Yerin altında bir tünel altlı üstlü 2 şerit olacakmış.
Merak ettiğim şey şu , üstten iki araba trafiği durdurup alttan iki araba trafiği durdurup bombalı terör eylemi gerçekleştirilme ihtimaline nasıl bir önlem alındı ?
Printable View
Yerin altında bir tünel altlı üstlü 2 şerit olacakmış.
Merak ettiğim şey şu , üstten iki araba trafiği durdurup alttan iki araba trafiği durdurup bombalı terör eylemi gerçekleştirilme ihtimaline nasıl bir önlem alındı ?
Öyle bir planın var galiba sadık.
Gençler yazar kasa atın yapmayın böyle şeyler :)
terör saldırısına bile gerek yok ki,
bu tünel sözde trafiği rahatlatsın diye yapılıyor.
düz yolda takla atmayı başaran sürücülerimiz varken 1 kat çift şerit gidiş , 1 kat çift şerit geliş yönü olarak düzenlenmesi dangalaklıktan başka bir şey değil.
gidiş yönünde 1 katta tampon tıklamalı bir kaza oldu diyelim. araçtan indiler baktılar, kavga dövüş, onu ayırmaya çalışanlar, onu izleyenler vs derken 1 kat tamamen duracak, trafik akmayacak.
oysa iki katı da gidiş geliş yönlü olarak yapsalardı, 1 katın tıkandığını tabelalardan görenler 2. kata yönelebilecekti.
Ben yıllardır Boğaz Köprüsü'nden aşağı uçan nasıl olmadı onu düşünüyorum..
Geçiş ücreti kaç dolardı, oradan hesapla işte, trafiği durdurabilecek araç zor bulurlar.
100 sene evvelki projeyi nihayet bitiricekler.
Sadık fantezi dünyana hayranım kardeşim
3. kopruden yada orhangazi kopruısunden kac arac gecıyoda bu tup ten arac gecsın kopru 4.75 bu tup gecıt 15 den assa olmaz ensesi kalınlar gecer bitek
4$ + KDV diye hatırlıyorum
Tünelin baş,orta ve sonunda çekici ve itfayiye 24 saat hizmet verecek
Tünele girmeden herkese bu filmi izletecekleriş.
http://www.teachwithmovies.org/snipp...-DVD-cover.jpg
Daylight (1996) - IMDb
Saldırı falan bilemicem de, ciddi bir kaza yaşanırsa -ki Türkiye'deki sürücüleri düşününce hiç uzak ihtimal değil- diyelim ki yakıt tankından sızıntı oldu ve benzin parladı, bu tarz senaryolar için hazırlıklı olduklarını hiç sanmıyorum ben. Marmaray ne kadar sağlıklıysa bu da o kadar sağlıklı olabilir en fazla bence.
yangın ihtimaline karşı marmaray son derece güvenli. Sızıntılar arttığından yangın çıkma ihtimali az. sizlerde sızıntıların birden bire şiddetleneceğini düşünerek dikkat edin derim.
Japon neden bırakıp kaçtı acaba.
Genede marmarayı kullanırken dikkat etmekte yarar var.
Anladım üzüldüm açıkcası. Keşke elimden birşey gelse.
Üzerinden 24 saat geçmemişti ki
http://www.haberler.com/yeni-acilan-...579779-haberi/
Sadik gecmeyiz olur biter :D Zaten tunel patlamazsa metrobus yola daliyor.
açılış ne zamandı beyler, alkışlamaya gidelim.
Bu arada bir işçi marmaraydaki sızıntıları tamir edeyim derken ölmüştü.
O değilde o sızıntılar gerçekten sadece borularla mı alakalı, yoksa tünelde gerçekten sızıntı var mı? Benim bildiğim bücür japonlar böyle bir ihmalle kaçıp gitmezler.
Gerçekten varsa çok tehlikeli.
başkanım aydınlar bizii:))) @cem
o sizin dediğiniz köprülerdede olabilir yaklaşık 40 senedir hizmetteler
Köprüyle tünel aynı şey değil. Tüneller her zaman daha risklidir.
Tabiki türkiyede 10larca tünel var, hepsi şuana kadar büyük bir faciaya sebep olmadı henüz. Ancak türkiye sürücü profili göz önüne alındığında olamaz diye bir şey yoktur.
Tabi ki şunu da söyliyeyim, ben yeterli önlemlerin alındığını düşünüyorum, hani işin içinde ihalelerde fesat olsaydı dahi gereken önlemlerin mutlaka alınacağına inanmaktayım.
Ancak avrupa standartlarında yeterli olan önlemlerin 1 tık fazlasının türkiyede uygulanması gerektiğine inanmaktayım. Zira trafik cezaları çok yetersiz, ve ehliyet kursları eğitimler v.s bildiğin yalan dolan bir halt değiştirmeyen bir zihniyette sürücü eğitimi veriliyor.
Şunu söyliyeyim o tünellerde bir facia yaşansa kaza sebepli, sevmediğim halde hükümeti yada devleti suçlamam, ülkemin sürücülerinin durumu belli, çok kişi abart egzoz takıp o tünele video çekmek için girecek görürsünüz.
Umarız apaçiliklerini kazasız atlatırlar.
Yorumları okuduktan sonra korkmaya başladım, hiç böyle ihtimalleri düşünmemiştim :D
Avrasya Tuneli'nden geciş ucreti belli oldu - Guncel Haberler
Linkte güvenlik önlemleri yer alıyor öğrenmek isteyenler...
Tünel uzunluğu (deniz altından): 3.34 km
Toplam tünel uzunluğu: 5.4 km
Güzergah uzunluğu: 14.6 km
Yolculuk süresi: 15 dk
Maliyeti: 1.3 milyar $
Tüneldeki şerit sayısı: 2x2
Günlük araç geçiş sayısı: 120 bin
Tüneldeki en derin nokta: -106.4 m
Tüneldeki hız sınırı (Saatte): 70 km uff.
Tünelin iç çapı: 12.5 m
Tüneldeki eğim: % 5