sizce ii ve kötü yorumlarınız?sıcaklık cok fazla yaz ayından dolayı.ısınma problemi sorun çıkardı.daha serin havalarda tekrar dyno:)
http://img134.imageshack.us/img134/568/img0129l.jpg
Printable View
sizce ii ve kötü yorumlarınız?sıcaklık cok fazla yaz ayından dolayı.ısınma problemi sorun çıkardı.daha serin havalarda tekrar dyno:)
http://img134.imageshack.us/img134/568/img0129l.jpg
Tekerleklere 121.8 mi veriyor ben mi yanlış görüyorum ?
Çok ciddi kayıp var genede bu işten anlayanlar daha iyi bilirler ama ciddi kayıp var..
maşallah iyi güzel sonuç 138.6 kw motorda neler var:)?
evet kayıp güç cok fazla ama
aşırı bir kayıp var tekerde . torkta 5k dan sonra dusuyor.
yazılımı kim yaptı
yazılım normal 10 beygir vermiş
yazılım +10 gayet guzel. ama dediğim gibi tekerde abartı bir guc kaybı var.
ya ölçümde bir hata oldu yada debriyajın bitti ki debriyaj bitse bu kadar kayıp ile mutlaka hissedersin. çip vs ile teker gücünün alakası yok. tekrar ölçseydiniz?
ben merakımdan sordum alakası olmadığını biliyoruz.
Debriyaj ne durumda ?
çok fazla kayıp var. debriyaj da yeni benim bildiğim kadarıyla
benim ona yakın setupta kasnaksız verdiği güç 177hp 215nm torktu ama tekerdeki güç çok daha fazlaydı.
motorun çıkardığı güç baya iyi. vvt'de selenoidinde mi problem varmış?
bir dahaki sefere 5 de degil de 4 de olcturursen daha saglıklı sonuclar alabilirsin.
121 teker gucu 198 krank gucu kadar imkansız. 150-160 civarı tekerde alırsın eger tum uygulamalar ve motor saglıklı ıse.
------106 GTİ ----206 GTİ----206 RC----306 GTİ---307 2.0
1. vites 3.417 .......3.455 ....... 2.923 ...... 2.923 ......3.455
2. vites 1.950 .......1.870 ....... 1.870 ...... 1.869 ......1.870
3. vites 1.360 ...... 1.360 ........1.360 .......1.414 ......1.360
4. vites 1.050 ...... 1.051 ........1.051 .......1.148 ......1.051
5. vites 0.850 ...... 0.861 ........0.861 .......0.951 ......0.861
6. vites ----- ...... ------........ ---- .........0.795 ...... ----
Geri V.. 2.500 ....... 3.333 ....... 2.584 ...... 2.584 ......3.333
Son dişli 3.938 ...... 3.790 ....... 3.948 ...... 4.050 ......4.054
''alıntıdır''
şimdi şöyle, dyno 1 oranına en yakın viteste ölçülür. bu farklı viteste ölçüm tekerdeki gücünü yanlış gösteriyor büyük ihtimal. 4. viteste tekrar ölçtürürsen daha doğru sonuç almış oluruz.
oranlar için teşekkürler.
paşaoğlu 4 viteste ölçum yapar hep..sen eminmisin 5 vites olduğuna?
edit: ben hiç 5 viteste olcum yapıldığının yazıldığını görmedim nerden cıakrdınız 5 vitesi:beuj::D
pardon ona dikkat etmemisim.
güzel sonuç ama teker bozuyor.bence bir hesap sorunu olabilir...
ölçüm komple hatalı...
biraz once dyno olcumunde ise 4 vites 160.1whp aldık.
5. viteste dusuk cıkardı
normal değeri almışsın, güle güle kullan.
Degerler normale donmus,engıne hp ne verdı? 4.vıteste.
Sorunsuz kullanman dılegıyle.
ya aslında takma hpleri kafana hiç yolda gidişine bak, en güzeli yol dyno:)
Sevindim işin aslının astarının belli olduğuna :) Sorunsuz sürüşler ;)