun ciddi paralar harcanmıştır , tabi illa ki 2867 yapmanıza gerek yok stock turbo, stock motor bile fazlasıyla iyidir , mütçeyide aşırı zorlamaz
1.6 thp de ds3 ,207 rc , mini => mini ile ist.da powershop manic markası altında çalışıyor , hatta project car da konusu olan araçta mevcut , kendi adıma bu motordan 1 kişi çok iyi anlıyor gerçekten ustası diyeceğim tek kişi Antalya'da mehmet turhat. Antalyada iseniz 1.6 thp ustadan dolayı sıkıntı yaşasanız bile ustanın orada olmasından dolayı çok sıkıntılı olmayabilir ancak başka şehirdeyseniz hiç bu motora bulaşmamak en iyisi
2.0 tfsi ilede uğraşan birçok firma var project car'da birçok örneğide var , uğraşılıp yapıldığı zaman en hızlısı kesinlikle 2.0 tfsi olur, gtx3582 yapan bile var :) 1.6 thp kadar sorunlu değil bildiğim kadarıyla
3'ünüde matıklı değerlendirirsek hem güncel olsun hemde satarken rahat satayım 100 200 13 saniye bana yeter derseniz 1.4 tsi f/p için en mantıklı araç bana göre :)
Rasit Aga kocaman passatla 100-200 18" jantli 19sn kosuyor :) Ayni setupta golf 17 sn falan yapar herhalde max.Buda baslangic seviyesi icin yeterli olur diye dusunuyorum bence.Geri kalan hersey icin mastercard :D
https://youtu.be/NQyt8x6q_W4
1.4tsi 125 hp passat