Merhaba arkadaşlar aracıma kutu içi almak istiyorum fakat aracımdaki filtre hangisi kestiremedim :) aşağıdaki 2 linke bakarsanız sevinirim
http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=33-2847
http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=33-2245
Printable View
Merhaba arkadaşlar aracıma kutu içi almak istiyorum fakat aracımdaki filtre hangisi kestiremedim :) aşağıdaki 2 linke bakarsanız sevinirim
http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=33-2847
http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=33-2245
2847 kodlu filtre olması gerekiyor.
Hala kutu için..
Çıkamadın şu kutunun dışına..
ön tamponla turbo arasında 20 cm var 2 metre dolandırıyorsunuz havayı ..
ıstersen hırlıkte bakalım ebaydan :) karar werdınmı ne alıcagına ?
Araba kaç model ve kaç motor kardeşim?
2847 kodlu çıkıyor dizel olunca
Green kutu içi iyidir ya..Niye green düşünmüyosun ki :)
bnde green tavsıye edebılırım =)
bende de green var oneririm:D
sımotada ıyıdır kutu ıcınde...
yanlız alt devirde bayılma falan yaparsa gene alt devirde ortaya çıkan tork da azalma olmamasını faln araştırın derim:)yani uymazsa tork değerin düşmesin.kaldıki 307 sensörlerden oluşmuş bir araba:D:D bu sadece benim fikrim ben olsam dokunmam ki dokunmadım da benzinli olmasına rağmen:)
kutu içi alıcaksan bence green al :)
Heh yola gel şöle ((:
yazılımın hazır .. Mustafa gelsin Kütahyaya yükler bi denersin..
Nası oldu ?
+8-10 hp 15-18 Nm gibi tahmin ediyorum..
Valla filtrenizi iyi secin.
Simota vardı araclarımıza uygun, ben ve gp sahibi birkac arkadas almıstı.
Sürekli temiz tutuyordum, dikkat ediyordum.
Bir kez debimetreyi bozdu, yenisi takıldı.
İkinci seferde ilacıyla debimetre temizlendi.
Son günlerde arabanın eski performansıyla hic alakası kalmadı.
4000 devre cat diye gelen araba, 3000 devri zor cevirip deli gibi bagırıyordu vites at diyordu sanki...
Bugun gp sahibi upsolute yazılımlı, simota filtreli arkadas msne geldi, filtrenin hava gecirmedigi icin arabanın gidisine inanılmaz zarar verdigini cıkartıp attıgını söyledi.
Turbosu mafı cooler borusu falan degismis komple, bir fark göremeyince filtreyi söküp orjinal takmıslar araba kendine gelmis.
Ben de yarın direk gidip orjinalini takıcam, debimetreyi kontrol ettirip bi carbonclean yaptırcam, umarım eski performanslı günlere döneriz.
Simota kutuici kimseye tavsiye etmiyorum.
bende evde K&N var açık gidince custom intake yapıcam :)
Arabaya carbon clean yaptırdım, egsoz manifoldu temizleyici ilac varmıs onla egsoz manifoldu komple temizlendi, orjinal fitre taktım.
Egsozdan cıkan dumanı kurumu görecektiniz, yok böyle birsey...
Orjinal filtre kullancam bundan sonra, 3binde 5binde bir degistircem.
ya bence yavuz abi senin sorun sizin multijet'lerin debimetresinden felan kaynaklanıyor
dci'da kullanan tanıyorum hiç sorun yapmadı araçta , standart bahsetttiğim araç chip felan yok ..... ne düşünüyorsun ?