c serisinin yeni çıkan 1.6 motorlarından almayı düşünüyoruz kullananların fikirlerini öğrenebilirmiyim ?
diğer sorumda amg paket olunca araç çok sertleşiyor mu ?
Printable View
c serisinin yeni çıkan 1.6 motorlarından almayı düşünüyoruz kullananların fikirlerini öğrenebilirmiyim ?
diğer sorumda amg paket olunca araç çok sertleşiyor mu ?
Yine karsilastirmalar bolumunde bu aracin da yer aldigi bir konu vardi.. Orada arac hakkinda gorusler belirtilmisti arastirabilirsin.. ;)
buldum bir tane..belki baska da vardir;
http://www.techturkey.com/forum/karsilastirmalar/26728-arac_fikirlerinizi_almak_isterim_.html
ona baktım bir arkadaş yazmıştı donanım düşük falan diye ama donanım konusunda sorum yok araca baktım donanımı belirledim ben motorun çekişini ve yakıt durumunu merak ediyorum...
Blueefficiency mantıklı türker ama bence amg paket felan fullune 11.000 euro fark verilecek bişi yok.Git elegance al 700 liraya logolu panjur al kaputtada logo iptal.Çok daha uygun olur:D
eyer uzun süreli kullanılmıcaksa (5 6 sene kdr) kesinlike sorunsuz binilicek araçlardır
AMA !
hala mercedesin 4 silindir makinalarının mercedese yakışmadığını sawunmaktayım
bence alınır , düşünmeden , MB yapmışsa wardr 1 bildiiği
AMG paket tavsiye ederim ama uzun yolda kullanıcaksanız , 1.6 hacim sıkıcı gelir;)
3 16 lar nası gıdıo sa bu da onun gıbıdır ama yukarda arkadasın da dedgın gıbı mercedes dedın mı bıraz sılındırı olucak :P
orjinal kataloga göre konusursam 3.16 3.20 den fazla yakıyo
mercedeste aynısı olur üstüne bide kompi var ama eli yüzü düzgün bi bi c180 iin +50k vermekte sacma gibi
Şehir içi 11lt, şehir dışı 5-6 litre gibiydi.(kataloğun yalancısıyım:D)
150 000 km ye kdr sorunsuz binersiniz yanlız mercedeste tek sorun ufak motorlarındadır her zmn bnce donanım olarak yüksek bi donanım seçmek yerine büyük hacimli motor almak daha mantıklı olur baz donanımı dahil sizi tatmin eder mercedeste
özellikle uzun yollarda yada yüksek süratler (100 km nin üstü) gerektiği koşullarda araç beklenmedik derecede fazla yakabilir malesef bu yakışta sizin gözünüze batabilir we mercedese biniyo hisiyatını malesef alamazsınız ufak hacimli mercedeslerin bi çoğunda
156 hp baktığınız zmn göze hoş görünsede malesef ağar kanlıdır biraz
150 000 km yazdım ama bi çok mercedesinde (komprasörlü) 70 000 de kapaktan buji attığını gördüm kapak deişiminden başka çözümüde yok malesef
illa 0 km olmak zorunda diilse araç bn size 320 lik makinaları öneririm s serisinin üstünde 1 milyon km yaptı o makinalar 2. ele yönelmenizde fayda warki o km yerine dolu dolu bi e 320 ye binilebilir bnm tercihimde o yönde olur sonuçta 5 sene şahsi fikrim bn binmem ufak makinalı mercedese
nie böle bişi ddin derseniz şu an ailemizde 4 adet mercedes war 97 s 320 95 s 320
90 model 300 se we 74 model 280 se sadece mercedes die ustalarında tawsiyesiyle e200 aldık ki kilo olarak yeni c serisinden daha hafif 136 hp lik bi araç 6 ay durmadı dayanamadık sattık çünkü yeterince mercedes diildi bizim için yüksek hacimde fayda war emin olun buna
yakıs durumları nedir bu s320 lerin
arkadas anladım kadarıyla cok yakan bişey istemiyo yanlıssam düzeltin
Sıfır alınacaksa git al türker aklında soru işareti kalmasın ;)2.el seçeneğin varsa o paralara seçenek çok ama sıfırsa hiç düşünme al.
