type r :dc headers,dc egsoz aem intake
clio: otto son susturucu,k&n filtre
roll'de ne olur sizce?
Printable View
type r :dc headers,dc egsoz aem intake
clio: otto son susturucu,k&n filtre
roll'de ne olur sizce?
clio geçer....
denk giderler bence.
ıkısının cok fazla vıdeosu var aslında aratırsan bulabılırsın ;)
Sadece filtre ve egzoz ile en iyi giden Clio RS'lerden birisi idi aracım.
Ordan bildiğimi aktarayım;
170 Km/h Sürate kadar 1 boy Type-r.
Sonrası porno
:)
bu speclerde vtec üstü hele hele 6000 rpm gibi başlanırsa clio tutunamaz bile type-r açaaça gider type-r 200 km/h olduğunda fark 6-8 boy olur bence. stock type-r ile denerse bu clio 170e kadar tutunabilir ama üzerinde yine type-r alıcaktır.
az sonra denicez bakalım videoları koyarız.utku sen clioyu tanırsın gebzeden :)
Ercan'ın aracının biraz eksikleri var.. Örneğin 6800 RPM çeviriyor. Stock RS soğuk motor 6800, sıcak motor 7200 çevirir. Bi yerlerde bi problemler var. Tabi hala en son gördüğüm gibiyse.
Buralarda deneyecekseniz çıkabilirim. Gebze ise beni aşar. :)
bekir deneyin harbiden görelim neler olucak
182lik + yazılım+filtre+komple egzos vsvs olsa 1 nebze ama bu şekilde type-r rahat geçecektir....
Bir de;
Type-R FN2 ise, sadece filtre egzozla ve 1 fazla adam ile 2-3 boy kadar geçmişliğim var.
Ep3 Fn2'den bariz daha iyi yürüyor.
Örnek olması açısından;
Clio RS - filtre egzoz.
Type-R - headers, filtre, egzoz.
Type-R'ın 1 kişi fazlası var, ama type-r'ın üstün olduğu 3. viteste basılıyor senkromeç sorunundan ötürü.
Utku yazılımdan sonra denedın mı type R la hıc?
senin araban std olarak gordugum en ıyı gıden RS. (chipsiz halini soyluyorum)
wolrath olsaydı gösterirdi size hangi devirde hangisinin gececegini...
type r gececektir rs i :D
Type-r geçer clionun şanzıman dezavantajı da cabası
3.vıteste 1boy 4.vıteste 3 boy acar typer
Sadece cai olsa typer da cok guzel bir deneme olur:)
Typer geçer..
Clionun istediği devirlerde yürüyünce durum ne oluyor?
Clio iyi yürüdüğü devir de de çok fazla bir fark olmaz, çünkü type-r devamlı en verimli bantta kaliyor. Tabi Barış gibi alt devirden basılırsa ne olur bilmem:D
Araçları kilo/hp oranına vurunca az bir fark ile type-r üstün geliyor, ayrıca type-r ın sürtünme katsayısı clio ya oranla düşük olması lazım. En can alıcı nokta ise 6 ileri şanzuman, devir vites bantları okadar iyi ayarlanmışki araba devamlı en iyi devir bandında kalıyor. Bu da type-r ı clionun önünde tutuyor. Type-r'ın daha teknoloji içerdiği aşikar, ama geçilemez bir araç da değil ;)
Benim merak ettiğim konu type-r vtec açtığında egzantriklerin açısı ve lifti kaç oluyor?
Kpro olmadan TypeR ı gozunuzde fazla buyutmeyin beyin olmadanda her zaman en guclu devir bandında kalmıyor zira 7-8k devir arası en verimli aralık ama 3te 5,8K devir 4 te 6,2K devirde 5i de 6,6 devirde kavrıyor OK 5,8K devirde vtec acıyor acar acmaz mucize olmuyor :icon_tup:
Kpro ile aracın kaderi degisiyor resmen :D
bende sadece injen cai var, sacede filtreli egzoslu clio ile deneyebilirm hemde teke tek
arkadaslar su anda ıkı video var gerısıde yuklenecek sonucc::::::::::::::
http://videos.streetfire.net/video/f...686_715743.htm
http://videos.streetfire.net/video/f...686_715742.htm