http://www.youtube.com/watch?v=vApJe1HZfPM
Printable View
basarılar kanka ;)
Cok guzel deger , "garage gt aem ecu" derken tune mi ettiniz ?
Biz ECU'yu yolladik, stok beyin ustune pigggback olarak baglandi. Stok beyin angarya isleri yapiyor, AEM ile benzin/atesleme/gaz kelebegi/egzantrik kontrol ediliyor. MAFtan kurtulup 100mm intake borusu kullanmistik bizim hazirladigimiz arabada, turbo kitin ureticisi bizden AEM istedi, yardimci olduk..Bu sayede Amerika'da piyasaya cikti garageGT'nin ilk urunu. Yine ayni sekilde 2008 WRX/STi canbus modelleri icin AEM uygulamalarimiz var..
Turbo kit uretimine basladik, 2010 ocak ayinda subaru 30R/35R kitlerimiz piyasaya cikacak.
saygilar,
cenk
garageGT
Bizim tune ettigimiz araba 24psi basincta 466WHP guc cikardi, stok motorda 600HP hedefimize ulastik. 28-30psi basincta yaklasik 500-520WHP guc cikar bu arabadan bizim dynomuzda, ama bu basinclarda motorun omru ne olur belli degil..600WHP civari guc cikaran DGmotorsun arabasinda motor problemi oldu..ETS'in bu arabasindada problem oldugu soyleniyor cuma gunu bu dyno tune yapildi, pazar piste gitti 400m icin ama kalkis yapmamislar.. Biz isi tadinda biraktik, sonuc gayet iyi..
18 psi / 91 oktan
http://www.youtube.com/watch?v=ACIZV...e=channel_page
24psi / 116 oktan
http://www.youtube.com/watch?v=j94Ji...e=channel_page
çok güzel deger ve arac
bu arada kendi üretimlerinize başladıgınız içinde ayrı bir tebrik..
başarılar..
çok güzel rakam sst için çalışın birazda :D
Maşallah Cenk başarılar dilerim. Hondalar içinde bi turbo kiti üretseniz ne güzel olur :)
tebrıkler cenk..yenı ürünler yeni projeler:)
Maşallah değerler çok güzel hele bunların kendi üretiminizle olması ayrı bi güzel
tebrikler :)
çok güzel dostum tebrikler evolutionm da da var ordada gereken yazılmıştır. :)
güzel rakam gerçekten
sst şanzıman lı bi evoda limitler ne olmalı ? nekadar güce dayanabilir bu şanzıman uzun donemde ?
maşallah güzel sonuç çıkmış
üretime geçipde satış yapmanız süper birşey kolay gelsin
1.4'e kadar cont.ta yürüyor üstünde kırılmaya kadar yürütemeden (yanımda yazılımdan anlayan olmadığı için) turbo sorun çıkarıyor 1.5 veya 1.6 denediğimde olmadı belkide burdaki benzin yüzünden ama 1.4 üstünde lag ta oluyor herşeyde ve şanzıman bir kere 100-250'de hemen ısınıyor.
tabi cont. 1.1 de bile beyindeki limitörleri yükseltmek zorunda kalıyorsun :D zaten stock haritada 1.67 peak yapıyor.
özgün izmir'e gelebilseydi limiti ilk öğrenen biz olucaktık kırmayı bile göze almıştım :D
1.6 cont. yapan bi evo x stock bile olsa 400'ü geçer sanırım.
stock turbo'da 1.6 cont. ile sst yürütmek pek akıllıca değil şanzımana extra bişey yapılmadan.
garage gt biliyo bu işi ya :))
Cenk tebrikler.
Kitin başarılarının devamını dilerim.
Ancak aklıma takıldı.
Garrett websayfasında GT35 için 600 whp vermiş.
http://www.turbobygarrett.com/turbob..._714568_10.htm
681 whp alırken nitrous var mı?
60-130 ne zaman alıcaksınız?
Başarılarının devamını dilerim.
Mert
dyno jet mi?
usa beygirleri havalarda derken yüzde kaç ?
bildiğim dyno jet dyno dynamics ten 15 % fazla okuduğu.
senin görüşlerin?
mustang dynoda olcmusler, correction factor hakkinda fikrim yok..
disneyjetleri kullananlar yanlis viteslerde olcum yapiyor, 6ileri STi'lar 3.viteste dyno edersen % kac sacmalarsin sen hesapla :)
2006 STi
1st: 3.636
2nd: 2.375
3rd: 1.761
4th: 1.346
5th: 0.971
6th: 0.756
final 3.9
SST yi olay olarak çıkarıp neden sst ile ilgilenmiyorlar şaşıyorum birde ingilterede 0-100'ler max. speed ler türkiye'den acaip farklı. fq330 üstünde sst çıkarmadılar.... umarım ciddi anlamda sst için çalışırlar.