merhaba arladaşlar
honda motor L13A ve L15A motor kodlarına ait kapak, strok mm, çap gibi ölçülere ihtiyacım var. daha doğrusu motor olarak ikisi arasındaki farklara ihtiyacım var.
nereden nasıl bulabilirim fikri olan var mı?
teşekürler
cenk
Printable View
merhaba arladaşlar
honda motor L13A ve L15A motor kodlarına ait kapak, strok mm, çap gibi ölçülere ihtiyacım var. daha doğrusu motor olarak ikisi arasındaki farklara ihtiyacım var.
nereden nasıl bulabilirim fikri olan var mı?
teşekürler
cenk
hondanın kendi sitesinde yazması lazım
yurtdışında bile denenmedi o benim bildiğim kadarıyla :) hiç kafa yormaya değmez bence...
aslında bana sorarsan bizim makinelere 0,4 bar basacak custom bi turbo kiti yapmak lazım ama cvt nasıl tepki verir bilmiyorum :) buna kafa yoralım...
L13 için hazır kit yok , ama gel gör ki L15 için tonla malzeme var , sanırsın b16 mübarek :D
L13 + 0,4 bar iyi proje olur bak :)
yatırdığın paraya yazık kankacım :D
yapma ya :(
tek çözüm aşırı besleme mi?
neler yapmak lazım peki biraz detaylandıralım mı konuyu..
L15 ler için yapılan manifoldlar L13e uyarsa en büyük sorun halledilmiş oluyor...
uymazsa el yapımı bir manifold lazım.. en büyük sıkıntı bu bence...
jazzlarda manifold bölümü rahat o yüzden biraz da olsa şanlıyız...ama manifold ve turbo etrafına çok iyi izolasyon lazım , yoksa iç mekan hamam olur :)
beyin olarak piggy back bir sistemle idare etmek gerekecek sanırım , aem ems jazz'a rahatça entegre edilebilir mi bilmiyorum...
stock internal ile ve kesinlikle düşük basınç ile kullanılacak bir sistem için;
-beyin
-enjektör
-benzin pompası & basınç regülatörü
-turbo
-intercooler
-wastegate
-bow
-borular ve yağlama sistemi
kabaca ana liste böyle... :D
ama dediğim gibi , esas sorun cvt şanzımanın uyumu :)
bu adam benı delırtecek ya hala benı tanımıomus gıbı davranıosun .. bu konu ne olm ?
yok aga katıl etcek bu benı :D
jazz yürür kardeşim , hatta k20 swap bile olur , merak eden baksın spoon sports'a...
:D:D:D
ah durumlar uygun olsa çakardık bir k20a :D
spoon sports güzel oynamış ama birde skunk2 ya bak sen :D sapık herifler ya m5 ile ne işiniz var sizin.. :D http://cms.skunk2.com/id/142/Fit-Eats-BMW-M5/
k20 olmasa bıle ,pert bı tane accord bul ,onun motorunu hoooppp jaza koy :D hatta 2.4 lt accord olsun ;) :D:D:D:D Kes kopyala yapıştır gıbı oldu :D:D
buda bonus olsun :D
http://img16.imageshack.us/img16/797...nf154sc001.jpg
metin yandı :D
bugün mutluhanı aradım. en yetkili satış temsilcisini istedim. adama dedim ki sizde eski kasa fit dynamic varmış dedim. adam dumur oldu :D kem küm etti sonra yok öyle birşey dedi ben senelerdir buradayım dedi. :D ben üstüne gittim bir adet getirtmişsiniz dedim :D yanlış duymuşsunuz dedi :D hahaha
ezme , sıkıştırma adamları yaa.. :D:D
j's racing de fena gıcıklıyo adamın içini bu arada :D
bence L13'leri satıp yeni kasa 1,5vtec'e geçmek lazım inceden inceden :D:D:D
best motoringde izlediğimde bayılmıştım k20 fit e :D
bence turbo çok mantıklı aslında bende getz için bir ara düşündüm benimkide otomatik vites
gerçi klasik tip olduğu için 0.4 de çok fazla problem yaşamam herhalde zaten amtosferik 97hp dohc biraz kurcalasam aslında bişeyler çıkar :D
yok aslında çok hantal değil alışıyorsun biryerden sonra kullanımı çok keyifli ayrıca
yani nasıl anlatıyım dip gaz giderken devir bitip vites atma arası biraz yavaş kalıyor ama oyle dert edicek kadar değil ben rahatsız olmuyorum günlük kullanımda çok keyif alıyorum ben sürekli direksiyondan manuel kullanıyorm zaten :)
benim getz 1.4 97hp
devri bitirmeden atırınca daha az hissettiriyor birde pedala köküne kadar basmadan dene onunda faydası oluyor :) inanılmaz zevkli f1 tarzı vites attırmak. :) bende direksiyondan alıştım gidiyorum öle :)
benimki 83hp bir denemekte fayda var müsait bir zamanda :D
olm cok arabanı gormek ıstıyorsan gel 12 nısanda korfeze ezım senı :D
var 17 sınde gıdıyor :) gel son kez damgasını atsın jazzının arkasına :D
arkadaşımın jazz ı ile denemiştim ufaktan yani çok ciddi değildi arkamda kalıyordu ama tabi yolda biraz basmıştık okadar denemek lazım :)
chipli 1.3 cdti corsa ile denedim düz vites kalktığımızda o once 1 boy kadar ilerliyor 1. vitesin sonuna kadar sabit kalıyoruz sonra ben yaklaşıp geçip gidiyorum :)
mahşallah güzel yürüyor demekki. :) birşeyler var mı sende ?
manuel bir 1.3 getz ile denemiştik bir kaç boy geçiyordum kısada. filtresi egzozu kat iptali vardı.
bir defasında da 1.5 getz ile uzun denemiştim ama tamponumdan kopmadı bir türlü :D sonra kenara çekip 1.5 mi diyor sorma gereği hissettim çünkü araçta üç 2 tanede dana vardı :D
jazz cvt ' yi akıcı hızlandırabilmek için redline'a çok yanaşmadan vites büyütmek daha iyi sonuç veriyor bak benden söylemesi :) dibine kadar bitirme devirleri yani... :)
1.3 getzle benimkinin alakası yok :D kullandım hayal kırıklığna uğradım
1.4 lerin biraz ust devirleri iyi okadar tek avantajı o ilk viteste kalkışta jazzdan farklı olucağını sanmıyorum ama 120 e kadar eminim one geçicektir :)
doğrusu aracım otomatik diyede kimseyle doğru duzgunde denemedim ama merak ettim şimdi bi musait zamanda denemek lazım :)
bahsettiğin her iki taktiğide uyguluyorum :) keşvetmek biraz zaman aldı ama :D öğrendim artık.
97 oktan aldım hafta sonu iki gün üstüste şimdi subablar ötmeye başladı. çok zararı var mı?
bende merak ettim. hafta sonu paslaşalım istersen :)