98 vtec'e en uygun cat back hangisidir .şu an üzerindeki parçalar :megane racıng header, aem v2 filtre
Printable View
98 vtec'e en uygun cat back hangisidir .şu an üzerindeki parçalar :megane racıng header, aem v2 filtre
burak takmıştı apex cat back olması lazım maşallah fena gidiyodu. konuyu görürse yazar aynı modlara sahip vtı dan daha iyi gidiyodu yani header.düz boru short ram son susturuculu.
Megan racingin catback'ini takabilirsin megan son susturucu ve 60 lık borudan sonra MOR vtec taktı çok fark etti dedi gayette memnundu
çapı önemli iç çapı çok fazla byütmeden herşeyi kullanablirsiniz
Bence hiç uğraşma komple yaptır.Ben paslanmazdan yaptırdım komple çokta memnunum.Catbacke vereceğin eşşek yüküyle paraya değmez
3mt krom boru 5 tane dirsek :) çap baştan sona kadar aynı olsn yeter :)
maliyet 100 tl krom malzemeler 150-200tl işçilik herkes te yapabilir düzgün neistediğinizi gösterdiğiniz sürece :)
ama b15 için 51mm aşmayın nacizane tavsiyem :)
b16 için 51mm aşma diyosun ama 60mm olan çok güzel örnekler mevcut; SWORD vtec/MOR vtec mesela :)) bana göre yükleme durumuna göre değişir.
yusuf kardeşim megan racing hedırsın var 51mm veya 60mm düz boru çek megan racing carbon ti 60mm son susturucunu koy paşalar gibi bin :)
all motorun speclerinde adamlar 60mm yi 2litrede kullanıyorlar vardır bi bildikleri
hks jun hytech vs markalar 2litre için 60mm header üretiyorlar komple sistemleride 60mm
yapıp memnun kalan vardır elbet bnmki sadece tavsiye
ayrıeten o araçlar gördüğüm kadarı ile iyi yürüyen araçlar evet ama iddia gibiolmasın ama
çapı ufaltıpta birdaha denemek lazm ust devirlerde 2hp falan alınır doğrudur ama altlar da önemli
b16 için üretilen çatback sistemlerinin çoğu 60mm den ufak
typer ların sistemleribile 60 mm değil çoğu
o başka :)
hakkaten 90mı :eek: ??
60mm lık sistem yaparsanız ortaya 60mm lık japon tipi susturucu kullanın.
megan racing header'a megan racing cat-back yakışır :) bende megan racing header var bide cat-back koyduk gayet memnunum sesde harika oldu :) tavsiye ederim performans tabiki hissediliyor en azından ben hissettim tabi senin cat-backtan ne istedğine ne kdar performans bekledğine bağlı aşırı bir güç kazanman imkansız :)
51mm egzoz. Motor standart, headers lı filitreli vti ya yetmiyor.
60mm Krom düz boru devam..
Headersın çıkışı da 51 lik değil mi zaten niye yetmesin Ali Bey :)
Şunu kim kesinleştiricek 60mı 51mi daha verimli ?
vala ben typeR de beyin olmasına rağmen 60 kullanıyorum ama yetmiyor gibi gelmedi bana hiç ..Zaten typeR için üretilen cath bach lerde 60 lık çoğu .. 51-54 yetmesi lazım ek4 lere
arkadaşlar bildiğim kadarı ile 1.6 hacimlere 2" çıkışlı 1.8 ve 2 litrelerede 2.5" çıkışlı header üretiliyor dc 2.5" b16 değil b18 gsr içindir
b18ls için olanda 2"
yani 60 iyi olsa adamlar b16 blok uzunluğuna göre 2.5" header üretirler
all motorda adamlar 10 000+ devir dönüyolar 2 litre vtec ile egzoz çapları 60mm header 60 mm boruları 60 mm
şimdi bu çapı 1.6 hacme koymak bana mantıksız geliyor üst dev,rlede 2 -3 hp için altları öldürmek mantıksız bana göre
60' lık egzost sistemiyle ek4 ler 3-4 hp artı hp alacaksa bunu duyan herkes bence 60 lık çeker çünkü b16 larda 3-4 hp ler güzel güçler..Zaten bence kimsenin alt deviri düşündüğünü sanmıyorum ki zaten egzost sistemleri rolling ve üst devir maksatlı yapıldığını düşünüyorum..Ama bana pek mantıklı gelmedi 60 lık egzostun 3-4 hp verebileceği
işte ben verdiğini söyleyenlere yazmıştım :)
tanık olmadım aynı specle egzozu 60 yapıp 2 3 hp alan :)
japonlar yapardı elbet öle bişi olsa 2 litreleride 70lik yaparlardı ama :) değilmi
Arada bir fark olmayacağını düşünüyorum neden ise aynı speclerde 2 vtec in dyno sheet verilerinde biri 60 lık diğeri 51 lik boru kullanıyorlardı değerler birbirine yakın çıktı. küsürat farkı vardı
2 vtectede header+cai+son sust. vardı
gtılarda vtslerde 51 lik kullanıluyor 1.6 arabada bence 51 lik yeterli
Egsoz konusunda kaç setup değiştirdim bilen vardır.
Şuan headerstan sonra 51 düz arka kıvrımlar 48 lik sonda 60 lık girişli meganracing gayet memnunum ama en yakın zamanda cat back getirteceğim.
ne düşünüyosunuz apex-i filan mı ??
Hayatta o kadar para vermem en dandik hangisi ise onu getireceğim.
Örnek olarak obx motorsport cat back son susturucular kalitesiz olabilir o yüzden ucuzunu getirip sonuna bendek meganı takacağım.
en güzeli parçaları alıp boru dirsek falan kendiniz yaptırmak
zamanında bikaç tane catback getirdik orta borular dar son çıkışlar geniş bi tuhaf tı :)
obx te iyi bir marka değil zaten
bence kendiniz yaptırın bende catback getirecektm ama çok sıkıntılı istenilen ibi olmama olasılığı çok yüksek
bence 51 derim
http://img40.imageshack.us/img40/3766/img0080j.jpg
http://img40.imageshack.us/img40/5061/img0083g.jpg
http://img40.imageshack.us/img40/3011/img0084k.jpg
görüntüde hoş duruyor megan racing cat-back benim arabadaki :)
seside güzel kanka :)
54 luk derım.....
iskender usta vti için "bırak 51'i 60'ı , kıvrımsız-bükümsüz-daralmasız 53-54 gibi bişey yapalım çok daha iyi olur" demişti bi zamanlar... :D
ben kullanıyorum 1.6 ies'te üst devirlerim gayet iyi ses çok farklı bnm çok hoşuma gidiyor! ;) b16 olmadığı için daha ince bi sesi var EH vtec'e göre kıyaslıyorum onun gidişi gb sesininde maşallahı var ama tonlama aynı 3000d/d ince bi cırlama yapıyor o kısmı çok zevkli.. :)
şiddetle tavsiye ederim.. :D