2.5 kollektörlük mugen 4-1 mi.. dc 4-1 den mi daha verim alabiliriz..yoksa aynımı sayılır yardıma ihtiyacım var..
Printable View
2.5 kollektörlük mugen 4-1 mi.. dc 4-1 den mi daha verim alabiliriz..yoksa aynımı sayılır yardıma ihtiyacım var..
dc 4-1 kac inch kollektoru?
senin araban stok bi araba, nos yok, stroker yok, 2.5" gereksiz sana...
çok detay bilmiyorum araban nedir fln nsl bi ürün alcaksın hangi modelini fln ama ağırlıklı dc daha iyi bi üründür bence
kesinlikle mugen dostum mugenle dc kıyaslanmaz bile ha desenki spoon falan o zaman ayrı ama dc bunlara nazaran zayıf bir marka.
dc de tabiki 2,5 luk olacak..
bu arada arabamda 62 lik araboruları ile skunk ın egzosu var alt devirleri öldürür diyorlar ama biz yani hiç kimse arabasını 1000-2000 devirleri arasında kullanmadıgı için fazla hissedilmiyor..sanırsam ben bi problem göremedim 2,5 luk kullanmakda bi zarar kii kullananlarda aynı şeyi söylüyor..
ve ilerisi için belki bi alt zemin olabilir dee bu arada üst devirler şimdilik harika kii dc yada mugenden sonra daha iyi olacagıda kesin..
bilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum kısacası
başa dönelim ozaman,
2.5" headers nerde kullanildi hangi arabada kullanildi;
b18c5 motor kodlu dc2 integra'nin(1997-2001) orjinal egzos manifoldunun kollektoru 2.5 inchtir. peki araba kac litre, 1.8lt. yani araban icin gereksiz buyuk suan. daha once b16 motoru ile 1.6litre yarisan arkadaslarimizda 2.5" headers tercih etmedi. bir sebebi var herhalde...
peki ne için gereksiz zararı alt devirlerde cansızlık deniliyor ama alt devir derken şunada dikkat edilmeli alt devir 0-1500 yada 2000 devirler zaten cokda iyi deil vtec 3500-4000 den sonra giden bi arac yani demek istedigim 2,5 kollokterlük headrs ın zayıf oolan alt devirlere atkisi olur ama hangimi arabamızı hep 1500 devirde kullanıyoruz..mertcan güzel bi kombine yapmış ondada 2,5 luk var vafc ilede desteklemişkii bence yeterlidir üst devirlerde gayet başarılı olacagını zannediyorum.. kii ben bunları geçtim mugen yada dc arasında kararsız kaldıgın için böle bi konu açtım hangi marka nın daha iyidir acaba
ben dc 4 1 kullanıyorum çokta memnunum..ayrıca mugen headrs kullanan bi arkadaşa sormak lazım headrs ndan memnun mu diye...
Erol bılıosun bende DC 4-1 2.5 Kullanıyorum alt devırler orgınal sanzıman ıle cok zayıftı.senle konsutukdan sonra arastırdım 2.5 luk lar bıraz daha hacım ıstıyooo yanı ben bıraz gelecege yatırım yaptım b20 yada b18 projelerı ıcın :)
mugen hakkında kımsenın bı fıkırı yok
bende mugen ıle DC kıyaslanmazzz 2 sıde ıyı fırma bende ıyı arastır oyle karar ver...
fiyat perfonmans açısından dc herzaman tercih edilecek markadır
Fiyati en cazip olani al, ikiside guzel marka, aralarindaki guc farkini zaten hissedemezsin.
fiyat performans orani acisindan DC daha iyidir,
baskada bisi denemez bence...
peki şöle bişey daha desem şuan için ss 4-2-1 headrs var aracımda ss e alt devirler için iyi diyorlar..degiştirmesem daha mı iyi olur acaba..
yani:ss 4-2-1 headrs ve 62mm.komple skunk
SS satarken zarar edeceksen degistirme...
alt devirleri iyilestirmek isteyen 4.785ayna mahruti alsin=)
4.785 bu seferde son hız düşecek..
birader ben honda markaları ve malzemeleri konusunda cok bilgili degilim ama kisisel kulaktan dolma yorumumu yaptım haa konu impreza evo falan olursa durum ayrı.
ayrıca zayıf malzeme demedim spoon ve mugene nazaran zayıf bir marka dedim. mugen ve spoon japon arabaları uzerine calısan japon tuning firmaları, dc bir alman menseli firma marka olarak zayıf dedim.
ne kadar tepkilisiniz siz arkadaslar isteyen alır istedigini takar eger yorum olmazsa forum olmaz herkez kendi bildigini kuram sanıyor heralde.
yanlısım varsa duzeltin ogrenelim bilmediklerimizi de ?
dünya üeride Honda civic B serisinde en verimli Headers 4-1 Dc dir seri üretim olarak !
acıkcası ben ılk headers olarak SS almıstım ve hıc perf alamamıstım. sonrasında DC 421 ı aldım vce arabanın dynodakı gucu 4 hp arttı. honda ıle ılgılı performans karsılastırmaları olan bır testte tabıkı bu test seffaf olarak yapılmakta SS tek - deger veren headersdı. en ıyısını DC verıyordu.
bak iste ogrendik yarın birgun bir civic ci arkadasım sorarsa en faydalı headers DC 4-1 diyecez yanlıs biliyormusuz:)
bizim arabalarda DC pek ragbet gormez mesala.
bizde abi en iyileri cusco,borla,hks,aps birde bu ara ucuz ama işlevsel gtspec yaygın.
greedy de var ama gormedim de kullanmadım da nasioctada pek tutulmuyor gormek lazım. apexi de headers yok maalesef egzozu en iyisi ama headers uretmiyorlar keske olsa hic dusunmem sıkı bir apexi marka tutkunu olarak:)
perrin e gelince cok gozden dustu bu ara bazı parcaları iş yapar ama genelen pek memnun etmiyor bu ara perrin.