S.a. arkadaşlar clio 4 bakıyorum da acaba 1.2 düz benzinli motorlularami bakmalıyım. Yoksa 0.9 tce turbo motorlarımı. Bu ikisinden birini kullanan artı ve eksilerini yazarsa sevinirim. Kronik herhangi bir sorunları varmıdır falan...
Printable View
S.a. arkadaşlar clio 4 bakıyorum da acaba 1.2 düz benzinli motorlularami bakmalıyım. Yoksa 0.9 tce turbo motorlarımı. Bu ikisinden birini kullanan artı ve eksilerini yazarsa sevinirim. Kronik herhangi bir sorunları varmıdır falan...
0,9'da olsa turbo alırdım ben düz motora nazaran biraz daha performanslı olur. Fındık kadar olsa bile turbo herzaman turbodur
Ben de 0.9 tce diyorum
her ne kadar atmosferik araç sevsem ve sahibi olsam da turbo turbodur
1.2 düz motor atmosferikler arasında net en başarısız olanı, kesinlikle 0.9 alınmalı.
Şirket aracı 1.4 i20 var otomatik kesinlikle ızdırap oluyor araba sollamak hızlanmak vs.. bence 0.9 da olsa turbo olmalı kesinlikle
eşim kullanıyor 2012 model 0.9 tce manuel vites.istanbul trafiğinde ortalama 6 ile 7 lt arasında değişiyor yol trafik durumuna göre yakıtı.1.2 kullanmadım ama ben gayet tatminkar buluyorum motorun gücünü ve ivmelenmesini.tavsiye ederim 0.9 tce
0.9 Turbo olmalı, lpg uyumlumu bilmiyorum ama yakıtı normal kullanımda üzmüyor diye biliyorum.
Kronik sol ön kelebek camdan rüzgar sesi alıyor diye biliyorum
Kesinlikle 0.9 tercih etmelisin.
Boş paket alırsan eğer; sahibinden' de bir mağaza var elinde çok güzel parçalar var, keyfine göre de doldurursun :)
0.9 kesinlikle. Hızlanması hacmine göre güzeldi.
Kesinkikle 0.9 tce
Şirket aracı 0.9 TCE Symbol var. Performans olarak gayet yeterli eski atmosferik 1.4-1.5 hacimli motorlar gibi.Kesinlike 1.2 atmosferik yerine 0.9 TCE tercih edin.
1.2 clio 4 almıştık 3 bin km de 1 ay dayanabildik sattık
dünya kadar malın olacagına fındık kadar olsun :D
0.9 lar da lpg ye uyumlu diye biliyorum ama ben olsam takmam
Düşük hacim atmosferiği rampada kaldırmak falan da sıkıntı
1.2 düz atmo motor öyle aman aman çöp bir motor değil ama 0.9 turbo nun yanında lafı olmaz. Alacaksan makyajlı kasanın 0.9 tce öneririm makjaysız kasada 0.9 turbolarda kronik su ekstilme mevcut. Yakıt tüketim ile alakalı 12 bin km dir 0.9 turbo kullanıyorum 6 ile 7 arası şehir için şehir dışı 5 6 arası yakıyor diyebilirim.
Ben Proton Savy denen bir arabada kullandim 1.2 motoru... 1.4 dacia sanderodan daha iyiydi o arabada ama araba ufacikti :)
Turbo olani daha keyifli olur diye dusunuyorum.
2018 1.2 Var tam bi ızdırap yokuşlarda birde araçta bir kaç kişi varsa resmen çekişten düşüyor
Tüm arkadaşlara verdikleri cevaplar için teşekkür ederim önceliğim kesinlikle o zaman 0.9 tce olacak şekilde araç bakıyorum. eğer bildiğiniz önden kazası olmayan trameri çok olmayan tanıdığında olan varsa değerlendirebilirim. yada favorilerinizdeki araçlarda olabilir...
artık atmosferi dönemi bitti. Eğer yani araba kullanmaya başlayacak acemi bir şöför için ilk araba olacaksa 1.2 tercih edilebilir ama normal kullanıcı için kesinlikle 0.9 tce tercih edilmeli.
2020 0.9 TCE aracımı var ilanlarda, aldıktan sonra sırf merakımdan 2-3 gün onunla gezdim gerçekten gidişi olsun yakıtı olsun çok başarılı, kesinlikle 0.9 tavsiye ederim.
eski modellerde termostat değişimi veya termostat contası değişimi yapılarak çare oluyor diye hatırlıyorum. Bir kaç kişi yeni kasada da su eksiltme var desede öyle bariz herkesin yaşadığı bir sorun değil
Arama Sonucu - sahibinden.com
Mağaza bu, benim de bir ara Joy paket bir Clio alma durumu vardı. O zaman bakarken denk gelmiştim. Fiyatlar hem uygun hem de oem ekipmanlar var.
2020 0.9 tce aldım kayınpedere. Beklediğimden çok iyi çıktı. 3 kişi dolu bagaj istanbul bandırma yaptım 5.8 yaktı. Ve hız limitlerinde seyrettim hep. 2 3 kere top speed denedim, turbo yürütüyor arabayı, sollama olsun klima olsun problem yaratmıyor. 1.2 atmosferiğe hiç bakmayın bile.
0.9 arkadaşımda var.Özellikle şehir içi performansı baya iyi.Ara hızlanmaları falan çok başarılı.Tartışmasız 0.9 benzin tercih ederdim.
0.9 sümbüller var sıfır km olarak. Fiyatları 125 civarında bir şeydi