katalizör ve orta susturucum ömrünü tamamlamak üzere düz boru yapayım dıyorum ama karar veremedım 48 likmi 51 likmi olucak erkut abi 48 lik yap demıstı ama tekrar dnısayım ıstedım kat ıptal olcak ama orta kalsınmı ortayıda ıptal ettreyımmı
Printable View
katalizör ve orta susturucum ömrünü tamamlamak üzere düz boru yapayım dıyorum ama karar veremedım 48 likmi 51 likmi olucak erkut abi 48 lik yap demıstı ama tekrar dnısayım ıstedım kat ıptal olcak ama orta kalsınmı ortayıda ıptal ettreyımmı
son orjinal kalsın.. son'a kadar düz çektir abi :D
saxo gibi.
ben 48 lik yaptırdım gayet iyi tavsiye ederim.
nekadara yaptırdın sadece düz borumu orta duruyormu
51 lik yaptır ortaya spor susturucu koy ben böyle yapmıştım.
son orjnal kalsın komple duz 51 koy guzel bi honda zırıltısı oluyor.kimi seviyor kimi sevmiyor ama bi tat derim .sıkılırsan araya bi susturucu atarsın
Bence de en ideali 51 liktir 48 liğe göre ses çok az da olsa daha tok çıkar ve tatlı bi ses verir.Ortaya spor bi susturucu attır en sonda orjinal son susturucu kalsın ses fevkalade olur. :icon_tup:
abi sen bence uzun yol filanda yapıyorsun altların fazla gitmesin 48lik çektir sonada orjinali tak misler gibi gez
sonda dağılınca otto:D
Araçla çok geziyorsan yani normaldede çok takılıyorsan 48'lik komple düz ama zevkine yüksek çekmek için çıkarıyorsanız aracı 51 daha ideal gelir.Bence kat iptali 51 lik + ortaya güzel bi susturucu ve sonada güzel bi eksoz yaparsan fazlasıyla memnun kalırsınız
hiç bi fikrim yok ama aynı şeyden bana da lazım gökan paslaşalım;)
4-2-1 krom headers + kat. iptali + 51 komple düz boru + son susturucu :icon_tup:
mükemmel bi sistem civic için tavsiye ederim
ben komple dıyorum duz boru cekeyım sonada orjınal susturucu ama kafama takılan sadece duzboruda cok ses cıkarmı sımdı ortada lazım:)
gökan.....komple 51 düz boru ama büyük kazanlı bir son susturucu ile rahatsız edici bir ses olmuyor....süpersprint tarzı bir egzozla hem performanslı hemde sessiz gidersin....benimki öyleydi...ne trafiklerle sorun yaşadım....nede performansla.....kendi orjianal susturucunlada fena olmuyor.....cırıldıyor bol bol...ama performans bekleme.......
EP3 type-r son tak sona aslanlar gibi gez :)
orta susturucusuz ses baya yüksek oluyo ama bi okadarda güzel oluo
gokan ben yaptırdım bı ara musaıt olursan gel bak duz boruya ıscılık falan gayet ii fyatıda cok ii kat ıptalı yaptım ortaya spor susturucu sonada hks hi-power koydum tadından yenmıor ortayıda katalizörün cıktıı yere taktık araba fasla basık olduu ıcın ortada srtmsın dıe cok ta ii oldu grenlere kullananlara srabılırsın bnm arabayı...
makyajsız is ler misss tek lambda var kat sökünce arıza yakmıyor kat söktök sökeli arıza lambası demirbaş oldu:( bende kamerden aldığım katta ve ortada ufak bir susturucu 51 boru ve sonda da iyi bir marka olmayan silencerlı egzoz var...silencer varken ses soluk yok çıkıncada güzel gürlüyor...
bende 106 gtı var 51 lık eksız duz boru sonada orjınal susturucu taktım ses super oldu polıs falan hıc bısey demıyo sadece 4000 devırden sonra duz boru oldugu ıcın bıraz zırıltı yapıyo ama o seste tatlı bence zırıltıyıda kesmek ıcın ortaya bı susturucu koymam yeterlı ama ben ortaya susturucu koydurmadım . arabayı boyle denemek ıcın deneyıncede performanstada bı kayıp yasamadım onceden supersprınt oval uclu unıversal egzos vardı cok ses cıkartıyordu polısten kacıyordum ankarada son zamanlarda egzosla gezmek çok sıkıntı yaşatıyo özellikle araban modifiyelı veya spor bi arabaysa bu sekılde cok rahat gezıyorum bılgın olsun
Birebir kıvrımlı galvaniz yada farklı malzemeden + orj.susturucu veya büyük kazanlı son susturucu işini görür.Biraz cızırtılı olur ama abartılı değil.
Fotodaki sedana göre :
http://img694.imageshack.us/img694/5436/13082009212.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/7770/13082009213.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/9439/13082009214.jpg
özdin abi benim ve buragın borumuzun aynısı ... :D
ben de aralıktaki muayeneden sonra düz boru yapcam 51'lik, dc header aldım bir tane de, bakalım nasıl etki etçek...
yılbasından sonra bende yaptrcam artık
bnm de yaptırmam lazım.. (= aldığım bilgiye göre 48 lik boru orjınal son susturucu hoş oluyormuş.. sona spor bir son sustuucu koyarsan sen çok fena oluyormuş.. kararsız kaldım bende.. :(
Bir kaç defa arabanızı egzoztan dolayı bağlattığınızda emin olun eskiye dönmek isteyeceksiniz..yerim performansını yaa kelimesini çok söyler hale geleceksiniz:)
başkan senin konuya bakış açın farklı..;)
başıma böyle olay çok geldi hep aynı cümleyi kurdum ama egzosum düz borumdan vazgeçemedim.. =)
sence 48 mi 51 mi düz boru 1.4 is için...???
:icon_tup:51 lik tabiki daha iy olur ama şu nu bil ki alt devirlerde cansızlık yaşıyacaksın sıkıştırma düştüğünden dolayı ve yakıtın artacak 1.6 ya yaklaşcak:) ama üst devirlerde gerçekten müthiş bir canlılık oluyor, düz borudan dolayı egzozdan akşamları kıvılcım çıkabiliyor:) gündüzleri göremiyorsun bunu..:icon_tup:
1.4is'de eğer alt devir istiyorsan 51lik borudan vazgeç ozman.sana şöyle diyeyim benim integrada 61mm'lik boru var aracın egzozuna silencer taktığımda alt devirlerlerde gözle görülür biçimde sıkışma artıyor ve alt devirler canlanıyor ama üst devirlerde araba tıkanıyor yani her güzelin bir kusuru oluyorya burda da böyle oluyor yani.1.4 motor büyük hacimli bir motor değil 1.8lt ve üstü araçlarda 51mm ve üstü şart ama 1.4lt motorlarda bu söz konusu değil..sana tavsiyem 48mm kullan ozmn ve orta susturucu iptal edip düz boru yaptığında zaten aracındaki rahatlamayı hissedeceksin ha birde aracına headers takmadıkça zaten boruları genişletmenin pek bir espirisi olmuyor..:icon_wack
:) eyvallah yardımcı olabildiysem ne mutlu bana...silencerlı son susturucu alırsan benim gibi iki türlü kullanırsın:) yalnız bazı polisler silencer felan da takmıyor basıyor cezayı bunuda bil..