http://www.peugeot-gti.net/new_layou...php?page=sybez
arkadaş çalışmış yapmış :) para harcandıktan sonra her araba yapılabilio demekki.her şey sadece japonlara yönelik deil !
Printable View
http://www.peugeot-gti.net/new_layou...php?page=sybez
arkadaş çalışmış yapmış :) para harcandıktan sonra her araba yapılabilio demekki.her şey sadece japonlara yönelik deil !
maşallah , roll cage de yapmış :) yannız o farlar olmamış :D
Güzelmiş.Gücü ne civarda acaba???
bütün arabalara yapılabiliyor elbette....japonlar daha sağlam ve uzun ömürlü olduğu için daha fazla tercih ediliyor....bu yüzdende modifiye sektörü japonlar için daha fazla parça üretiyor....böyle oluncada araba kurcalamak isteyenler genelde japon arabalarından yana tercihlerini kullanıyorlar...japon arabalarının dayanıklılığı ve sorunsuzluğu zaten bütün dünya otomotiv otoriteleri tarafından kabul görüyor....
tekerde 230whp nedemek hele bı 106 ıcın ben dusunmek ıstemem acıkcası :D tabe gercek ten sorunsuz uretebılıor ıse
yani bide o var sorunsuzmu ama diri duruyor arac ve güç olarak cok fazla gerçekden
Kontrolsüz Güç Güç Değildir :hahaha: :D
230 whp.... çok ciddi cir güç...bu makina bence tehlikeli olmuş....bir çok makinayı üzer :)
o araba turbo neSC si ya
başka resmi olsa kesin cvp sölicem ama :D
ortada kaldık iyimi :eek:
banada turbo gibi geldi biraz ama..
durbo o yahu sc olsa emmenin otaraflarda olucak sc, kaldıki filitre borusu egsoz manifoldunun otaraflarından geliyor yani bu araç sapına kadar durbo
hemide durboo
güsel bi çalışma
öle deme civcive :D cities görmüş civciv :D :D
ahahah yok yaw oraya kadar gidemio :)
gözde napıo tolga
ahahahah
bence s/c gibi duruyo bov olan pipeın sarı silikon olan kısmının orda s/c benzeri bişi var
bide s/c olupta s/c kasnağının uzun mil üzerinde kasnakların oraya kadar götürüldüğü oluyo belki buda böyledir
bende bi kaç bişi buldum bu otomobille alakalı foto belki yardımcı olur bana göre s/c gibi intake pipe uzatılmış verimlilik için bence
http://images5.fotki.com/v80/photos/...4CFBoot-vi.jpg
http://images7.fotki.com/v113/photos...884/CF1-vi.jpg
http://images6.fotki.com/v94/photos/...Rotrex1-vi.jpg
http://images6.fotki.com/v94/photos/...30002_1-vi.jpg
http://images6.fotki.com/v96/photos/...ainted1-vi.jpg
ozaqman arkasını kasnağın oraya bağladılar turbonun durduğu yerlerde biyerde duruyo tabiki egsoztla alakası olmayan biyerde ordan hava çekiyor heh oke ozaman oldu ordan cooler a ordanda içeri tamam çözdüm ben :p
arabada benım eskı farlarımdan eskı jantlarımdan var
rengı olayı bıtırmıs sarı olsun ısterse stock olsun gerısı onemlı degıl
ama basarılı bır calsıma olmus tr de bu kadar saglam yapılmıs bı pug varmı bılmıyorum.
olabilir :D
ROTREX bmw lerde çok fazla kullnılan bir SC. Çok ufak ama iyi iş görür. Vortech gibi değil. Jakson racing gibi de değil. Internette aratınca çııyor bir sürü sayfa merak edenler için.
Alın isze ROTREX li, bir type R
http://video.google.com/videoplay?do...62230476296874
Tekelekte 230 :eek:
Kanat Taksınlarda Uçsunlar..
sc bu orda ucu gorunuyo zaten kompressorun oldugu kısım bize dogru bakıyor ;)