arkadaþlar 80-max 90 bin tl bandýnda otomatik amarok alýrken hangi modelini tercih etmeliyim ve alýrken nelerine dikkat etmeliyim?
Printable View
arkadaþlar 80-max 90 bin tl bandýnda otomatik amarok alýrken hangi modelini tercih etmeliyim ve alýrken nelerine dikkat etmeliyim?
Canyon modelini tercih edin, arkalar makaslýdýr onlarý kontrol ettirin. 80 90 bine canyon bulunabilir mi þuan bilmiyorum tabi.
Canyon tercih ederseniz daha iyi olur. Otomatik olacaksa dsg, manuel olacaksa baský mutlaka kontrol edilmeli ikisininde masrafý aðýr oluyor. Onun dýþýnda aracýn duruþuna bakýn ön süspansiyon problemi kroniktir. Vergi durumu önemliyse almadan önce mtv miktarýna da bir göz atýn derim.
Boyle her konuda sivri sivri tavirlar takinip millete ustten bakip kendince ayar vermeye calismasan da , desen ki arkadaslar dsg olarak biliniyor ama ZF8 sanziman var vsvs diye aciklama yapsan , hala yok yukarda yazdim , yok DSG degil , biliyorsan dogrusunu anlat herkes ogrensin , ha anlatmayacaksan , banane diyorsan da bu sekilde yazma , benden sana tavsiye .
Ben kimseyi tehdit etmedim , sen yazdigimdan tehdit algiliyosan birsey yazmama gerekyok.
Otekilerin dsg oldugunu sandigindan bu ihtimali akillarina getiremedigini anlamaniz lazim. Ben sadece tavsiyede bulundum , karsiliginda bekledigim cevabi da aldim. Diger arkadaslara bir tavsiyem olsaydi yazardim, size de tavsiyem yazilanlari iyi okumaniz keza tavsiye/tehdit ayirimini yapmak icin ic sesle degilde biraz duyacak sekilde okursaniz anlarsiniz.
Şimdi öncelikle şunu yazayım tüm kronik sorunlar bunlardır gibi bir iddiam olmadı, tecrübemi başıma geleni ve nasıl çözüldüğünü yazdım. Niyetim bildiğim kadarıyla yardımcı olmak ukalalık yapmak değil, kullandığım araç manuel vitesti ve baskı balata volan için hatrı sayılır bir miktar ödendi.
Evet baktım şanzıman ZF8 yanlış biliyormuşum doğrusunu öğrenmiş oldum. Ego tatmini yaşamaksa niyetin en iyi sen biliyorsun sen harikasın muhteşemsin de senden istenen şey yardımcı olman ukala olman değil. Madem daha çok kronik sayılabilen arıza yaşadın yaz bilgi sahibi olsun soran arkadaş. Biz de okur nasipleniriz. Yok olayın, amacın o değilse yaptığın ukalalık veya atar yada her neyse inan umrumda bile değil sana bol şans.
Neden geriliyorsunuz ki nightfish art niyetli konuþmamýþ bence. Klavye bu cümlenin sonuna ":)" koymayýnca sert yapýyorsun sanýlýyor.
Dsg yokki demekten atar saldiri gider vs. ne anladiysaniz Türkçe hocanizi sorgulayin birdaha bence
Kendin de sahip olduðun araç hakkýnda birine bilgi veriyorsun, hem de yanlýþ bilgi veriyorsun. Amarokta DSG þanzýman yok ki diyip soru iþareti koyuyorum ki acaba bi açar aracýn kullaným kýlavuzunu ya da en basitinden interneti açar bakar mýsýn diye, ukala bir þekilde DSG Yok Derken ? diye cevap veriyorsun sonra burada ukala olan, ego tatmini yapan ben mi oluyorum ?
Araçta ZF8 yerine senin yazdýðýn gibi DSG þanzýman olsaydý buraya atacaðýn bir sonraki mesaj yüksek ihtimalle 'bir halt bilmeden yazmayýn' olacaktý.
