benim izlediğim fabrika platformu değil bildiğin kayalık dağdı ayrıca offroada ilgiliyim offroad versiyon yapılmış bütün kemik araçlar o eğime çıkamıyor 2,5 tonluk range mi çıkacak?.hdc ve diğer sistemleri anlatma hepisini biliyorum,
range in arazi performansı berbat demedim ayrıca şehirli züppe aracı hiç demedim:) ama yeni nesilde asıl amaç lüks suv.çok iyi olsydı kışın uludağ yolunda her çıkışta sağda solda düşmüş bir kaç tane olmazdı:)çok elektronik var araca komuta etmeyi kısıtlıyor.gerçek arazi aracı manuel yada yarı manuel aktarma organlarına sahip olmalı.zaten aracın yeni mantelitesi asfalt lüks suv zaten.arazi kategorisini discoverye bıraktı.ayrıca dik eğim %80lik bir platforma çıkabilir fakat büyük bir tpeye ilk hızını almadan??fizik kurallarına aykırı yaww?%80 lik eğimi hadi motor g kuvvetine karşılık geldi lastikleri nasıl tutunacak ?%80lik bir eğimde 2,5 tonluk bir araç frenleyerek durabilirmi?izlediğimiz video muhtemelen farklı :))discovery dersen kesinlikle muhteşem bir arazi performansı suv tarzında olmasına rağmen.video ları karşılaştır lütfen ben anlayamadım bana fake gibi geldi:
benim dediğim video:
http://www.izlesene.com/video/arabal...rmanisi/973221
bu diğer örnek video:
2.video tamamen offroad tipi eski range ki yenisinde daha iyi arazi kabiliyeti,üstelik uzaktan hızını alıp geliyor ve eğimi ilk videodaki tepeden daha az bir yere çıkıyor ve rampanın sonunda kalmaktan son anda kurtuluyor.bana göre ilk video fake bence yada eğimi olağandan fazla gibi gösterilmiş.yani en azından motor sesi rampa çıkarken biraz zorlanır değilmi?rölantide çıkıyor resmen seside dinleyin.
http://www.youtube.com/watch?v=Cz1Bp...eature=related