320 makina 1600 standart kilolu e kasada sehir icinde cok sakin gidince 12-13 lt yakiyor, otobanda istedigin kadar git 10'u gecmiyor abartmadikca.. istanbul'da karisik gidince trafige kalmazsan 11'i gecmiyor.. amac sadece eglence olursa 20li rakamlar cok rahat..
bir de bugun eski kasa E320 ile yurudum 2000 model olanlarla, heriften tam gaz gidiyormus gibi ses geliyordu ama ben yarim gazla falan yaninda gidiyordum neredeyse,basinca uzayip gidiyordum ki iyi gaza gelmisti eleman az bastigini sanmiyorum ; yeniyle eski modellerde guc ne kadar farkediyor bilmiyorum bir bakmak lazim alirken..
almayı düsündügün fiyat aralığı nedir
yakıt çok aşırı önemli değil 10-11 lt şehir içi yakıt normal bence ama 20 lt yakan arabayıda tercih etmem...
ikinci el düşünmüyoruz en fazla 1 yaşında bir ikinci el olabilirdi onlarında fiyatı sıfırına yakın zaten :rolleyes:
benim baktığım araç avantgarde, cam tavan, amg paket 45 bin euro civarında fiyatı var...bu fiyat aralığında başka seçenekler tavsiyeniz olursa değerlendirebilirim...
bmw 318 dizel çıkarmış onun fiyatıda 45 bin euro falan aklımı çelmiyor değil :confused:
büyük motorlu c serisi içinde c220 cdi baktık bu araç hakkında ne diyorsunuz 220 cdi dan vazgeçme sebebim 1.6 yla arasında yıllık 2000 tl vergi farkı var bu farkı anca 20 bin km de kapatıyormuş alırken fazladan vereceğimiz yaklaşık 10 bin euro da cabası ama performansı daha üst seviyede olur ona lafım yok...
yardımcı olan herkese teşekkür ederim
Galerilerde ki Sıfır km C180K'larada bakabilirsin bence,çünkü neredeyse hepsi full araçlar ve fiyatları biraz daha düşük gibi.+MB Garantisini gene veriyor araçların ya da 08-09 C200K-C220CDI'da bulunabilir 47-48.000euro'ya.Hayırlısı Olsun..:)
Bu arada stocklarda C180 ler bitmişti, gelirse de ÖTV indiriminden sonra gelcekmiş. Geldiği zamanda aşağı yukarı 5-6 bin euro farkediyor:)
mayıs sonu araç gelicekmiş...
E Mayıs sonu ötv olacak mı? Yanlış hatırlamıyorsam ÖTV indirimi 1 Martta başlamıştı, 3 ay sonrası Mayıs sonu-Haziran başı:D
haziran ortasında bitiyormuş ötv... hatta mayıs ayında bir indirim çıkarsa onu da yansıtıcaklar tabi mercedes zam yaparsa onuda yansıtırlar :D
ama fiyat aşağı yukarı aynı olucak diye söylediler...
bence çok mantıklı bi araba heleki sizin seçtiğiniz donanım listesiyle çokta şık bi hale gelicek,,,yılda 10000-15000km kullanmakla çok bi sorun yaşıcanızıda zannetmiyorum.mb ürettiği bi arabadan çok bi sorun çıkcağını sanmam,,yakıta gelince bi derginin yaptığı testte 10.2 lt gibi bişi yakışlar bence uygun bi tüketim,,0-100 de 9.8sn çıvarında öle çokta hantal bi araç değil dergide yüksek sürette biraz isteksiz olduğu söleniyodu ama bence yeterli bi motoru var...................
panjuru git 700 euroya al falan denmiş ama amg paketinde sadece panjur değişmiyor, ön (225/45 R17) ve arka lastikler (245/40 R17, evet ikisi farklı yanlış yazmadım), ayrıca jantlar, marşpiyeller, çamurluklar, tabii ki de recaro'ya yakın ama saçma sapan kırmızı falan olmayan koltuklar ve düz değil derinlik kazandırılmış gösterge paneli var, o yüzden satın alırken vereceğiniz aradaki 3.000 euro fark size fazla fazla geri döner merak etmeyin.
