arkadaşlar başlıktada yazdığım gibi sağlıklı temiz bi typer headers,cai,60 lık boru ve guzel bi eksozla tahmini kaç hp olur?
Printable View
arkadaşlar başlıktada yazdığım gibi sağlıklı temiz bi typer headers,cai,60 lık boru ve guzel bi eksozla tahmini kaç hp olur?
230 u gecmez
220-230 arasında değişir vereceği güç...
bu soru herhalde sohbet bölümüne degil genel(motorlar hakkındaki soruların soruldugu) topicte olmalıydı;)
yanlış açmış olabilirim
anladığım kadarıyla motorun hacmi ne kadar büyük ise yapacağın işlemlerde aldığın güçlerde daha hazla oluyor. bir kaç saat önce bir konu vardı. 1.4 motordan nefes alınışı ve çıkarışını iyileştirdin mi 6 7 hp alınıyor deniyordu. typerda ise 20 ila 30 hp oluyor bu fark. yani hacimin ne kadar geniş ise modifikasyonlarda aldığın güçlerde yüksek oluyor... doğrumudur?
Motorun kapasitesiyle alakalı birşey , motorun yapabilecekleriyle alakalı , her 2.0L araçtan aynı performansı alamazsınız...
Mesela S2000'de atmosferik olarak max 255 hp'ler alınabiliyor ...
bi de para biriktirip üstüne k-pro atılırsa o zaman rencide eder işte o typeR...
sen önce askerliğini yap :)
Eser taypar almış:-d bence 220 u geçmez:-D
ankaradaki dyno ne kadar doğru bilemem canın araba için 228 hp aldık bu setupla bende yine KPRO YOKKEN 227 hp almıştım headers apexi cai ile...
gruppeM
toda headers
63 mm düz boru
son susturucu ( en iyisi hangisi ise ? )
hrld verebilecek en cok gucu verir o 230 u gecmez ep3 type r icin daha iyi bir set up oldugunu sanmıyorum. 228-230 civarı birsey cıkar ..
skunk2.dc sport veya hks oda olmadı j's olursa son susturucu atası olur
eser nerelerdesın :D
peki K20 de max. atmosferik olarak kac hp olur ?
s2k den max 255 gıbı rakamlar bana cok kucumser gelıyo mıyonlarca amerıkaları tunerın yalan soylecek halı yok sanırımo yazdılanların uzerıne bolt on lar ıle cok rahat cıkılıyor...
Atmosferik 300bhp çıkaran type-r'lar var ingilterede...
Ama atmosferikten kastınız BOLT-ON ise onlarda aşağı yukarı k20a2 ile aynı çıkarıyorlar...
bi de bu işin sonu dibi yok...
bir typeR'dan ne beklediğin önemli...
atmosferik zaten 2.-litre / 200.-hp standart , bolt-on müdahalelerle de 230.-hp ama typeR'ın olayı rakamlarda değil fiiliyattadır daha çok :)
turbo işin içine girerse zaten 400+ hp'lerde gezersin , kasarsan üzeri de mümkün tabii...
ama dediğim gibi , sonu-dibi yok...
nerede durmak lazım? hangi seviye seni tatmin eder? bence önemli olan bu...
ve bana göre de bir typeR , bolt-on parçalarla alacağı +30hp ile inanılmaz zevkli bir araç halini alacaktır...