2 kisi,
Megachips yazilim + DP
JOM Coil
Falken ZE914 lastik 215/40r17
Audi RS Replika (gulle gibi) jantlar
https://www.youtube.com/watch?v=f4z8nrGsVbk
YouTube
Printable View
2 kisi,
Megachips yazilim + DP
JOM Coil
Falken ZE914 lastik 215/40r17
Audi RS Replika (gulle gibi) jantlar
https://www.youtube.com/watch?v=f4z8nrGsVbk
YouTube
4-7-9. virajlarda çizgiden çıkmışım biraz, ona rağmen oem turbo polo olarak isot sonrası en iyi süre oldu, tek kişi + semi de olsa ortalığı biraz daha şenlendirebilirmişim aslında ama olsun, çok keyifli bir gündü :)
Tebrikler. Büyük turbo düşüncesi var mı? Bu arada Polo tdi ları bence istanbulparkta daha sık göreceğiz. Araba ikinci elde makul rakamlara bulunabiliyor , yol tutuşu iyi , piste giriş ücreti uygun , tüketimi makul ve büyük turbo ile 2,35 ler görüldü bu hafta. Hem de kış lastiği ile. Şaka gibi. Demek semi lastik, iyi bir ön düzen ayarı, coil takılsa 2,30 altı bile zorlanabilir. 308 gti süresi, gp2 süresi :)
Ben de düşünmeye başladım açık açık. En başta pistte aldığın risk daha düşük, 150-200 bin tl lik arabaya göre.
Satılık abi Polo kısmetse, büyük turbo yerine gelecek olana olabilir. Satılmazsa da çıktıkça ben keyfini almaya çalışırım, kendimi geliştirmeye çalışırım üstündekiler yeterli şuan için ekstra harcayamayı düşünmüyorum Polo'ya :)
Kamber - kaster için top mount alırım ilk etapta, Polo ile kalacak olsam. Sonra kilit, sonra cooler, turbo diye gider iş :)
Maşallah kanka :) Polo tdi lar garip arabalar ya yakıt desen yok bir kaç değişiklikle güzel güçler alınılabiliyor vs vs :) birde stg1 ama ortalama 13 koşan gtilar var onlar ayrı ama :D
Güzel süre valla tebrik ederim Leventcim, benim bir kaç sorum olacak yalnız.
Hava basınçları ne alemde?
Coilover yazmışsın, sertlik ayarını nasıl ayarladın?
Bir de önde kamber var mı?
Ciddi kafadan kayıyor bir kaç virajda, sorunun sürüşten ziyade aracın rot/coilover ayarıyla alakalı olduğunu düşünüyorum.
Dou'cum selam,
JOM'lar sadece yükseklik ayarlı. Geçen sefer girdiğim haline göre 2 şer cm yüksek diyebilirim şuan. Yolda gereksiz sert, pistte yumuşuyor. Daha iyisi lazım aslında.
Kamber malesef, aracın ön süspansiyon yapısı da el vermiyor dedi bir kaç rotçu.. Top mount almak lazım, mk4 Golf ler ile aynı kuleleri. Bir de torquesteer aşırı yüksek araçta bu kambersizlikten dolayı.
Hava basınçları normalde 35 ön 32 arka belirtiyor, gündelikte 33 (32) ön, 30 arka kullanıyorum. Piste çıkarken hepsi 27 idi, pistten çıkıp 15dk soğutup pist dışındaki petrole gittiğimde 28 e gelmişti hepsi geriye.
Çizgiler,apex takipleri, viraj çıkış hızların gayet iyi,hem agresif hem de kontrollü,daha fazlası da edirne dönüşünü zora sokardı zaten.
Oem turboyla üzerindeki parçalarla ve + 1 'burakla' yapılabilecek en iyi sürüşü yapmışssın kardeşim.
Bence senin süren İsot'un süresinden daha başarılı bir süre, çünkü ben hem tek kişi hem Ns2R ile senden sadece birazcık daha iyi bir süre yapmıştım. Maddiyat elverse eminim çok daha iyi parçalarla - süreler çıkartırsın, tebrikler bro'm.