iki kere test sürüşü yaptım, bir tanesi normal özelliklerde idi (fascination), diğeri ise amg paketiydi. evet, amg paketi az daha sert suspansiyona sahip ama yol tutuşları arasında dağlar var diyebilirim. motorun küçük olmasına da bakmayın, ciddi anlamda yüksek performansı var ve bunu motorsiklet motoru gibi yüksek devirde değil, bmw 320i'den (mevcut, yani eski motordan bahsediyorum) daha düşük devirlerde çıkarmayı başarıyor. genel olarak blue efficiency serisi gerçekten *çok* başarılı motorlara sahip.
has ve egemer'de bir kaç model daha denedim ama dizellere oranla çok daha gürültüsüz olması ve tork konusunda da ciddi bir performansa sahip olmasından dolayı hem uygun fiyatlı olsun hem performanslı olsun diyorsanız şu anda alınabilecek sayılı araçtan birisidir.
bu arada 1.6'dan 2.0 performansı isteyip, sonra da 'çok yakıyor' demek biraz enteresan bir talep olmuş, benim gibi B150 kullanan birisi olsaydınız eminim 'çok yakmak' ne demek yakından anlardınız ;)
yılda en az 30~35.000 km yol yapan birisiyim, B150'yi almadan önce dizel tavsiye eden MB şu anda dizeli değil, kesinlikle bu aracı tavsiye ediyor.
amg'de kampanya var eskisinden daha ucuza geliyor ve en donanımlısı bile 42-43k€ olmuşken bence kaçırılmayacak araç tabi tek sorunun yakıt olucak yoksa o motor o kasayı kaldırır nasıl passat 1,6 nasıl a4 1,6 yürüyorsa o da yürür.
Amg paketinide sonradan asla yapamazsın yapmaya çalışman lancer 1,5 otomatik alıp evo yapmaya çalışmak olur.
Cam tavan alma tıkırdama sesleri istemiyorsan normal sunroof al cam tavandan vazgeç.
4-5 ay kadar c220 cdi kullandım ve iyiki dizel almışım c200 veya e200'den kat kat performans alıp üstüne sadece 18 kuruş yakması bana inanılmaz keyif aldırdı.
b150de çok hantal ve hakikaten çekişi çok zayıf.. GAz tepkileride biraz daha net olsa keyifli bir ekonomi aracı olabilirdi..
7ileri olan modelini kullandım bir süre, yakıt tüketimi sakin kullanımda hakikaten çok şaşırtıcıydı. Şehir içi max 8lt fln yakıyor , uzun yollarda bu rakam 4.5 - 5lt arası geziyor.
bir de yanlış anlaşılma var B150'nin '7 ileri' vitesi hakkında. satıcılar vitesin detaylarını anlatmak yerine doğrudan '7 ileri' deyip geçiyorlar, halbuki aracın vitesi varyatörlü, yani nissan deyimiyle cvt (continuous variable transmission, sürekli değişken vites), siz vitesi +/- yönünde çektiğiniz zaman önceden ayarlanmış bir orana getiriyor sadece, yoksa bildiğimiz anlamda 'vites değiştirme' söz konusu değil. bunda iki tane volan çaplarını değiştirerek vites değiştirmeden güç veya hız üretiyor, çok karmaşık bir sistem değil ama sonuç itibari ile dişli yerine çelik bir kayış kullanıldığı için yüksek güçlü motorlarda arıza çıkartabileceği için pek tercih edilmiyor. A160'taki vites geçişleriyle problem yaşayan MB anladığım kadarı ile B'de bu vitesi tercih etmiş ama zaten hantal olan aracı iyice bayıltıyor. açıkçası eşimin 1.2 opel'i B150'yi kalkışta ferah ferah tokatlıyor. daha fazla detay için bkz;
http://auto.howstuffworks.com/cvt.htm