Araþtýrmadan, bilmeden, sorgulamadan yanlýþ yorum yapýyorsun. Mesajýmýn sonuna soru iþareti koyuyorum ki bir aç bak þu interneti diye, bakmadan yine yorum yapýyorsun ve sonrasýnda bildiðin yanlýþ çýkýnca da madur edebiyatý yapýyorsun ve ben sonuçta ben egoluyum ve atar yapmýþ çýkýyorum. Ne diyeyim ki ?
e ama dogru. dsg yok ki :p
Gecelerinbalýðý nickli arkadaþ benimde amarok’u satacaðým zaman böyle bir beyanda bulunarak benim dsg keyfiyle bindiðim aracýmýn ZF olduðunu söylemiþti kendisine bende karþýyým
Bence nightfish'e dýþarda kurulmuþlar. Adamýn yazdýðýnda hiç biþey yok aksine kalan bütün cevaplar tahrik edecek þekilde.
Kac para ulan bir dsg þanzýman?
Eeeyyy zf sen kimsin ya terbiyesiz
Biliyorsan doðrusunu anlatçýlara da doðrusunu anlatýnca garip tavýrlar alýnýyor.”Emoji atmayan hatun trip atar” mantýðýyla hareket edilmiþ
Konya Draglara romörk ile araba götürürken Amarok kiralamýþtýk. Kullanýmý güzeldi. Bende DSG biliyordum bu konudan öðrendim DSG olmadýðýný. :)
Ben 2 sene 4x2 180 hp olanýný kullandým. heryerini ezberlemiþ iyi alýþmýþtým. Taksi gibi kullanýyordum. Bence çok keyifli bi sürüþü vardý. Ben her haliye memnundum bi arýzasý vs olmadý. 50k km de sattýk. Bende ki manuel di ama bende DSG biliyordum ototmatiklerini. Sanýrým zf daha iyi bi þanzuman, doðrumu.
Arkadasa neden saldirilmis anlamadim sadece DSG degil demis , hatta bana kalirsa nasil dsg degil diyenler atar yapmis gibi geldi :)
Neyse amarok dsg degil, o agirlikta ki ve yuk tasimak/cekmek icin tasarlanmis aracta cift kavrama mantiksiz olur cunku performans araci degil.Toureg-amarok-Q7...vs sanzumanlari ZF o jenerasyonun tork konvektorlu
Herkesin DSG bilmesinin sebebide ilk geldiginde Dogus siteye amarok biturbo tdi DSG diye koydu basligi fakat araba ZF idi sonradan duzelttiler basligi
Benim bildigim kronik bir sorunu yok , klasik araba alir gibi bakilip alinmali
Konuþmalarý okudum o kadar da sert geçen bir durum yok bence büyütmeye de gerek yok :)
Baþlýðý açan arkadaþa da nacizane þu þekilde tavsiyede bulunabilirim;
Baktýðýnýz fiyat bandýnda alabileceðiniz modeller Highline ve Trendline modelleri. Elle tutulabilir bir canyon veya Exclusive için rakamýn 95-100 bandýna çýkmasý gerekiyor.
Amarok bakarken önceden yükseltilmemiþ, limit dýþýnda (265-65-18) den büyük lastik takýlmamýþ ve tabii ki olabilirse kilitli def. modelleri seçmenizi tavsiye ederim.
Ayrýca yukarýda yazmamýn sebebi 2011-2015 model amaroklarda direksiyon pompasý problemi görünebiliyor.
ps : GecelerinFransýzýna Selamlar @MK8800 :cool:
Dsg yok derken ? :D
1.5 sene 2.0 bitdi 4x4 manueli ailecek kullandik en ufak sorun yasamadik
Yeri geldi sifir cizdim yeri geldi lastiklerin el verdigi kadar offroad yaptim tik demedi bu surede
Eski q7 cayenne touareglerin 6 ilerileri zf ama makyajlilari hatta suanki nesiller aisin 8 ilerisini kullaniliyor
Konu bildigin vag grubu 4 cekerlerin sanziman karmasi oldu
dsg var yada yok dövüþmeyin.