Yılların hayali aşkın üç harfli hali e39 528...
Güncel fotoğraflar son sayfada...
Arkadaşlar öncelikle herkese keyifli forumlar.
Kısa bir dizel maceramızdan sonra özüme dönmeye karar verip bmw arayışlarına başladım , yakın çevredeki satılık olup bütceme uyan tüm bmw lere baktım diyebilirim. e34 , e36 , e46 , e39 derken bir türlü aradığımı bulamadım. Amacım sadece çok el değiştirmemiş markaya saygısı olan bilinçli bir kullanıcıdan güzel bir bmw almaktı...
Bir gece yine ilanları kurcalarken çok uzun zamandır ilanda olan ama gözüme çarpmayan bir 46 ci ye kafayı takıp uykudan oldum:) Sabah ilk işim araç sahibine ulaşıp bilgi almak ve pazarlığı yapmaktı öyle de oldu aynı gün içerisinde tüm işleri bitirip biletime kadar alıp paramı hazırlamıştım , yolculuk ankarayaydı. Herşey ankaraya gidene kadar hatta aracı görene kadar çok iyi ilerliyordu. Araç sahibi ile borusanın otoparkında buluşup aracı gördüğümde yıkıldım diyebilirim , yinede elim boş dönmemek için dostumuz olan meba oto ya aracı götürdük inceledik fitiller darmadağan içi berbat halde ve mekanik anlamda da sıkıntıları olan bir araç ile karşı karşıya kaldık... öyle böyle derken ankaranın ayazında cebimizde parayla dımdızlak kaldık. Boş dönmemeyi kafaya koyduğum için favorilerime eklediğim araçlara sırasıyla bakmaya başladım ve ne tesadüf ki tüm baktığım araçlar patates çıktı. En son ümidi keserken çocukluktan beri hayalim olan ilk araba kullanmayı öğrendiğim lise çağlarımda gizlice babamdan anahtarı kaçırıp gezdiğim e39 ile tekrardan yollarım kesişti bu sefer babamdaki gibi 530 değildi makinamız ama onun yavrusu 528 di:)
Aracın sahibi kızılayda butik işleten ve aracını çocuklarını okula götürüp getirmek için hanımına emanet eden aynı zamanda da adaşım olan fatih abimizdi. Kendisi uzun yıllardır aracın sahibi ve hastası diyebilirim. Hiç tüp takmamış ve tüm bakımlarını eksiksiz olarak yapmış hatta herşeyi noktası virgülüne kadar kayıt altına almıştı.
Konuyu çok uzatmadan biraz da makinamızdan bahsedeyim. Aracım 2000 model m52tu makinaya sahip 313.000 km de 260.*** km ye kadar servis bakımlı ve hiç tüp takılmamış.
Muhtelif yerlerinde temizlik boyaları var kesinlikle sökülen takılan yok. Motor içi tesisatı iç kondisyonu taban halısı koltukları trimleri tavan ilk günkü durumunda diyebilirim. Donanım olarak bir çok 39 dan daha dolu ekektrikli hafızalı koltuklar,bel kırmalar ısıtmalar servotronicler vs baya bi kabarık donanım listesi mevcut.
Yavaş yavaş fotoğraflara geçmenin vakti geldi.
Öncelikle aracı ilk aldığım günün izmire geri dönüş yolunun fotoğrafları ile başlayayım..
http://i.hizliresim.com/l3J5Wg.jpg
http://i.hizliresim.com/vXkWJr.jpg
izmire gelir gelmez yavruyu yıkayıp eliniz yüzünü açtık...
http://i.hizliresim.com/yNYZq9.jpg
http://i.hizliresim.com/R1mzrZ.jpg
Biraz bu şekilde zaman geçirdikten sonra maddi durumumuz el verdikce küçük dokunuşlara başladık , ilk olarak style 32 lerimizi taktık...
http://i.hizliresim.com/Pn8J2b.jpg
Sonrasında dayanamayıp uzun arayışların sonunda oem far takımımız ve tamponumuzu takıp önü biraz yere yaklaştırma kararı aldım. oem halı paspaslarımızın yanına yine oem kauçuklarımız ile beraber drive clean osman kardeşimizin yolunu tutup detaylı iç temizliğimizi yaptırdık.Şimdilik bu şekilde yaza kadar devam edeceğiz sonrasındaki planlarım,oem facelift stop takımı takmak , arkalara 2mm spacer , facelift böbrek ve yine osman kardeşimize güzel bir zımpara ve pasta yaptırmak var. Son halinin fotoğrafları ile beraber yavaş yavaş konuyu kapatmanın vakti geldi herkese vakit ayırıp konuyu okuduğu için teşekkür ederim daha iyileri sizlerin olur inşallah..
http://i.hizliresim.com/jX0bGn.jpg
http://i.hizliresim.com/5LP6OR.jpg
http://i.hizliresim.com/GP6Mj2.jpg
http://i.hizliresim.com/LZk5Lo.jpg
http://i.hizliresim.com/vXkWrz.jpg