Tutmayın küçük enişteyi, delmiş geçmiş dizel dumanlı halk arabasıyla halk gününde :)
Valla sağol kanka, güzeldi ya isotla da daha iyisi gelirdi de aslında yeterince çalışamadık bence dersimize :)
Özgür yolda yakaladı beni, korktum sen de dikkat et her an her yerden çıkabiliyor bro :D
Tutamadık en sonda ztn birazcık :D
https://www.youtube.com/watch?v=2qAuKHy5NEM
YouTube
levent bileğine sağlık bencede çok güzel olmuş.gayet iyi görünüyor. tabi tecrübeli olanların yorumu daha kıymetli.bizimki amatörce (hiç piste çıkmamış amatör o derece:D)
polonun arkası daha geniş diye kafadan çok kayıyor bence.arkayı ellemeden sadece önlere 1.5cm spacer taksan baya gelişir süresi :D ama bu sefer sürtermi bilmiyorum :)
zevkli olmus :)
bu da benden olsun, yakın dönmüşüz 2.43
https://www.youtube.com/watch?v=m1U9ZJG8IdI
Güzel süre gayet iyi gitmişsin :D Yanındaki arkadaşı bile çıkarsan bir kaç saniye fark eder sürede. Hem hızlanma olsun hem frende. :D
çok heves ediyorum ama.şu ist.parka girmek bir kısmet olmadı...
tebrikler leo :)
Leventin videosu Instagram Makas videolarındaki gibi hızlandırılmış. Gerçekte yaptığı süre 2:50 civarı.
Saygılar,
Makasçılar Birliği Yönetimi
Levo başkan, tebrikler canımcım.
Tebrikler levent, bileğine sağlık. Sürüş tarzını @mrbars hocama benzetiyorum. Virajlara çok güzel hız taşıyorsun, gerekirse önden kayarak.
Levo, amortisörler yağlı diye büyük ihtimalle sert kullanımda yumuşuyor, yağ ısınınca akışkanlığı arttığı için yumuşuyor,
Saxoda oluyordu aynısı, bilstein almayın koni aldığıma tek o sebepden dolayı pişman olmuştum.
Eksantrik porya civatası taksan camber veremiyormusun?
birazcık ön lastiklerin havası mı inmiş ne :D
Şuanda bile ön limitte sürtmemek için, ki gündelikte sürtüyordu yükselttim. Jantların 7,5J olması da etken tabi bunda kanka, teşekkürler :)
9 Nisan'dı sanırım geçen yıl, aynı seansta çıkmıştık. Coil yoktu 2.47 yapmıştım ben de :)
MQB platformu çok güzel dengeye sahip..
Kalabalık olur süre gelmez dedim, Edirne'den 3 arkadaşı daha getirdim ama hiçbiri çıkmam diyince Burak'a söz vermiş bulundum açıkçası :D
Sağol canım, sizin videoların da katkısı çok biliyosun :) İbiza zamanı körfezde sana fren kullanma dediğim zamanları hatırla :D
Abi teşekkürler, Baybars abi ile benziyor stillerimiz bence de :D Elden geleni, arabanın kapasitesi dahilinde yapmaya çalışıyorum, bazı noktalarda kaçmasa yada frenler biraz daha güven verse daha da iyi olur aslında :)
Porya ile taşıyıcı iç içe geçiyor, olsa bile biliyosun garanti iş severim daha çok :) Top mount güzel olur da, mqb istiyorum net olarak :)
O Corolla'nın bahanesi, bunu kendim indirdim :D
Benim 2014 i20 de poryadan yapmıştım güzel olmuştu, olmuyorsa yapıcak birşey yok,
MQB güzel olur leon filan
video izlendi ders çıkarıldı: korkak davranmışım; A seansı ıslaktı ondan da olabilir bilemedim.
maşallah :)
bakalım kısmet olursa yol tutuş olarak yapılı bir lancer'la haziranda girmeyi planlıyoruz :) kullanıcı ben olmayacağımdan bakalım fark nasıl olacak
maşallah speclere göre iyi süre :)
Bu arada aracın süspansiyonunun yumuşak olması pistte o kadar da kötü bir şey değil. FWD de önün yumuşak arkanın sert olması makbuldür. Özellikle kilit olmayan FWD'de ön tekerin yerden temasının kesilmemesi için yumuşak tutmak gerekir.
Ben sorunun aracın "yatma" değil, rot ayarlanabilirliği ile alakalı olduğunu düşünüyorum.
Ben de aynı kanıdayım, JOM lar giriş seviyesi olsa da progressive çalışıyor diye biliyorum. Daha alçakken daha sertti araba yükseltince bir tık yumuşadı, yarın şu arka takozları yeniliyim. Takozlar çöp olmuş şuan üstündeki çünkü, bakalım süspansiyon hissiyatında değişiklik hissettirecek mi bana. Şansım olursa ona göre arkayı biraz daha yükseltebilirim bile belki.
Benim 197 bir çıksın o zaman pistlerde görüşürüz Levo'gül. :)