Merhaba Arkadaşlar
98 düzgün bir impreza gt mi tercih edersiniz
Yoksa sonradan turbolanmış Vtecmi.
Printable View
Merhaba Arkadaşlar
98 düzgün bir impreza gt mi tercih edersiniz
Yoksa sonradan turbolanmış Vtecmi.
ne sekilde modlanmıs bi vtec le ne sekildeki bi subaruyu kıyaslıyosun önemli olan o?
turbo bi vtec orjinal bi subaruya kıyasla cok daha üstün olucaktır kuşkusuz..
bu arada konu kavga konusu haberin olsun :D
Sonradan turbolanmış vtec diye bi tabir çok yalın olur hatta yanlis olur.
her turbo vtec bir degil.Araclarda neler var , ne parcalar , bunlar onemli.
orta şeker bi vtec 0.6 bar civarı ile orj wrx den bahsettiğini düşünürekten vtec diyorum.
Rollingde affetmez vtec
Hiç kurcalanmamış İmpreza bulabilrsen İmpreza, sonradan turbo araç almak bence hiç güzel değil. Kendin yaptın mı zevki çıkar o işin. Bence:rolleyes:
Herşeye rolling veya yarış olarak bakmamak gerekiyor. O rolling yapılan yol elbet biter viraja gelir:) Bu demek olmuyor ki hondalar dönmüyor ama 4x4 bir adım önde bence. İki araç honda turboda olsa aynı katagorinin arabaları değil zaten. Ama tercihim subaru olurdu; 4x4ün avantajı ve yapacağın ufak dokunuşlarla alacağın güç.
Gf8 düşünürsen; http://www.sahibinden.com/satin_whit...XQQdisplayitem
Gc8' ede karar verirsen araç bulmanda yardımcı olabiliriz :)
Bütçeniz ne kadar bu arada?
m6 typer muhabbetı tarzı baslıycak bırazdan.
olabilir ortlaam olarak daha cok rolling yapcağımız için virajdada basmayı versin hondacılar ayrıca 4x4 oncen cok kayıyor oda sakat zaten virajda kapışmaya başlayan adam eceline susamış adamdır :)
olay yoldan çıkmadan bütçeyi belirleyeleimde en azından neler yapılabilir 2 araç içinde onu konuşalım.
vergısını yakıtını ve yedek parça fiyatlarınıda bakmak lazım.
nıye vırajda baslayan ecelıne susasınkı? vırajı donmeyı bılırsen dısa acar gıdersın. 4x4 lerle kendı arabamlada seve seve vıraja gırerım hıc dert deıl benım ıcın , ayrıca tıme trıalde turbo halındeyken arabam 350 hp stı ıle yagmurda cıkmıstım ızmıte. stı cı ıle ufak tatlı bı atısmamıs olmustu oncesınde gecmek ıcın cıktı ama gecemedı... kullanmak onemlıdır :)
@BlackEmperor; ben virajda basılcak demiyorum ama yol tutuşda önemli bi faktör değil mi? :)
@sword; tabiki o da çok önemli. başka aracınız yoksa ve günlük kullanıyorsanız biraz üzebilir $$ :D
Ben; takılan parcaları ve işçiliğini bilmediğim sonradan turbolanmış bir araç yerine fabrikasyon turbolu aracı tercih ederdim.
İmpeza kullanıcısı olarakta 4 çeker kullanmak çok güzel tavsiye ederim
durum krıtıclesıyor burda :)
Olay sapıtmak istemiyorum ama anlatmak istediğimide anlatmdan geçemeyecem. Hangimiz hillclimb spec veya time trial spec tartışma ve karşılaştırma konusu üzerine yorum ve modifiye yapıyoruz ki. Zaten bu işleri yapan araç sahipleri iyi kötü bi yay lastik vs alacaktır. Rolling daha belirleyici tercih acısından demek istediğimi anladınız. Burda ben viraj dönmeyi biliyorum demenin bi manası yok. İyi kötü hepimiz dönüyoruz. :)
Viraj tabikide onemli hatta düz yolda basmaktan daha zevkli ona bişey demedim . Rally de 1. olan bi vtec gordunuz mu ? ben görmedim :D
su 4 ceker viraj mantigi cok yanlis.
subarusunu hondasını bilmem önden çeker ve yüksek güçlerde araçları kullanmak her babayiğidin her bileğine güvenenin yiyeceği halt değil bunu bilirim bunu söylerim o nedenle turbo fwd kullanacak kişinin tecrübeside önemli
Ayrıca sonradan turbolanmış bi araçtan bahsediyordak kimin yaptığı hangi parçaları kullandığıda önemli
Subaru içinde aynısı geçerli hangi subaru pili bitmiş olanıda var 100 bin lira versen alamayacağın subaruda var
Ama bence awd kullanmak çok keyifli
Subarunun itibarini dusunerek yazin, konu acin vs sonra camii duvarina isemekle itham edilirsiniz :) bu olay tamamen butceyle alakali bence sahsen gc8 e elimi surmem ama sti olursa 450 480 gibi bir guce cikartip tepe tepe kullanirim. Yol tutus vs olarak duruma gore subarudan hizli bile olabilirsiniz ama ayni zevki verir mi orasi kisisel tercihe bagli :) parca, bakim, toplam maliyet olarak honda daha mantikli + yakit tuketimide eklenebilir hondanin avantajlarina.
yok ben hani direk 4 cekeri tren gibi sananlar icin yazdim . tabiki guvenli hissiyeti mevcut guselde bende seviyorum ama kafadan kaymasi cok fazla . gt ve wrxlerin hepsinde var bu sorun , 05 sonasi stilarda dccd ile bi nebze azalma goruldu ama stilarda zorlandiginda kaymaya megilli .
birde iyi bir kilit takildiktan sonra fwd olsun rwd olsun farketmez herturlu awd arabanin pesinden gidersiniz .
konuya gelince temiz yada bilindik bir yerden motoru toplanmis gt varsa alinabilinir . ama bence vti da gc8 de artik cok yaslilar . baska seceneklerde dusunulebilinir butceye gore
4çekerin 2 avantajı var 1.si 0 dan hızlı kalkar 2. avantajı bozuk zemınde veya kaygan zemınde deli gibi gidersin okadar.
öğlen güzel bi wagon gördüm zincirlikuyu mezarlıgının önünde acaba sahibi siteye üyemi :P